Millä eväillä Suomen jääkiekon junioriliitto aikoo kehittää pelaajia NHL:ään? Emil Viro oli esimerkiksi Liigan finaaleissa aivan parhaimmistoa ja nyt se yrittää opetella ECHL:ssä miten rapakon toisella puolella kuuluu pelata nopeatempoista peliä. Lentokentän kokoisista kaukaloista pitää päästä eroon ja nopeasti sittenkin! Mielestäni ollaan tuudittauduttu kansainväliseen menestykseen aivan liikaa. Jotain pitää tehdä, jotta pelistä saadaan nopeampaa ja änäriin valmistavaa, koska jokaisen junnun unelma(todennäköisesti)on joskus siellä pelata. Mitä mieltä te olette?
Liiga ei valmista NHL:ään!!!!
Anonyymi-ap
2
157
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon koulutus valmentajille ja soveltuvuustesti.
Nykyään valmennuksessa häärää sellaisia tyyppejä jotka eivät ole mitenkään eduksi lajille. Yksi osaa lukea ja toinen kirjoittaa.
Pelireissuilla pääsee isävalkut viihteelle …
Asenne on huono ja monesti junnut ovat fiksumpia kuin valkut (isävalkut)- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17758648q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449301
- 785832
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414326- 583844
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313419- 472648
- 342182
- 401970