Tuota tästä firmasta. Tämä vihoviimeinen paikka minne lemmikkejä hoitoon.
Parempiakin on Pirkanmaan alueella. Missä oikeasti hoidetaan lemmikit.
Eikä pidetä säilytyksessä.
Ja en ole ainut. Kuullut useammalta.
Ja ylimielisyys paistaa "omistajilla". Hyi!! Paljon olen 70 vuoteen mennessä nähny. Mutta tämä. Jos rakastat lemmikkiäsi. Älä tuonne vie!!
Boondocks Orivesi
5
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Hoida elukkasi itse äläkä valita.
- Anonyymi
Eikö nämä hoitolat ole sitä varten. Kun näin otti päähän. LOL. Pelle oot. Et ilmeisesti tiedä mistään mitään? Tuosta paikasta? Tai sitten olet hyvinkin hoitolaan päin?
Jos minä vien elukkaa hoitolaan. Ja maksan siitä? Eikö silloin pitäisi myös palvelu olla ok? Jokaiselle hevoselle löytyykö kengittäjä.......mieti! - Anonyymi
asiantuntevaa osaamista jo vuosikymmeniä, jos haluat lemmikkisi sohvalle makoileman pidä se kotona. Voit toki laittaa lemmikkisi paikkaan missä kaikki koirat ovat samassa tilassa....mieti seuraamukset...tappelut, taudit jne. Viimeinen vinkki...osta maalaisjärkeä jos vain vielä pystyt-
- Anonyymi
Kuinkas Hoidoggi kylällä, nimen perusteella voisivat hoitaa
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia tästä Hoidogista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890