Voisit joskus kysyä, mitä kuuluu.

Anonyymi-ap

38

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin sinäkin voisit. En nyt noita linkkejä tänään jaksa.

• Anonyymi

Niin voisin. Ei kannata availla, jos ei jaksa.

• Kelle lienee. Itse en tuppaudu kyselemään kovin herkästi, jotenkin tuntunut että kyselen aina väärään aikaan, kun kyselen. Niin on tullut vähän estyneeksi.

• Anonyymi

Ylipäätään jos viestittelee tai keskustelee ihmisen kanssa, voisi kysyä, mitä sille kuuluu. Se tekee keskustelusta vuorovaikutteisempaa ja tulee olo, että toinen on kiinnostunut. Sama jos on keskustelunavaus. Ei taida kuulua suomalaiseen kulttuuriin, vaikka joissain muissa kulttuurissa se on kohtelias tervehdys.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylipäätään jos viestittelee tai keskustelee ihmisen kanssa, voisi kysyä, mitä sille kuuluu. Se tekee keskustelusta vuorovaikutteisempaa ja tulee olo, että toinen on kiinnostunut. Sama jos on keskustelunavaus. Ei taida kuulua suomalaiseen kulttuuriin, vaikka joissain muissa kulttuurissa se on kohtelias tervehdys.

Voisi tietysti. Kysynkin läheisemmiltä. Vähemmän kuitenkaan heiltä, joiden koen tykkäävän olla mulle siitä kuulumisestaan avautumatta.

• G-LoveR kirjoitti:

Voisi tietysti. Kysynkin läheisemmiltä. Vähemmän kuitenkaan heiltä, joiden koen tykkäävän olla mulle siitä kuulumisestaan avautumatta.

Juuri tuo tunne, ettei toinen kaipaa kiinnostustani on se syy miksen kysele tuota kuin joiltain. Ihmisistä oppii suht pian, ketkä ei koe kysymystä miellyttävänä. Vaan uteluna.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Juuri tuo tunne, ettei toinen kaipaa kiinnostustani on se syy miksen kysele tuota kuin joiltain. Ihmisistä oppii suht pian, ketkä ei koe kysymystä miellyttävänä. Vaan uteluna.

No tuossa voi olla perää. Jotkut voi kokea sen uteluna, ja liittää kysymyksen johonkin asiaan, josta eivät halua puhua. Toisaalta vastaajahan voi mukauttaa vastauksensa kysyjän mukaan. Miten hyvin tuntee jne. Aika paljon on myös ihmisiä, jotka kertovat kaiken kysymättä. Tilanteen mukaan..

• Anonyymi kirjoitti:

No tuossa voi olla perää. Jotkut voi kokea sen uteluna, ja liittää kysymyksen johonkin asiaan, josta eivät halua puhua. Toisaalta vastaajahan voi mukauttaa vastauksensa kysyjän mukaan. Miten hyvin tuntee jne. Aika paljon on myös ihmisiä, jotka kertovat kaiken kysymättä. Tilanteen mukaan..

Juu, tarkalla nenällä haistellen. Keltä mitäkin voi kysellä. Vähänkän vaivautumista tai närkästymistä huomaan, lopetan kyselyn.

• Anonyymi

Joko menit nukkumaan?

• Anonyymi

En vielä. On se suunnitelmissa pian.

• Anonyymi

Menin

• No mitä sulle kuuluu?

• Anonyymi

Eipähän tässä. Katsoin umk- finaalia. Minusta väärä biisi voitti.

• Anonyymi

Huhuu mitä,kuuluu?

• Anonyymi

Kuuluu kyllä. Semmoista tavallista lauantai-iltaa vietän. Huomenna taas vireessä ja liikkeellä aamupäivästä.

• Anonyymi

Minäkin voin kysyä. Mitä sinulle kuuluu tänään?
      Tähän saa vastata kaikki, kun en oikein edes tiedä, kenelle asetan tuon kysymykseni. :)

• Anonyymi

Ks. Yllä. Ylivoimainen olis pitänyt voittaa.

• Anonyymi

Ei näkymöttömiltå kysytä. Jos haluaa jotain pitää antaa

• Anonyymi

Vähän luulen, että sinä saat sen, mitä etsit muualta. Helpommalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän luulen, että sinä saat sen, mitä etsit muualta. Helpommalla.

Miksi vastaat minulle? Kuka olen ja mitä mielestäsi etsin??

• Anonyymi

Viimeksi kun kysyin eräältä niin vetäytyi pois hiljaisuuteen ja mikään ei ole ollut ennallaan sen jälkeen, kysyn sitten seuraavaksi kun hän palaa takaisin sieltä äänettömien maailmasta.

• Anonyymi

Mitä kuuluu?

• Anonyymi

Madonna kriisissä

• Anonyymi

Missähän sinä taas naisen näet tässäkin aloituksessa? Turhaa taidat länkytellä

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tämmöisen biisin se vois hyvinkin laittaa vastauksena. Mutta nimi ei täsmää. Se kyl osaa lukea ja kirjoittaakin. Puhuu myös, kun sille päälle sattuu. Että luulisi onnistuvan muutenkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämmöisen biisin se vois hyvinkin laittaa vastauksena. Mutta nimi ei täsmää. Se kyl osaa lukea ja kirjoittaakin. Puhuu myös, kun sille päälle sattuu. Että luulisi onnistuvan muutenkin...

Heh heh, ei nyt pilkkuja.... Pitää pikkusen yrittää saada härnättyä jutustelemaan tumma silmästä Ladyä. Vaikea tapaus voin sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh, ei nyt pilkkuja.... Pitää pikkusen yrittää saada härnättyä jutustelemaan tumma silmästä Ladyä. Vaikea tapaus voin sanoa?

Kuinka niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin?

Sepä että hän siellä, minä tiällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä että hän siellä, minä tiällä.

No niin se tahtoo olla. Toivottavasti tavoitat Ladysi. Aika kiva nimitys naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin se tahtoo olla. Toivottavasti tavoitat Ladysi. Aika kiva nimitys naiselle.

Tokko, mutta kiitos.

• Anonyymi

26.2.23. Huomenta mitä teille tuntemattomille kuuluu? Kirpeää pakasta lupasivat tälle päivälle. Lähdettehän ulos puhdistaa päätänne? Ulkoilu on siitä mukava asia että sitä voi tehdä yksinkin. Jos taas kaipailette jotain henkilöä jolla nimi ja livenä olette tutustuneet? Jos Hän ei kysele kulumisia johtuu sitä on jatkanut elämää.On vakituinen suhde tai avo- litto keties aviolitto? Niihin ei kulu entiset suhteet.Jos vain kaipaatee ystävänee ei pidä yhteys. On hänen elämän tilanne ei aikaa,ei enerkiaa teihin.Avanut uusia ovia ja menen jättäneet taakse. Joku viisas kirjoitanut miete lauseissa,eli tuntemattoman tekstiä lainaten: YSTÄVIÄ TULEE JA MENEEN.JOTKU JÄÄ PAIKOILLE,MUT JATKAA MATKAA!TERV. Helsinki 26.2.23

• Anonyymi

Eräs johon olen ihastunut voisi tulla minulta kysymään mitä minulle kuuluu, koska se osoittaisi että hän on minusta kiinnostunut. En tiedä hänen nimeään.

• Anonyymi

Olen odottanut että olisit minusta niin kiinnostunut, että kysyisit.. -n

• Anonyymi

Mitenkäpä sitä kysyy kun ei ole numeroa, eikä sitä fonectastakaan löydy. 🥺

• Anonyymi

Joskus ja joskus. Mut ei liian usein??

• Anonyymi

Ei kai siinä mitään kiintiötä ole. Niin usein kuin kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe