Mieheni on halunnut minua kimppanaiseksi hänelle ja hänen kaverille.
Nyt sitten tavattiin meillä ja kävimme kolmistaan saunassa.
Mieheni joi liikaa ja sammui.
Yritettiin herätellä häntä mutta turhaan.
Olin vieressä kun mieheni soitti kaverilleen ja lupasi hänelle että saa panna vaimoa kun tulee.
Me tutustuttiin mieheni kaverin kanssa ja pantiin kun sen takia oltiin tavattu.
Teinkö väärin kun suostuin mieheni kaverin kanssa panemaan kun oma mies sammui?
Oliko pettämistä?
Olin luvannut miehelleni että suostun hänen kaverinsa kanssa seksiin.
Ensi tapaaminen mieheni kaverin kanssa
8
2305
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tuohon sotketaan aina viina!
Yks nainen oli tuplassa, niin hän ei muistanut mitään asiasta humalan takia. Hän vain tiesi, että pillussa ja pepussa oli munat samaan aikaan, muttei muuta. - Anonyymi
Miksi ihmeessä jotkut kirjoittelee että on toisten unelmia ja satuja? Sitten olette vielä lukemassa juuri niitä juttuja.
Taitaa olla unelmia vain teille...ja unelmiksi jäädä kun lueskelee vain pieni tatti kädessä. Menkää mieluummin yöelämään niin voisi tapahtua omassa tylsässä elämässä edes jotain.
Mut joo.... joillekin se on satuja ja unelmia... joillekin ei.
Hauskaa se on kun ei ota liian vakavasti eikä suorituksena.
Mutta kirjoittakaa nyt jotain nasevaa "tuubaa" tähän ja hajotkaa säälittävään elämäänne. 🤫- Anonyymi
Jos et olisi suostunut niin olisi ollut 3 pettynyttä eli sinä ja 2 miestä nyt vain 1 mies eli teit oikein.
Minä olen ollut oman ja vakimiehen kanssa jo 24 vuotta ja ollaan kolmistaan täysin vapaasti.
Mieheni tullessa töistä viikonlopuksi hän on löytänyt meidät sängystä ja on vain liittynyt mukaan.
Olen 47-vuotias ja rakastan kahta miestä. - Anonyymi
Kerroit melkein totuuden itsestäsi. Tuo aatelia on vähän liikaa.Muuten varmasti pitää paikkansa.
- Anonyymi
Missä teidän lapset ovat?
Tuleeko lapsia?
Onko rauhaa, rakkautta? - Anonyymi
Iteppä mies oli antanu luvan jos hän jotakuta tuosta haluaa syyttää ni eipä hän voi syyttää kuin itseään
Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631423Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241179Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111100- 1261061
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 72895
- 73889