Auto ei aina käynnisty p-asennossa, vaan vaihde on siirrettävä n-asentoon...missä mahtaa olla vika? Aiheuttaako katsastuksessa hylkäyksen?
Mazda 6 vm 2007 automaatti ei käynnisty aina p-asennossa?
7
1367
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko joku vaihdevivun tunnistin tai joku säätöjuttu? Onko mittaristossa jokin vaihdevivun asentoa kuvaava merkkivalo, palaako P-asennon merkkivalo silloin jos auto ei käynnisty?
Vaihdevivun ja virtalukon välillä saattaa olla jonkinlainen "interlock" mekanismi tai elektroninen systeemi, että auton sallitaan käynnistyvän vain vaihdevivun tietyissä asennoissa, siinäkin voi olla jotain ongelmaa. - Anonyymi
Mätzä on surkea kapistus, eiks siinä ole foordin osia?
- Anonyymi
Moro,mikrokytkin vika ns.vaihdekepin kiinnitys osassa.Muostaakseni et saa mikrokytkintä ostettua erillisenä osana vaan uusittava koko muovinen osa johon keppi ja vaijeri kiinnittyy. t.eläköitynyt mazda mek. 😁
- Anonyymi
Moikka, paljonkohan sellainen osa maksaa ja onko se vaikea vaihtaa? Minulla on samaa ongelmaa, noin puolet strattaa P:llä ja puolet pitää käynnistää N:llä🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka, paljonkohan sellainen osa maksaa ja onko se vaikea vaihtaa? Minulla on samaa ongelmaa, noin puolet strattaa P:llä ja puolet pitää käynnistää N:llä🙄
Vai auttaako esimerkiksi kontaktisprayn tai crc suihkiminen yhtään?
- Anonyymi
Siirtele vaihdekeppiä edestakaisin P:stä D:hen 50 kertaa. Mikrokytkin voi siitä tykätä tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991