Suomen kieli, Suomen mieli.
Suomen kansan äidinkieli on suomen kieli. Ei mikään muu.
Suomen kielen pitää olla ykköskielen asemassa kielten opetuksessa.
Suomen kieli, Suomen mieli
10
227
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkien on opeteltava ja osattava suomea!
- Anonyymi
Pois lukien tietenkin kaikki englanninkieliset.
Heidä vuokseen meidän muiden pitää ehdottomasti opetella pyhä pakkokieli.
- Anonyymi
Suomi on suomenkielisten suomalaisten oma maa.
- Anonyymi
Just så.
- Anonyymi
Tämä on aina muistettava.
Ruotsi on Suomessa vieras kieli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aina muistettava.
Ruotsi on Suomessa vieras kieli.Ei läheskään niin vieras kieli kuin pakkoenglanti, jonka tunnut hyväksyvän mutisematta.
- Anonyymi
Miksi sitten kokoajan puolustat pyhää pakkoenglantia?
- Anonyymi
Kalevalaa pitäisi lukea kouluissa joka luokalla.
- Anonyymi
Tahdot siis kyllästyttää koululaiset niin totaalsesti Kalevalaan, jotta nämä lukevat mieluummin vaikka ikävää pakkoenglantia?
- Anonyymi
Mihinkä se pyhän pakkoenglannin ylistyksesi nyt taas unohtui?
Ketä enää luulet huijaavasi näillä falskeillä suomen kielen ylistyksilä, kun kohta taas selviää että ainoa sinulle tärkeä kieli on pyhä pakkoenglanti?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853577
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813240Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683072On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651812
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271769- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658