Kun leivistä ja nisuista aina kantapalat valitsen.
Pelottelevat, että kyllä tuolla pelillä poikamiehenä pysyy.
29
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkei se siitä jää kiinni. Vaikka kyllä vanhempi väki tietää nämä asiat.
- Anonyymi
Ihan varma merkki kuulemma on ja monelle köpelösti käynyt.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17760269r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Nisuilla leivoksia jatkan köyhän päiväni, läpi öiden, en muista levinneen, en enää milloinkaan, oli osani, pois....
https://m.youtube.com/watch?v=YfIWMH7FBQ8 - Anonyymi
Saa ne syödä mielihyvin. Pullapitko on keskeltä parasta ja samoin ruislimppu.
- Anonyymi
Minä en taas taikinasta tykkää, vaan paistetussa pinnassa se maku on. Liian tuoreita ruisleipäpaloja laitan aina lämpimään uuniin kuivahtamaan ja niitä purra narskuttelen.
- Anonyymi
Pitäis saada viisumi Venäjälle ja passi poliisitoimistolta mutta kun haku päällä! Tavallaan saamaton olen morsiamen suhteen, Venäjältä saan sellaisen, koska minut on kasvatettu siihen kulttuuriin äitini toimesta ja suomalaiset huorat vaan vittuillee kun en alistu tossuksi tai vara-iskäksi naiselle.
- Anonyymi
Hyvä. Venäjältä saa laittautuvia naisia ja mielellään tuovat lapsensa sieltä elätettäväksesi ja koulutettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Venäjältä saa laittautuvia naisia ja mielellään tuovat lapsensa sieltä elätettäväksesi ja koulutettavaksi.
En halua ruveta vara-iskäksi vaikka mulle on sanottu että musta tulee hyvä isä. Teen ne lapset ihan ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua ruveta vara-iskäksi vaikka mulle on sanottu että musta tulee hyvä isä. Teen ne lapset ihan ite.
Minulta tuo ei kyllä onnistu. Vaikka jotkut luulee, että kyllä se uroskin poikii jos tiukalle ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän se perhe sitten on. Hyvin monenlaisia naisia on naapurimaassa, niin kuin täälläkin. Onhan niitä nähty ja osa olisi hyvinkin vähällä houkuttelulla matkaan lähdössä, taitaa olla ketunhäntä kainalossa. Suurin osa kuitenkin sanoisi, että pitää vähän harkita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän se perhe sitten on. Hyvin monenlaisia naisia on naapurimaassa, niin kuin täälläkin. Onhan niitä nähty ja osa olisi hyvinkin vähällä houkuttelulla matkaan lähdössä, taitaa olla ketunhäntä kainalossa. Suurin osa kuitenkin sanoisi, että pitää vähän harkita.
Venäjällä tilastollisesti enemmän naisia kuin miehiä, koska hurjat venäläismiehet kuolevat nuorena. Suomi on seniili yhteiskunta joka on kuin Lenin mausoleumi "Ei elossa - mutta ei haudatakkaan". Minä elän joka päivä kosketuksessa kuolemaan - olen voimaantunut siitä. Minulla on oikeus olla olemassa koska silmäni vaativat sitä - Victor Tsoi.
- Anonyymi
Kylä on tyyni, tyyni flyygeli portaikossa tuhoutui, tuolla jossain on putka joka potkan - sanos paskalakki
T.muinaisista ajoista asti
Hyvästi
Ikuisesti
https://m.youtube.com/watch?v=Pfti0duFJf0 Heitän kantapalat usein roskiin. Jäävät pussiin aina syömättä. Tiedän heitän ruokaa roskiin, mutta ei vaan maistu.
randombypasser kirjoitti:
Ou nou, sinä syntinen, kadu 😂
Mitäpä jos en kadu😉 miksi ne kantapalat pitää edes pistää siihen pussiin. Tyhjästä pitää maksaa.
No oon mä joskus niitä kuivattanut ja vienyt hevosille. Se sovittakoon syntini.EmpressOfTheLight kirjoitti:
Mitäpä jos en kadu😉 miksi ne kantapalat pitää edes pistää siihen pussiin. Tyhjästä pitää maksaa.
No oon mä joskus niitä kuivattanut ja vienyt hevosille. Se sovittakoon syntini.No et tietenkään kadu, et ainakaan jos joku niin uskaltaa kehottaa 🤣
Mää on aina syöny noi kantapalat pois, leipää/nisuahan sekin on. Ja olen tehnyt sen aina suhteissani kumppaneille, ettei heidän tarvitse siirrellä kantapaloja leipäpusseissa aina sivuun 😂
Hevoset kyllä kiittää kun saavat vähän herkkuja, sait juuri syntisi anteeksi 🤗randombypasser kirjoitti:
No et tietenkään kadu, et ainakaan jos joku niin uskaltaa kehottaa 🤣
Mää on aina syöny noi kantapalat pois, leipää/nisuahan sekin on. Ja olen tehnyt sen aina suhteissani kumppaneille, ettei heidän tarvitse siirrellä kantapaloja leipäpusseissa aina sivuun 😂
Hevoset kyllä kiittää kun saavat vähän herkkuja, sait juuri syntisi anteeksi 🤗"No et tietenkään kadu, et ainakaan jos joku niin uskaltaa kehottaa 🤣"
Väitätkö et kapinoin? En minä nyt sellaista tekisi...EmpressOfTheLight kirjoitti:
"No et tietenkään kadu, et ainakaan jos joku niin uskaltaa kehottaa 🤣"
Väitätkö et kapinoin? En minä nyt sellaista tekisi...Näytä mulle modernin ajan nainen jolle voi sano (turvallisesti...) esimerkiksi
-Kadu!
-Ole hiljaa!
-Mees ny siitä sivuun!randombypasser kirjoitti:
Näytä mulle modernin ajan nainen jolle voi sano (turvallisesti...) esimerkiksi
-Kadu!
-Ole hiljaa!
-Mees ny siitä sivuun!Kaiken voi sanoa nätisti😉
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
No oon mä joskus niitä kuivattanut ja vienyt hevosille. Se sovittakoon syntini.Samaa leipää on kannatkin, onneksi kuitenkin edes polle tajuaa hyvänpäälle.
Kaiken voi sanoa nätisti😉
Ai jaa... No se voikin selittää paljon menneestä elämästäni 😂
eli siis:
-Kadu
-Vaiti
-Väistäs nyAnonyymi kirjoitti:
Samaa leipää on kannatkin, onneksi kuitenkin edes polle tajuaa hyvänpäälle.
Siinä kantapalassa on liikaa kuorta. Ei ole sama asia, se leivän sisus on parasta ☺️
Siinä kantapalassa on liikaa kuorta. Ei ole sama asia, se leivän sisus on parasta ☺️
Onhan siinä kuorta juu, mutta ruokaa se on sekin. Mutta silläpä nuo kantapalat mulle aina jäikin aiemmissa suhteissa, taitaa olla joku naisten stereotypia tuo 😂
Onhan siinä kuorta juu, mutta ruokaa se on sekin. Mutta silläpä nuo kantapalat mulle aina jäikin aiemmissa suhteissa, taitaa olla joku naisten stereotypia tuo 😂
Puhuu sinkku mies joka syö kantapalat😉
Puhuu sinkku mies joka syö kantapalat😉
Mää muutan tallille, niin saan syödä rauhassa kantapalat. Voivat vielä tehdä musta rauhallisen ruunan, niin ei ole sinkkuuskaan harmina 😂
Mää muutan tallille, niin saan syödä rauhassa kantapalat. Voivat vielä tehdä musta rauhallisen ruunan, niin ei ole sinkkuuskaan harmina 😂
Joku saattaa vielä vahingossa ratsastaa sulla. Miten onnekasta se olisi🤣
Joku saattaa vielä vahingossa ratsastaa sulla. Miten onnekasta se olisi🤣
Ai saakutti... Ehkä pitää lykätä sitä ruunausta sittenkin hieman 🤔😂
Tuo kai se sitten selittääkin miksi olen sinkku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771