Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä asioita kaipaat hänessä?

Anonyymi-ap

Kaipaatko rakkautta, seksiä vai muuta?

130

2927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mitään enää

      • Anonyymi

        Älä NY heti luovuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä NY heti luovuta

        Olin vaan kärttyinen aiemmin ja aloin epäillä kaikkea. Nyt kaipaan hänessä kaikkea.


      • Anonyymi

        .

        SDP:n Mäkynen

        HÄÄÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄÄÄH ja LäääääääH

        .


    • Anonyymi

      Just nyt: haluaisin olla kainalossa ja ottaa hänet kainaloon ja vain rupatella niitä näitä.

      • Anonyymi

        Päivitys 6 tuntia myöhemmin. Tällä hetkellä haluaisin suudella. Hukuttaa koko miehen hellyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivitys 6 tuntia myöhemmin. Tällä hetkellä haluaisin suudella. Hukuttaa koko miehen hellyyteen.

        Jaa että noin paljon hellyit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivitys 6 tuntia myöhemmin. Tällä hetkellä haluaisin suudella. Hukuttaa koko miehen hellyyteen.

        Kolme viikkoa myöhemmin: haluaisin kertoa hänelle, että kaipaan häntä kovasti. Kunpa voisin sen tehdä... Ehkä jonain päivänä...?


    • Anonyymi

      Haluaisin kuulua sen naisen omaisuudeksi loppuelämäni. Uskollisuus ja siveys on minusta söpöimpiä asioita maailmassa. Tykkäisin siitä kun saisin tuntea kuuluvani hänelle. Ahdistaa tämä kun en tiedä kuulunko vai en. Ei ole mitään suhteita tietenkään, en vain tiedä eikä olla sovittu että kuuluisin. Meidän pitäisi päästä sopimaan että ollaan toistemme omia jos hänkin haluaisi niin. Hänen rakkautensa lohduttaisi minua. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Ihana, olispa mulle! 🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, olispa mulle! 🧡

        On se. Vieläpä itsesi kirjoittama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Vieläpä itsesi kirjoittama.

        Täh...?? En ole sama ihminen kuin sen kirjoittaja. Mitähän sinä oikein kuvittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh...?? En ole sama ihminen kuin sen kirjoittaja. Mitähän sinä oikein kuvittelet.

        Nauran, sulta noi jutut huppelissa onnistuu. Siks mä oon ihastunut sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauran, sulta noi jutut huppelissa onnistuu. Siks mä oon ihastunut sinuun.

        En ole humalassa eikä minuun kukaan ole ihastunut, joten... se siitä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh...?? En ole sama ihminen kuin sen kirjoittaja. Mitähän sinä oikein kuvittelet.

        Tuo kiusankappale syyttää täällä kaikki itselleen vastailusta.


      • Anonyymi

        Ihana mies. Ajattelisipa hän minusta noin rakastavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Vieläpä itsesi kirjoittama.

        Ei kukaan nainen kirjoittele näitä, mutta mies tosin vastasi itse itselleen, olet siis puoliksi oikeassa on sekin jotain👍


      • Anonyymi

        Se olisi ihaninta maailmassa jos sinä olisit minun ja minä sinun. Mutta miten me saataisiin sellainen kunnollinen puheyhteys avattua? Eikö voitaisi lähteä vaikka kävelylle ensiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi ihaninta maailmassa jos sinä olisit minun ja minä sinun. Mutta miten me saataisiin sellainen kunnollinen puheyhteys avattua? Eikö voitaisi lähteä vaikka kävelylle ensiksi?

        Jo vain. Riippuu paljon siitä missä päin asustelet. Kerro niin katsotaan sitten miten edetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain. Riippuu paljon siitä missä päin asustelet. Kerro niin katsotaan sitten miten edetään.

        Tiedät kyllä missä asun. Aika lähellä sitä paikkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain. Riippuu paljon siitä missä päin asustelet. Kerro niin katsotaan sitten miten edetään.

        Tämä ei ole minulta. Näitä sekaantujia on täällä paljon. Enkä tiedä missä nainen asuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä missä asun. Aika lähellä sitä paikkaa...

        Panopaikkaa lähellä


    • Anonyymi

      Kaipaan kaikkea hänessä. Naiselta.

    • Anonyymi

      Mitäs mokailit mutta toisaalta pitäisi kiittää kun eteen tuli vaikka mitä ihmeellistä.Hyvä tulee hyvän luokse😊 mieheltä/patjalle

      • Anonyymi

        Ja silti ikävöit.


      • Anonyymi

        Sulla voi olla niin hyvä tuuri että odottelet jonkin hetken ni pääset niitä elatusmaksuja makseleen


      • Anonyymi

        Mut miten sit niinku sun luokse tulee joku syfilis vai?


    • Anonyymi

      Vain että kohtaisin uudelleen ja pääsisin tutustumaan näin aluksi..häneen naiseen.

      • Anonyymi

        Naiseen, mieheen, naiseen,ku itselle vastaat! Tänään"nainen", huomenna mies, ota sustaki selvää?


      • Anonyymi

        Milloin ja millaisessa tilanteessa olet aiemmin kohdannut?


    • Anonyymi

      Vähän kaikkia niitä. Sitä ihmeellistä tunnetta, kun kaiken muun voi unohtaa ja olla hänen kanssaan yhtä ja kahden :) aika vaikea selittää.

    • Mitä asioita kaipaat hänessä? Hmm .. 🤔

      Hän toi turvallisuuden, välittämisen tunteen minulle.
      Hänen kosketus oli hyvin miellyttävä. (Inhoan yleensä ihmisen kosketusta).

      Se siitä sitten.. sitä ei kannata haaveilla ja jos pääsen joskus hänestä, niin en päästä enää ketään lähelle .. ei ketään!

      • Anonyymi

        Oma lienee valintasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma lienee valintasi

        Heii .. Se ei ole ollut minun valintani! 🙄

        En voinut myös vaikuttaa siihen millään tavalla, enkä nytkään saa!
        En tiennyt sitä ennen mitään, kuin "ihastuin" häneen täysiin ..

        Ja nyt on liian myöhäistä viisastella! 🤔


    • Anonyymi

      Kaipaan hänen katseitaan

      • Anonyymi

        Voi mitä antaisinkaan jos saisin nähdä miehen silmät nyt... -sivusta


    • Anonyymi

      Hää tietänee se on taas asia joka ei kenelkään muul kuulu

    • Anonyymi

      Hänen katsettaan ja huomiotaan :)
      naiselta miehelle

      • Anonyymi

        Mieheltä miehelle paremmin!


    • En saanut edes tutustua häneen
      ..😭

      • Anonyymi

        Mitä selität. Sinähän sait potkutkin töistä kun lähestyit ännää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä selität. Sinähän sait potkutkin töistä kun lähestyit ännää.

        En saanut potkuja vaan siiron toiseen kohteeseen...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En saanut potkuja vaan siiron toiseen kohteeseen...

        Niin joo. Niinhän siinä kävikin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En saanut potkuja vaan siiron toiseen kohteeseen...

        Vankilaan


    • Anonyymi

      Varmaan odotatte että minä vastaan ja kerron taas koko sydämmestäni mitä kaipaan mutta ainoa asia mitä aloituksesta tulee mieleen on exät ja niissä en kaipaa mitään. No oon minä kiitollinen niille siitä että saan purkaa niihin pahaa oloani ja silti ne on siinä.

    • Anonyymi

      Haluan jatkaa naisen kanssa siitä, mihin jäätiin. Minusta meillä oli jotakin, mutta hän saa päättää oliko, vai ei. m>n

      • Anonyymi

        Mihin te jäitte?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin te jäitte?

        Alustavaan jutteluun jäätiin ja tuijotuksiin. m>n


      • Anonyymi

        Ei kun hän saa päättää, oliko vai ei. Ehkä oli. Impefektissä. Oisko kantsinut tehdä jotain, ois tai ei, konditionaalissa. En tiedä onko enää potentiaalia - väsynyt n>m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun hän saa päättää, oliko vai ei. Ehkä oli. Impefektissä. Oisko kantsinut tehdä jotain, ois tai ei, konditionaalissa. En tiedä onko enää potentiaalia - väsynyt n>m

        On hänellä nuorella naisella potentiaalia vaikka mihin. m>n


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pillua kaipaan.

    • Anonyymi

      En kaipaa enää mitään

    • Anonyymi

      No tottakai

    • Anonyymi

      Tussejä peffaa kaikkea

      • Anonyymi

        Taidat olla sepefa mies! Joka leikit myös naista!


    • Anonyymi

      Sitä tunnetta ja sitä ihmistä kun hänen läheisyys tuntui siltä kuin olisi kotiin tullut.

    • Anonyymi

      kiihkeyttä kuumaa,hulluutta huumaa ja lempeyttä :)
      n>m

    • Anonyymi

      Kaipaan autoasi, jolla viet minut lentopalloharjoituksiin. Sitten käyn suihkussa ja minulla on Dobbel Dusch -purkki mukana. Se roikkuu koukussa.

    • Anonyymi

      Ässä sun horoskoopissa sanottiin, että kannattaa miettiä, että onko se ketä mietit kuitenkaan sulle oikea. Liian paljon negatiivista ollut jo kauan aikaa. Niin on eikä se muuksi tule enää muuttumaan, kumpikin sen tietää.

      • Anonyymi

        Asiat kun menee siihen, että toisesta ei löydä enää mitään hyvää, ollaan loppusuoralla.


      • Anonyymi

        Mikä horoskooppi se oli? Näin tänään jutun, jossa käskettiin kiertää 3 horoskooppimerkkiä kaukaa:
        - neitsyt
        - kauris
        - skorpioni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä horoskooppi se oli? Näin tänään jutun, jossa käskettiin kiertää 3 horoskooppimerkkiä kaukaa:
        - neitsyt
        - kauris
        - skorpioni

        Ai niinku minkä takia? Minä luin taas että kaikki muut paitsi neitsyt kannattaa pysyä kaukana.


      • Anonyymi

        Ei ple ässän kirjoittamia nämä viestit yksikään! Voisitko lopettaa tpn valehtelun!


    • Anonyymi

      Kauhee ikävä on niitä turhia lupailuja. Niin olis kivaa, kun hän lupailis, vaikka mitä eikä kuitenkaan pitäis mitään lupauksiaan.

    • Kenessä hänessä? En nyt satu kaipaamaan ketään millään tavoin.

      Meni ohi se tarve tutustua ja ystävystyä, kuten ihastumisenkin tunne ja tarve sellaisille tunteille.

      Ehkä taas kymmenen vuoden päästä tulee uus tarve. 🤔

    • Anonyymi

      Hänen hymyään

    • Anonyymi

      Kaipaan häntä miestä elämääni enemmän. Kaipaan häntä.

    • Anonyymi

      Se ilo mikä oli silloin, sitä ei enää ole ollut pitkään aikaan. Kaikesta tuli surullista ja rumaa, vaikka kumpikaan ei varmaan sitä tarkoittanut. Saimme toisistamme esiin ne huonot puolet, mikä on surullista. Se nyt vaan meni näin, mutta ikinä en unohda niitä ilon päiviä.

    • Anonyymi

      Kaipaan ääntä, hymyä, virnistelyä, veistelyä ja sitä että sain odottaa viestejä jopa päiviä..mutta olipahan jotain mitä odottaa..

    • Anonyymi

      Kaipaan hänen suloisia silmiään, hurmaavaa hymyään ja ihanaa olemustaan. Kaipaan ihan kaikkea hänessä. Voi kunpa hän ei pelkäisi minua. Naiselta.

      • Anonyymi

        Sitä ei vaan kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei vaan kiinnosta.

        Kyllä kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Kai olet jotain tehnyt väärin, jos pelkää sinua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai olet jotain tehnyt väärin, jos pelkää sinua..

        En ole tehnyt mitään. Oikea tietää mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt mitään. Oikea tietää mistä on kyse.

        Oikea tietää mistä on kyse? Herää jo. Kukaan ei tunnista sinua tuosta kommentista.


      • Anonyymi

        Joku mieskö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea tietää mistä on kyse? Herää jo. Kukaan ei tunnista sinua tuosta kommentista.

        Olen hereillä. Kyllä hän tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku mieskö?

        Hän on mies ja ihana mies onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea tietää mistä on kyse? Herää jo. Kukaan ei tunnista sinua tuosta kommentista.

        Herää jo, sinä kommentoit trollimiehen kirjoitusta ja se oot ihan sinä joka ei tunnista ihmisiä täältä anonyymipalstalta, että jospa alkaisit tehdä kuten saarnaat ja lopettaisit nämä vajaaälyiset tunnisteluleikit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei vaan kiinnosta.

        Sinä siis edelleen koet tunnistavasi jotain randomkirjoittajia ja sinäkö edelleen koet, että tiedät kenestä he puhuvat ja tiedät varmuudella kertoa suvereenisti että kiinnostaako ”sitä” vai ei. Etkö ymmärrä miten maaniselta vaikutat? Miksi muuten nämä tunnistelupelit kohdistuu aina saman trollimiehen kirjoitteluun, oletko kenties jäänyt jotenkin koukkuun tähän ”oikea tunnistaa kyllä”-väittelyyn hänen kanssaan ja tiedostatko olevasi julkinen pelle suoraan sanottuna?


    • Anonyymi

      Mitäkö. Olin kiltti ja hymyilevä sille, hän ei mitään. Olin kiltti ja hymyilevä sen lapselle, hän ei mitään. Olin kiltti ja hymyilevä sen isälle, hän ei mitään. Olin kiltti ja hymyilevä sen työkavereille, hän ei mitään. Olin kiltti ja hymyilevä sen pomolle, hän ei mitään. Kelle, no mulle.
      En siis kaipaa enää yhtään mitään vielä vähemmän odotan, ja toivon että en näe, sattumaltakaan.

    • Anonyymi

      Kaipaa sitä tunnetta tai jotain mitä ei ikinä ollutkaan.

    • Anonyymi

      Kaipaan rikosilmoitusta ja yhteydenpitoa oikeusvaatimusten kautta

    • Anonyymi

      Nuoliko nainen pullya?

    • Anonyymi

      https://flockler.com/thumbs/sites/604/29-11047284-74824ba8-ab77-4a03-a104-94981937c61b_s1800x0_q80_noupscale.jpg ilmeeni kun ajattelen .mm

    • Kaipaan sitä hymyä ja katsetta.

    • Anonyymi

      Aivot narikkaan, ja rojut ränniin menoa
      Kaipaan….

      • Anonyymi

        Rukskutatko rojua ränniin? Käytätkö suonensisäisiä huumeita? Onko tämä kovaa peliä konilassa?


    • Anonyymi

      Kyllähän se värinää aiheuttaa...siis hän, paikoissa. Ehkä kaipaan sitä tunnetta, minkä hän aiheuttaa. ⚡️Vaikka mitään ei varsinaisesti ole fyysisesti tapahtunutkaan välillämme...

      • Anonyymi

        Mitä on se muu "ei varsinainen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on se muu "ei varsinainen"?

        Juttelua.. flirttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelua.. flirttiä.

        Face to face, tapaatte siis päivittäin?


    • Anonyymi

      Kaipaan H naisen pitkää katsetta.

      • Anonyymi

        Kaipaan ihanaa ääntäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan ihanaa ääntäsi.

        Niin ja heleää nauruasi. Kaikkea sinussa H.


    • Anonyymi

      En mitään.

    • Anonyymi

      Nokista paksua grillimakkaraa.

    • Anonyymi

      Kaveruutta

    • Anonyymi

      En kaipaa ihmistä, jolla ei ole kykyä ymmärtää yksinkertaisiakaan asioita, tilanteita tai seurauksia. Ja joka ajattelee tämän seurauksena minusta asioita mielessään jotka eivät pidä paikkaansa. Asettuu tyhmyydessään näin toisen yläpuolelle, mutta ei koskaan paljasta tätä faktaa. Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Ei ymmärrä huorausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ymmärrä huorausta?

        Nainen pettyi, kun mies ei ymmärtänyt huorausta.


      • Anonyymi

        Olipa ylimielinen viesti jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa ylimielinen viesti jollekin.

        Heh, miten voit nähdä viestin millään tavalla ylimielisenä?


    • Anonyymi

      Läheisyyttä, yhteisymmärrystä

    • Anonyymi

      Hänen kauniita silmiään ja ajatusta ja toivetta hänen läheisyydessään, maailman valojen sammumisesta.

    • Anonyymi

      Häntä sitä millainen hän oli voisi olla kauneimmillaan

      • Anonyymi

        Herättyään vai saadessaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herättyään vai saadessaan?

        Mietipä sä sitä josko hän sattuu tämän lukemaan ja osaa arvailla kirjoittajan oikein ni tietää kyllä mitä tarkoitan


    • Anonyymi

      Rakkautta, seksiä, muutakin läheisyyttä, ystävyyttä, yhteisiä harrastuksia ja kaikkea sitä mitä parisuhteeseen kuuluu.

      • Anonyymi

        Tämä olisi voinut olla vaikka oma listani. 😊 Lisään siihen vielä syvemmän sielujen yhteyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä olisi voinut olla vaikka oma listani. 😊 Lisään siihen vielä syvemmän sielujen yhteyden.

        No kyllä on osuva. Lisään hyvää arkea. Yhteistä tekemistä. Lämpöä ja naurua, hellyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä on osuva. Lisään hyvää arkea. Yhteistä tekemistä. Lämpöä ja naurua, hellyyttä.

        Hyvä täydennys. 👍😊


    • Anonyymi

      Minä en odota, toivo, vaadi enkä pyydä.
      Mutta olen avoin kaikille optioille ja visioille.
      Snadi hymiö.

    • Anonyymi

      Luonnetta. Sitä minkälainen olin hänen seurassaan hän minussa esiin asioita joita kukaan muu ei ole saanut. Jotenkin minusta tuntui että hän uskoi minuun. Kaipaa sitä että hänen kanssaan jouduin monesti omalle epämukavuus alueelle. Hän haastoi tavallaan tietämään minua tekemään asioita joita en varmaan muuten olisi tehnyt. Mutta jotenkin hänen kanssaan en pelännyt.

      • Anonyymi

        Kuulostaa rakkaudelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa rakkaudelta

        Olihan se sitä hetken ainakin. Se ei vaan riittänytkään. Hän ei uskonut meihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se sitä hetken ainakin. Se ei vaan riittänytkään. Hän ei uskonut meihin.

        Miksi ei uskonut teihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei uskonut teihin?

        Mitäs minä sen tietäisin. Ehkä hän ei ajatellut että meillä voisi olla tulevaisuus yhdessä. Ei ehkä tuntenut samoin. Ei pitänyt minua ja meidän rakkautta sen arvoisena että siitäolisi kannattanut pitää kiinni. Halusin päästä helpommalla. Se oli helpompaa luovuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs minä sen tietäisin. Ehkä hän ei ajatellut että meillä voisi olla tulevaisuus yhdessä. Ei ehkä tuntenut samoin. Ei pitänyt minua ja meidän rakkautta sen arvoisena että siitäolisi kannattanut pitää kiinni. Halusin päästä helpommalla. Se oli helpompaa luovuttaa.

        Halusi* siis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs minä sen tietäisin. Ehkä hän ei ajatellut että meillä voisi olla tulevaisuus yhdessä. Ei ehkä tuntenut samoin. Ei pitänyt minua ja meidän rakkautta sen arvoisena että siitäolisi kannattanut pitää kiinni. Halusin päästä helpommalla. Se oli helpompaa luovuttaa.

        No jos olitte suhteessa ja toinen totesi että ei toimi yhteiselo niin silloin se on oikea ratkaisu vaikka tuntuu pahalta. Kaipaus on ihan ok mutta sinulle löytyy joku sopivampi jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olitte suhteessa ja toinen totesi että ei toimi yhteiselo niin silloin se on oikea ratkaisu vaikka tuntuu pahalta. Kaipaus on ihan ok mutta sinulle löytyy joku sopivampi jostain.

        Ei kukaan ole todennut mitään tuollaista. Enkä etsi mitään. Minähän vaan arvailin. En minä saanut vastauksia. Opin vaan että minulle sanotaan samassa lauseessa että minä rakastan sinua mutta en halua olla kuin ystävä. Miksi ihmeessä uskoisin kenenkään minua rakastavan sellaisen jälkeen.


    • Anonyymi

      Hänen komeuttaan, ihania silmiä ja ääntä. Kädestä pitämistä ja henkistä yhteyttä.

    • Anonyymi

      Läheisyyttä, seuraansa, juttelua ja upeiden sääriensä tuijottelua.

    • Anonyymi

      Löytyisi nyt vain tavallinen mies, joka haluaa rakastaa ja voi ottaa sitä vastaan. Rehellinen ja aito, hellä ja uskollinen. Sitten voidaan harrastaa, mitä yhdessä keksitään.

    • Anonyymi

      Olisi jo aika kuinka monta vuotta on mennyt?

    • Anonyymi

      Lähden kohta iloiseen taloon (pelle hermannin)jos et J tule yöksi
      Olen niin kevyt että kylmenen helposti ja siksipä tarvinnut sun lämpöä ❤

    • Anonyymi

      Läheisyyttä kaipaan
      n>m

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe