Vieläkö te venäläisten kätyrit ostatte kiinalaisia Volvo- ja Polestar autoja?
"ISW: Kiina harkitsee asetoimituksia Venäjälle"
https://twitter.com/iltalehti_fi/status/1629442495011487747
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9435695b-e455-4c18-8a2d-68e6e241c31f
Vieläkö te venäläisten kätyrit ostatte kiinalaisia Volvo- ja Polestar autoja?
7
304
Vastaukset
- Anonyymi
haista kommari perse
- Anonyymi
Lapsi, ole hieman tyhmä.
- Anonyymi
Totta kai annan kaiken tuen venäjälle
- Anonyymi
Ostetaan vain Polestarit pois, niin eivät myy niitä Venäjälle. Onhan ne kuitenkin aivan hyviä sähkiksiä.
- Anonyymi
Missä maassa aloittajan kännykkä, läppäri keittiön pienkoneet ja ja tarvikkeet, vaatteet jne.. on tehty?
Ei kai vaan löydy Kiinassa thety wifi-reititikin kotoa?- Anonyymi
Ootas mä katon,hetki.............................Känny Suomessa, Läppäri japanissa, keittiön pienkoneet...Saksassa, ja tarvikkeet Saksassa ja Vaatteet on suomessa että Ruotsissa. Ei siis tarvitse mihinkään kiinaa eikä etenkään kiinan paskoja volvoja.
- Anonyymi
Ei Volvolle. Ei Kiinalle.
Muut ostakoon mitä haluavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892