Niin, yleisestä trendistä poiketen kirkko saa uusia jäseniä juuri 14-vuotiaista, jotka on ensin saatu rippikouluun ja siellä sitten innostumaan jäsenyydestä (liittyminen toki vasta huoltajien luvalla).
Tähän liittyy melko tehokas, jopa aggressiivinen rippikoulumarkkinointi koulujen (uskonnonopettajien ja rehtorien) avustuksella sekä toisaalta vuotta vanhempien, tulevan kesän isosten face-to-face-markkinointi, toki ikätoverienkin kautta syntyvä imu rippikoululeireille.
Viime vuonna kirkko tyytyväisenä tiedotti saaneensa (muistaakseni noin) 700 uutta jäsentä liittymään rippikoulujensa kautta.
Rippikoulujen markkinointia uskonnottoman korin nuorille
29
218
Vastaukset
- Anonyymi
Avaaja lienee porilaisia, kun kodin sijaan kirjoitetaan korista?
Onko se uskonnottoman ateistijätkän lapsi uskonnoton ?
Ajattelija!
Uskonnottomuus ei ole sukuvika !
Se ei kulje kirouksena sukupolvelta toiselle.
Anna peheenjäsentesi ajatella vapaasti !- Anonyymi
Anna uskonnonopetukseen ja rippikouluun?!
- Anonyymi
Kirkko tiedotti liittyneistä aika onnessaan.
- Anonyymi
Päättelit mistä?
- Anonyymi
Lipastoon jäänee jopa satoja prometeusmitaleja lojumaan.
- Anonyymi
Avaaja lienee porilaisia, kun kodin sijaan kirjoitetaan korista?
onko sese yki räikkälä
nämä twiitit on vähän lapsellisia
https://twitter.com/ykiraikkala- Anonyymi
Voi olla joku muukin porilaistaustainen henkilö, esimerkiksi sellainen, jonka pakkomielteenä on tunkeutua hautausmaakappeleihin, vaikka tasa-arvolautakunta tai hallinto-oikeus ei pidä sellaista sopivana.
- Anonyymi
Kirkko käyttää epäeettisiä markkinointikeinoja slaiisiin lapsiin.
- Anonyymi
Kyllä nääs kaikkien kirkkoon kuuluvien täytyy tulla ET-opetukseen ja sen jälkeen uskonnottomuuden vahvistukseen Protuleirille.
Kyl mää nyt nii mieleni pahootin kirkon vuaks.- Anonyymi
Ei tarvi, ei täydy,, mutta pitäisi olla mahdollisuus valita. Nyt ei ole. Miksi yrität sotkea asiaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi, ei täydy,, mutta pitäisi olla mahdollisuus valita. Nyt ei ole. Miksi yrität sotkea asiaa??
Itse yrität sotkea. 10 vuotta sitten vaparit vastustivat et:n avaamista kaikille. Ja siksi toiseksi jos uskonnottomille suunnattua et:tä haluaa opiskelemaan, ei ehkä kuulu kirkkoon? Voinko liittyä vapaa-ajattelijoihin jos kuulun kirkkoon? Kirkoon voi kuulua ateisti, vapareihin ei voi kirkkoon kuuluva ateisti. Vapaa-ajattelu on uskontoon perustuvaa syrjintää, valinnan mahdollisuuksien rajoittamista, epätasa-arvoista....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse yrität sotkea. 10 vuotta sitten vaparit vastustivat et:n avaamista kaikille. Ja siksi toiseksi jos uskonnottomille suunnattua et:tä haluaa opiskelemaan, ei ehkä kuulu kirkkoon? Voinko liittyä vapaa-ajattelijoihin jos kuulun kirkkoon? Kirkoon voi kuulua ateisti, vapareihin ei voi kirkkoon kuuluva ateisti. Vapaa-ajattelu on uskontoon perustuvaa syrjintää, valinnan mahdollisuuksien rajoittamista, epätasa-arvoista....
Vapaa-ajattelijat ovat vuodesta 2010 alkaen kannattaneet ETn avaamista. Sinä kiellät valinnan mahdollisuuden vauvakasteen perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa-ajattelijat ovat vuodesta 2010 alkaen kannattaneet ETn avaamista. Sinä kiellät valinnan mahdollisuuden vauvakasteen perusteella.
Okei, kolme vuotta meni väärin. Vastustaneet jokatapauksessa olette eli omia sanojanne käyttäen kieltäneet valinnan mahdollisuuden. Nyt sitten syyllistätte toisia siitä mitä itse olette tehneet ja ehkä aiheuttaneetkin.
MInä en kiellä yhtään mitään. Ei minulla ole valtuuksia kieltää mitään. Mielipiteeseen ei tarvita valtuuksia. Kannatan et:n ja uskonnon yhdistämistä ja avaamista kaikille yhteiseksi oppiaineeksi.
- Anonyymi
Eikös protuleireilläkin käy riparin käyneitä ja kirkkoon kuuluminen ei ole este, joten miksi ei uskonnoton voisi käydä rippikoulua?
Tosin saattaa nuoren silmät avautuvat ja huomaa ettei kaikki ollut aivan tieteellistä totuutta mitä antiteistivanhemmet papeista ja kristinuskosta jutteli. - Anonyymi
Porilaisen korin kasvatti avaajana.
- Anonyymi
Ei kai tässä ole joku podilainen asialla.
- Anonyymi
Kirkolla on hönkä päällä lapsilähetystyössä.
- Anonyymi
Rippikoulumarkkinointi-infoja pidetään jo nyt elokuussa ja syyskuun alussa 13-14-vuotiaille kouluissa. Koittavat saada ei- jäseniä mukaan.
- Anonyymi
Nyt: se ei käy.
- Anonyymi
Kodin kynttilät loistamaan.
- Anonyymi
Vaikuttaako saaminen kallon kokoon?
F.R.Retzius - Anonyymi
Nyt kyllä wi tämä vetele.
- Anonyymi
Hop hop. Ei käy.
- Anonyymi
Selvästi Podista.
- Anonyymi
Nyt on aika jutella nuoren kanssa. Etukäteen.
- Anonyymi
Koulu, Koulu ja Koulu.
- Anonyymi
Kodin, se on kodin eikä korin.
- Anonyymi
Rahaa saa sekulaaristi sekulaarissa perheessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784