Ei siihen vaadita mitään suuria eleitä.
https://youtu.be/jhdFe3evXpk
Voisit joskus kysyä, mitä kuuluu.
38
648
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sinäkin voisit. En nyt noita linkkejä tänään jaksa.
- Anonyymi
Niin voisin. Ei kannata availla, jos ei jaksa.
Kelle lienee. Itse en tuppaudu kyselemään kovin herkästi, jotenkin tuntunut että kyselen aina väärään aikaan, kun kyselen. Niin on tullut vähän estyneeksi.
- Anonyymi
Ylipäätään jos viestittelee tai keskustelee ihmisen kanssa, voisi kysyä, mitä sille kuuluu. Se tekee keskustelusta vuorovaikutteisempaa ja tulee olo, että toinen on kiinnostunut. Sama jos on keskustelunavaus. Ei taida kuulua suomalaiseen kulttuuriin, vaikka joissain muissa kulttuurissa se on kohtelias tervehdys.
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäätään jos viestittelee tai keskustelee ihmisen kanssa, voisi kysyä, mitä sille kuuluu. Se tekee keskustelusta vuorovaikutteisempaa ja tulee olo, että toinen on kiinnostunut. Sama jos on keskustelunavaus. Ei taida kuulua suomalaiseen kulttuuriin, vaikka joissain muissa kulttuurissa se on kohtelias tervehdys.
Voisi tietysti. Kysynkin läheisemmiltä. Vähemmän kuitenkaan heiltä, joiden koen tykkäävän olla mulle siitä kuulumisestaan avautumatta.
G-LoveR kirjoitti:
Voisi tietysti. Kysynkin läheisemmiltä. Vähemmän kuitenkaan heiltä, joiden koen tykkäävän olla mulle siitä kuulumisestaan avautumatta.
Juuri tuo tunne, ettei toinen kaipaa kiinnostustani on se syy miksen kysele tuota kuin joiltain. Ihmisistä oppii suht pian, ketkä ei koe kysymystä miellyttävänä. Vaan uteluna.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Juuri tuo tunne, ettei toinen kaipaa kiinnostustani on se syy miksen kysele tuota kuin joiltain. Ihmisistä oppii suht pian, ketkä ei koe kysymystä miellyttävänä. Vaan uteluna.
No tuossa voi olla perää. Jotkut voi kokea sen uteluna, ja liittää kysymyksen johonkin asiaan, josta eivät halua puhua. Toisaalta vastaajahan voi mukauttaa vastauksensa kysyjän mukaan. Miten hyvin tuntee jne. Aika paljon on myös ihmisiä, jotka kertovat kaiken kysymättä. Tilanteen mukaan..
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa voi olla perää. Jotkut voi kokea sen uteluna, ja liittää kysymyksen johonkin asiaan, josta eivät halua puhua. Toisaalta vastaajahan voi mukauttaa vastauksensa kysyjän mukaan. Miten hyvin tuntee jne. Aika paljon on myös ihmisiä, jotka kertovat kaiken kysymättä. Tilanteen mukaan..
Juu, tarkalla nenällä haistellen. Keltä mitäkin voi kysellä. Vähänkän vaivautumista tai närkästymistä huomaan, lopetan kyselyn.
- Anonyymi
Joko menit nukkumaan?
- Anonyymi
En vielä. On se suunnitelmissa pian.
- Anonyymi
Menin
No mitä sulle kuuluu?
- Anonyymi
Eipähän tässä. Katsoin umk- finaalia. Minusta väärä biisi voitti.
- Anonyymi
Huhuu mitä,kuuluu?
- Anonyymi
Kuuluu kyllä. Semmoista tavallista lauantai-iltaa vietän. Huomenna taas vireessä ja liikkeellä aamupäivästä.
- Anonyymi
Minäkin voin kysyä. Mitä sinulle kuuluu tänään?
Tähän saa vastata kaikki, kun en oikein edes tiedä, kenelle asetan tuon kysymykseni. :)- Anonyymi
Ks. Yllä. Ylivoimainen olis pitänyt voittaa.
- Anonyymi
Ei näkymöttömiltå kysytä. Jos haluaa jotain pitää antaa
- Anonyymi
Vähän luulen, että sinä saat sen, mitä etsit muualta. Helpommalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän luulen, että sinä saat sen, mitä etsit muualta. Helpommalla.
Miksi vastaat minulle? Kuka olen ja mitä mielestäsi etsin??
- Anonyymi
Viimeksi kun kysyin eräältä niin vetäytyi pois hiljaisuuteen ja mikään ei ole ollut ennallaan sen jälkeen, kysyn sitten seuraavaksi kun hän palaa takaisin sieltä äänettömien maailmasta.
- Anonyymi
Mitä kuuluu?
- Anonyymi
Madonna kriisissä
- Anonyymi
Missähän sinä taas naisen näet tässäkin aloituksessa? Turhaa taidat länkytellä
- Anonyymi
- Anonyymi
Tämmöisen biisin se vois hyvinkin laittaa vastauksena. Mutta nimi ei täsmää. Se kyl osaa lukea ja kirjoittaakin. Puhuu myös, kun sille päälle sattuu. Että luulisi onnistuvan muutenkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöisen biisin se vois hyvinkin laittaa vastauksena. Mutta nimi ei täsmää. Se kyl osaa lukea ja kirjoittaakin. Puhuu myös, kun sille päälle sattuu. Että luulisi onnistuvan muutenkin...
Heh heh, ei nyt pilkkuja.... Pitää pikkusen yrittää saada härnättyä jutustelemaan tumma silmästä Ladyä. Vaikea tapaus voin sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, ei nyt pilkkuja.... Pitää pikkusen yrittää saada härnättyä jutustelemaan tumma silmästä Ladyä. Vaikea tapaus voin sanoa?
Kuinka niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin?
Sepä että hän siellä, minä tiällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä että hän siellä, minä tiällä.
No niin se tahtoo olla. Toivottavasti tavoitat Ladysi. Aika kiva nimitys naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin se tahtoo olla. Toivottavasti tavoitat Ladysi. Aika kiva nimitys naiselle.
Tokko, mutta kiitos.
- Anonyymi
26.2.23. Huomenta mitä teille tuntemattomille kuuluu? Kirpeää pakasta lupasivat tälle päivälle. Lähdettehän ulos puhdistaa päätänne? Ulkoilu on siitä mukava asia että sitä voi tehdä yksinkin. Jos taas kaipailette jotain henkilöä jolla nimi ja livenä olette tutustuneet? Jos Hän ei kysele kulumisia johtuu sitä on jatkanut elämää.On vakituinen suhde tai avo- litto keties aviolitto? Niihin ei kulu entiset suhteet.Jos vain kaipaatee ystävänee ei pidä yhteys. On hänen elämän tilanne ei aikaa,ei enerkiaa teihin.Avanut uusia ovia ja menen jättäneet taakse. Joku viisas kirjoitanut miete lauseissa,eli tuntemattoman tekstiä lainaten: YSTÄVIÄ TULEE JA MENEEN.JOTKU JÄÄ PAIKOILLE,MUT JATKAA MATKAA!TERV. Helsinki 26.2.23
- Anonyymi
Eräs johon olen ihastunut voisi tulla minulta kysymään mitä minulle kuuluu, koska se osoittaisi että hän on minusta kiinnostunut. En tiedä hänen nimeään.
- Anonyymi
Olen odottanut että olisit minusta niin kiinnostunut, että kysyisit.. -n
- Anonyymi
Mitenkäpä sitä kysyy kun ei ole numeroa, eikä sitä fonectastakaan löydy. 🥺
- Anonyymi
Joskus ja joskus. Mut ei liian usein??
- Anonyymi
Ei kai siinä mitään kiintiötä ole. Niin usein kuin kiinnostaa.
- Anonyymi
Inkivääri on luotettavampi vaihtoehto https://www.readbakery.com/fi/terveys/mita-elimistollesi-tapahtuu-kun-syot-inkivaaria-paivittain-kuukauden-ajan/?utm_campaign=FIFI-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771