Hyviä blogikirjotuksia ja on oikein charmantti mies jatka samaan malliin vaan ja hyvää kevään alkua juukaan.
Uuninpankkopoika Saku Timonen
6
694
Vastaukset
- Anonyymi
Tais lopettaa blogin kirjoittelun jo kokonaan.
- Anonyymi
Uuninpankkopoika on nähnyt jo tovin maahisia.
- Anonyymi
Näin persuna tuli seurattua Sakun asiantuntevaa blokia ja kannanottoja esim. kunnan työpajatoimintaan. Todella asiallista ja ajankohtaista kommentointia. Nyttemmin kun vallan vahtikoirat ovat jättäneet persut vähemmälle ja Saku joutui jatkuvasti oikomaan Sannaa ruotivia kannanottoja, niin ymmärrän turhautumisen. Lisäksi pääministeristä arvaillaan yhä enemmän että mahtaakohan jo mopo keulia liikaakin. Joka tapauksessa Saku on liian hyvä ihmiseksi, liian hyvä riutumaan. Suru pois Saku ja renikka rintaan, olet sen ansainnut!
- Anonyymi
Erittäin hyviä työttömyyteen liittyviä juttuja kirjoitteli.
Varsinkin kuntouttavaan työtoimintaan liittyvistä jutuista oli paljon apua.ja on edelleenkin.
- Anonyymi
Hyviä juttuja Saku kirjoitteli. Jutut täynnä asiaa.
- Anonyymi
Saku sammakko jätti kiveksekset kynnyksen väliin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703