Oletko ollut poliisien kanssa tekemisissä?

Anonyymi-ap

Hah. Kerran tulin polkupyörällä kapakasta kotiin umpihumalassa.

Olisihan konstaapeli voinut sakottaakin, mutta tyytyi huutamaan auton ikkunasta, että talutappas loppumatka.

>simiti<

18

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehtävieni puolesta joskus enemmänkin.

Mutta kerran lähdin ajamaan pienessä kiireessä ja handsfree jäi taskun pohjalle. Otin vastaan puhelun, missä kaveri soitti tapaamisaikaa. Liikennevaloissa kaivoin käsilaukusta kalenterin ratin päälle ja pidin kännykkää vasemman olkapään ja korvan välissä, niin en huomannut, että vieressä oli poliisiauto..
      Lähtiessäni valoista eteenpäin poliisiauto sitten ajoikin eteeni ja väläytti pysäyttämisvaloja. Nöyrästi ajoi tien sivuun, ruuvasin ikkunan auki ja otin sanallisen varoituksen vastaan. Pahoittelin ja ilmaisin ymmärtäväni tehdyn virheen ja kerroin handsfreen löytyvän kyllä taskusta.
      Poliisisetä sanoi, että ellei he olisi kiireellisessä tehtävässä olisin saanut rapsut, mutta tällä kertaa vain moitteet ja toivotti turvallista matkaa. Hymyilin kauniin kiitoksen hänelle.

Kännykän päässä ollut kaveri ei meinannut uskoa, etten saanut sakkoja.
      Että tällainen rikollinen täälläkin.. 🙈

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­N­­y­m­f­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17760592t

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Enpä juuri. Joskus poliisi huikkasi maijan ikkunasta, että pitäisi laittaa valo päälle pyörään. Tästä on aikaa n 20 vuotta, kun olin opiskelija. Ehkä kerran minut on puhallutettu, mikä on aika jännä, sillä olen vuosien saatossa autoillut lähes päivittäin, mutta usein kun poliisi on puhalluttanut, olen ollut siinä letkassa, jonka poliisi päästää ohi puhalluttamatta, ettei tulisi ruuhkaa. Turhaa puhalluttamiseni olisikin, en ole koskaan ajanut päihtyneenä enkä aja.

Poliisin kanssa ei tarvitse asioida, jos elelee normaalisti ja noudattaa esim liikennesääntöjä. Toki joskus voi tahtomattaan joutua esim todistajaksi tai uhriksi, jolloin joutuu poliisien kanssa olemaan tekemisissä, mutta sitä tässä nyt ei ehkä haettu.

• Anonyymi

Pari kk sitten olin yön putkassa. Sain 2 sairauskohtausta. Migreeni ja myrkytys, kun promilleja oli 3. Olin ihan varma että kuolen. Putkakuolemat ilmeisesti johtuu siitä, ettei piruuttaan tulla auttamaan. Hirvittävä kokemus. En ole tuon jälkeen juonut. Ehkä kerran vuodessa olen poliisin kanssa tekemisissä.

• Anonyymi

Täälläpäin he ovat kavereita

• Ikäväkyllä aikanaan aivan turhan paljon mutta en nyt enää yli 15 vuoteen.🙂.

• Ikäväkyllä aikanaan aivan turhan paljon mutta en enää yli 15 vuoteen.🙂.

• Anonyymi

Aika useinkin, eikä ole kyse virka-asioista! Sukuun kuuluu kolme poliisia, ja muutama tullut sitä kautta mulle sekä vanhempienikin tuttavapiiriin.
      Poliisien kanssa olen viimeeksi virka-asioissa ollut tekemisissä, kun olin kolarissa. Jonka aiheutti toisen auton kuljettaja, ajamalla autoni peräosaan kylkeen vauhdilla.

Mä ajoin moottoritietä ja hän tuli sivuliittymästä, omasta mielestään etuoikeudella; koska oli mies! Sitähän nauroi harakatkin, mutt poliisit ainoastaan hymyilivät hänelle; selittäessään ett Suomessa on erilaiset lait! Joiden mukaan nainenkin on etuoikeutettu moottoritiellä ajaessaan, liittymistä tulevien on huomioitava se asia!
      Siinä kohtaa tieliikennelaki on ehdoton!

Asiahan meni oikeuteen asti lopulta, koska se syyllinen niin halusi. Hänen vakuutusyhtiönsä joutui maksamaan, niin auton romuuttamisen kuin mun sairauskulut ja sairausloman.

• Anonyymi

Vahingossa 😁

• Anonyymi

Nuorempana huomattavasti eri merkeissä kuin nykyään

• Anonyymi

Ammattiryhmän railakkaat bileet vieläkin muistissa.

• Nuorempana kyllä. Ei mitään kamalan vakavaa, mutta villiä elämää vietettiin teininä.

• Ai niin ja pelattiin jalkapallopeli poliiseista vastaan (osa niistä oli ilman paitaa vielä ). Kyllähän me naiset hävittiin, mutta ei haitannut.

• Anonyymi

Tänään viimeksi jutellu poliisin kanssa mu on niiden kanssa jokusen kerran joutun oleen tekemisissä ihan noiden sakkoasioidenkin takia kun piti opetella sitä liikennesääntöjen noudattamista tälläkään ei virkavalta tykkää pidä että keskusta-alueella ajetaan ylinopeutta

• No sen verran, että passin olen käynyt uusimassa silloin kun on täytynyt, mutta siellä vankilapuolella en ole ollut. Ja joskus olen moikannut, kun ovat ajaneet vastaan. Eipä muuta.

• Anonyymi

Työni puolesta olen kokoajan.

Yksityisesti olen joutunut rikoksen uhriksi ja todistajaksi.

• Olen, moneen otteeseen ja monessa eri roolissa. Pääosin nuorempana, mutta vielähän tuota vanhoilla päivilläkin on saanut antaa lausuntoja hankaliin asioihin, kaikkea sitä työelämässäkin nykyään päätyy touhuamaan.

• Mun setä oli poliisi, mut sit kun se joi takavarikkoviinat, nii se erotettiin. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      113
      1818
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      150
      1272
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      992
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      942
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      896
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      782
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe