Olen niin pihalla siitä kun kukaan ei tunnu missään ja silti on etäihastuksia ollut voimakkain tuntein. Milloin päästän pidäkkeistä irti ja sanon estoille hasta la Vista Babe 😘?
Milloin tajuan, että kuka nainen on minulle oikea?
14
57
Vastaukset
- Anonyymi
En tajua naisten luonteesta, milloin ne on ujoja ja kilttejä. Tällaista naista haluaisin deitata -ap 💕
Jos kukaan ei tunnu missään, niin et ole löytänyt vielä ketään. Niin yksinkertaista se on.
- Anonyymi
Entäs jos autophobia vääristää tunnemaailmaa?
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos autophobia vääristää tunnemaailmaa?
No ehkä se olisi hyvä terapialla hoidattaa. Eikö se ole kumppania kohtaan väärin, jos olet vaan jonkun sen vuoksi että et halua olla yksin?
EmpressOfTheLight kirjoitti:
No ehkä se olisi hyvä terapialla hoidattaa. Eikö se ole kumppania kohtaan väärin, jos olet vaan jonkun sen vuoksi että et halua olla yksin?
Siis piti olla "jonkun kanssa"
- Anonyymi
Olet oikeassa! Terapiaa tarvitsen ja sinne on hankalaa saada aikaa/yhteyttä terapeutteihin.🤔
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa! Terapiaa tarvitsen ja sinne on hankalaa saada aikaa/yhteyttä terapeutteihin.🤔
Miten olisi yksityinen? Niihin saa paremmin aikoja. Toki tällä palstalla on noita palsta -psykologeja, niin eiköhän me sulle yksi terapiaketju perusteta🤭 Suosittelen kuitenkin sitä ammattilaista.
Kaikki kuitenkin lähtee siitä, että itse tutkiskelet miksi et halua olla yksin. Onko sinut hylätty pienenä? Etkö ole saanut rakkautta lapsena? Ja sitä rataa...- Anonyymi
Miten olisi yksityinen? Niihin saa paremmin aikoja. Toki tällä palstalla on noita palsta -psykologeja, niin eiköhän me sulle yksi terapiaketju perusteta🤭 Suosittelen kuitenkin sitä ammattilaista.
Kaikki kuitenkin lähtee siitä, että itse tutkiskelet miksi et halua olla yksin. Onko sinut hylätty pienenä? Etkö ole saanut rakkautta lapsena? Ja sitä rataa...Dammit. Pelkään yksinäisyyttä ja koen yksinäisyyttä jopa seurassa. Mistä se johtuu? Mihin ikinä menen olen yksinäinen?
Anonyymi kirjoitti:
Dammit. Pelkään yksinäisyyttä ja koen yksinäisyyttä jopa seurassa. Mistä se johtuu? Mihin ikinä menen olen yksinäinen?
No se tunne on vaan siellä sinun päässäsi. Tärkeintä on kuitenkin tiedostaa se että sinä hallitset omia ajatuksia, ei kukaan muu. Sinä olet oman pääsi hallitsija. Ota ajatukset haltuun.
- Anonyymi
No se tunne on vaan siellä sinun päässäsi. Tärkeintä on kuitenkin tiedostaa se että sinä hallitset omia ajatuksia, ei kukaan muu. Sinä olet oman pääsi hallitsija. Ota ajatukset haltuun.
Mä oon aika titityy näistä jutuista täällä, infoähky 😟
- Anonyymi
Ei ole oikeaa. Vain enemmän ja vähemmän sopivia. Viilausta ja höyläystä. Tadaa!
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään tajuamista. Kuuntele tunnetta. Et sinä opi tuntemaan ihmisiä kaukaa. Vain tutustumalla opit, mikä ihminen on.
- Anonyymi
Olen huono haastattelussa/kyselemisessä. Odotan että toinen kertoo sen mitä haluaa sillä en itsekään halua kertoa itsestäni liikoja tai vastata kiusallisiin kysymyksiin. Olen yrittänyt siedättyä tässäkin asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huono haastattelussa/kyselemisessä. Odotan että toinen kertoo sen mitä haluaa sillä en itsekään halua kertoa itsestäni liikoja tai vastata kiusallisiin kysymyksiin. Olen yrittänyt siedättyä tässäkin asiassa.
Kysy vaikka avoimia kysymyksiä. Sellaisia, joihin toinen voi valita millä tasolla vastaa. En itsekään kysele mielellään. Vain sellaisia kysymyksiä, jotka vie keskustelua eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771