Yritystoiminnan jatkuminen ja elpyminen Asematien yrityksissä ja muuallakin on hieno juttu. Menestystä yrittäjille!
Asematiellä tapahtuu
9
692
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti jatkossa pysyy ristikoiden oikealla puolella.
- Anonyymi
Kyllä! Hatun nosto näille kahdelle, eivät vain yritä, he tekevät! Nyt siitä aseman ostoon ja siihen ravintolaa yms.
- Anonyymi
Juurikin näin eivätkä leuhki tekemisillään.
- Anonyymi
Näyttävät oli ainakin avajaiset, hyvät tarjoilut makkaraa, kahvia ja munkkia,
nehän kyllävetää aina asiakkaita paikalle.
Pitkä rivi näytti olevan uusia kodinkoneita myynnissä ja näytti kauppakin käyvän.
Ei se haittaa, jos Kannuksen liike elämä piristyy, moni yritys on jo lopettanut.
Toivottavasti joku paikkakuntalainen sen juna-aseman huutaa ja kunnostaa sen,
joku hieno ravintola A oikeuksilla siihen, tilaahan siinä on runsaasti.
Menestystä kaikille yrittäjille, muistakaa käyttää paikkakunnan palveluita, muuten ne loppuu !- Anonyymi
Näyttävät 😀😀
- Anonyymi
Minulla ainakin menee kaikki tuulivoima huijauksella tuettu ja ostettu liiketoiminta boikottiin. Vanhan sanonnan mukaan kannettu vesi ei kaivossa pysy.
Suuntani on aina ostoksilla Kokkola tai Ylivieska. - Anonyymi
Voi raukkaa, sinusta kuulee miten kateus vie kalatkin vedestä. Minä ostan kaiken Kannuksesta.
- Anonyymi
Eikö tämä ole jo sovittanut tekonsa ja ahosen esko siinä kääri pekkarisen maurin kanssa isommat setelit mutta jäi niitä tällekin.
- Anonyymi
Lisää tekijöitä joka alalla tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569