Toivon olevani järjestäytynyt rikollisuuden jäsenenä

Anonyymi-ap

Olen yleensä aina ollut kärsivällinen ja tehnyt parhaani mukaan joitain ihmisryhmiä kohtaan, kunnes mieli napsahti. Uhriuduin perheväkivallan ja kiusaamisen takia. Normaali lapsi muuttui nyt vihaksi. Kiitos siitä ja nyt toivon olevani järjestäytynyt rikollisten jäsenenä.

11

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin se on pojalle kova paikka jos äiti lyä

• Anonyymi

Olen menossa samaa kohti. En aio maksaa velkojani. Jään työttömäksi. Sairastun. Maailma on rakkaudeton.

• Anonyymi

Omahan on valintasi

• Anonyymi

Niin ne heikot sortuu elontiellä.

No vankilassa sinun ei tarvitse huolehtia mistään, ruokakin tulee eteen kuin tilattuna.

• Anonyymi

Ja viidesti päivässä kai jopa

• Anonyymi

Onko tää nyt joku Citizen Kane twist?

• Anonyymi

Ätminyyvs mitä siitä ajattelit lohkaista?

• Anonyymi

Kielitaidottoman ryssän trollin höpötystä.

• Anonyymi

Näitä on ikävä lukea aikuisena. Itse elin lapsuuden enemmän henkisen väkivallan alla, isä pieksi äitiä ja koiraa lasten nähden. Menetin sillä luottamuksen muita kohtaan, jonka tajunnut vasta vanhemmalla iällä. Olin rauhaton ja keskittymiskykyni kärsi kokemastani. Elämä on valintoja, hyvistä valinnoista nauttii enemmän.

Opin vanhemliten kuitenkin suojelemaan heikompia, kun näin läheltä äitini kokeman hädän ja kärsimyksen. Lapsena koin sen enemmän vahvemman oikeudeksi. Turvaton lapsuus jättää aina jälkensä, jossa harvemmin saa tukeakaan omaan tekemiseen. Epävarmuutta synnyttää ja luottamuksen puutetta toisiin.

Olin joillakin juhannus- reissuilla mukana, joissa oli näitä, jotka valitsi toisen tien. Olin siellä se, joka vältti konfliktit myös vaikutin siihen, ettei niitä syntynyt. Huomannut, että olen enemmän sovitteleva kuin riitelevä mies, ehkä näin lapsuudessa jotain, minkä koin epäreiluksi jne.

En ole rikolliseen eloon lähtenyt, koska aina tajunnut sen, että sieltä ulos pääseminen on sitten jo todella vaikeaa. Kaveripiirissäni ja tutuissa oli heitä, jotka koki myös sen nurjan puolen mm. vankila eloa. Yhtä kävin jopa tapaamassa uteliaisuuttani, Katajanokka, Kerava ja Lapinlahti (Hki) tulivat tutuiksi.

Vastuunotto itsestä ja omasta tekemisestä on fiksuutta. Siihen omaan tekemiseen kannattaa enemmän keskittyä kuin lähteä tielle, jossa voi olla arvaamattomia seurauksia. Josta myös läheiset kärsii, kun ovat huolissaan kaikesta tulevasta, joka synnyttää rauhattomuutta myös ympärille.

• Anonyymi

Kännissäkö kirjoitit tätä si sulta kai vähintäänkin pitäs löytyä rikollinen tausta että voit päästä järjestäytyneeseen rikollisuuteen edes mukaan NBK:hn liittymiseen ois silloi aikoinaan ollu muistaakseni pääsyvaatimuksena selvittämätön henkirikos jota jonkun uutisoinnin mukaan lievennettiin si henkirikokseen kun meillä Suomessa on todella vähän noita selvittämättömiä henkirikoksia ja muutoin si taas olen noita moottoripyörä kerhoja kuten bandidos canonball helvetinenkelit ja vastaavat pitäny lastentarha kertoina ymmärrän kyllä kyseisten rikollisten syyn niihin mu ei se tarkoita siltikään sitä että se on hyväksyttävä hyväksyttävää

• Anonyymi

Höpön höpö. Ainoa demokratia , minkä ihmiset jakaa keskenään on KUOLEMA.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3333
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3175
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      435
      2391
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      246
      1473
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      78
      1221
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1178
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      126
      1086
    Aihe