Pillu kipee!

Anonyymi-ap

Tutkimuksen mukaan monella naisella pillu kipeä. Välttäbvät siksi sexsiä. Miten niiden kumppanit pärjää?

74

2750

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paha hiivatuledus kivulias mut helppo hoitaa.
      Pillu voi aristaa joskus rajun yhdynnän jälkeen. N 45

      • Anonyymi

        Juupa juu... 64


    • Anonyymi

      Se on yleinen voivat. Tuhoaa kyllä parisuhteen.

    • Anonyymi

      Miten aloittaja olet sitten pärjännyt koko elämäsi ilman seksiä?

      • Anonyymi

        Tais tuokin olla sulle liian vaikee kyssäri.


    • Anonyymi

      Sille on lääketieteellinen nimikin.

      • Anonyymi

        Sulla on elimellinen aivo-oireyhtymä F.05


      • Anonyymi

        Näin on. Endometrissol ja vulvodynin.


    • Anonyymi

      Voi olla haluttomuutta. Ei halua, ei kemiaa. Tai pillu on oikeesti kipeä, esim. Syöpä voi olla pillussa, kohdussa, munasarjoissa tai virtsateissä. Silloin pillua ei vain tule.

    • Anonyymi

      monet naiset ei tietyssä kuukautiskierron vaiheessa halua seksiä. sitten kun alkaa lähestyä ovulaatio eli ns. kiima-aika, niin kokenut mies kyllä tunnistaa sen merkit naisessa, ja silloin on hyvä aika työntyä.

      • Anonyymi

        millaisia merkkejä ne on mitä naisessa pitää katsoa, että huomaa että on ovulaatio?


    • Anonyymi

      Huorilla taattu bisnes!

    • Anonyymi

      Haluttoman naiset keksii aina että pää tai pillu kipee.

      • Anonyymi

        Mikähän siinä on jos terveelle naiselle ei muna kelpaa :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on jos terveelle naiselle ei muna kelpaa :/

        Nykyään ei monelle. Mustaa haluavat kokasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on jos terveelle naiselle ei muna kelpaa :/

        Johtunee useimmiten kyseisen munan omaavan miehen osaamattomuudesta jos sun sitä täällä pitänee kysellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään ei monelle. Mustaa haluavat kokasta?

        niin, varmasti koska monella mustalla on isompi kuin suomalaisella.. naiset tykkää isommasta (joo, ei kaikki, mutta useimmat kyllä). siksi musta houkuttelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, varmasti koska monella mustalla on isompi kuin suomalaisella.. naiset tykkää isommasta (joo, ei kaikki, mutta useimmat kyllä). siksi musta houkuttelee.

        Vain horot!


    • Anonyymi

      Niiden kumppanit pettää ja nussivat toisia naisia. Ei kukaan ole tuollaisen kanssa joka antaa joskus ja jouluna. Kyllä parisuhteessa pitää seksiä olla. Ei mihinkään kaverisuhteeseen kuulu tyytyä. menee kyllä huonosti jos harvoin saa.

      • Anonyymi

        Aina täytyy olla varapilluja!


    • Anonyymi

      Kyllä mä meinaan tänään saada omaltani ;)

      • Anonyymi

        Äläpäs oo ukkokulta niin varma asiasta. Entä jos mulla onkin illalla Tampaxi pillussa ja pää niin kipeänä, että ei pysty edes purkaa noita sinun paineita suikkarilla, niin mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs oo ukkokulta niin varma asiasta. Entä jos mulla onkin illalla Tampaxi pillussa ja pää niin kipeänä, että ei pysty edes purkaa noita sinun paineita suikkarilla, niin mitä sitten?

        Usko tai älä mutta voin kertoa että hyvin kävi :) Muksut oli alkuillan mummolla ja vietettiin oman kanssa parisuhdeaikaa. Helliteltiin ja nussittiin ja olin tosi onnekas, sain peppuseksiä myös! Harvoin saan, mutta nyt sain! Oli kyllä mahtavaa! Haettiin muksut ja nyt muru on nukuttamassa niitä. Toiveena on että illalla päästäisiin uudelleen kieriskelemään sänkyyn.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko tai älä mutta voin kertoa että hyvin kävi :) Muksut oli alkuillan mummolla ja vietettiin oman kanssa parisuhdeaikaa. Helliteltiin ja nussittiin ja olin tosi onnekas, sain peppuseksiä myös! Harvoin saan, mutta nyt sain! Oli kyllä mahtavaa! Haettiin muksut ja nyt muru on nukuttamassa niitä. Toiveena on että illalla päästäisiin uudelleen kieriskelemään sänkyyn.....

        Kiva toiveunelma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs oo ukkokulta niin varma asiasta. Entä jos mulla onkin illalla Tampaxi pillussa ja pää niin kipeänä, että ei pysty edes purkaa noita sinun paineita suikkarilla, niin mitä sitten?

        Ethän sä ole enää vuosiin suihin ottanut!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Monelle kelpaa vain mustamela,tai karvaranne!

    • Anonyymi

      Naiset kyllä tykkää komeasta mustasta kunnon kokoisesta mulkusta. Tuntuukin jossain.

      Mutta kun nainen ei halua ja pihtaa ja pihtaa, niin miehen elämä on pilalla. Menit retkuun ja sait pihtarin. Valitsit siis väärin. Hä hä hä hää, olit tyhmä!

      • Anonyymi

        Ne Mustanmeren naiset joutu ottaa kakkoseen ja nuolee sit mustan melan puhtaaksi!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pillun kipeys on pelkkää haluttomuutta. Samoilla naisilla särkee usein pää. Haluttomuus on monen naisen tavaramerkki. Mutta onneksi ei kaikkien.

      • Anonyymi

        se on kyllä outoa että naisten pitää keksiä tekosyitä.. miksi ei sano suoraan että miehet ei kiinnosta... varmaan lesboja nuokin jotka ei kehtaa vaan itelleen myöntää. normaalin naisen pitäis kyllä haluta munaa, noin niinkuin pääsääntöisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on kyllä outoa että naisten pitää keksiä tekosyitä.. miksi ei sano suoraan että miehet ei kiinnosta... varmaan lesboja nuokin jotka ei kehtaa vaan itelleen myöntää. normaalin naisen pitäis kyllä haluta munaa, noin niinkuin pääsääntöisesti.

        Näitä lesboksi herämisiä ilmenee usein. Nyt Kirakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä lesboksi herämisiä ilmenee usein. Nyt Kirakin...

        Kukaan nainen huoli Kiraa. Tyttömäinen ja taatusti ritsa. Ei mitään seksikkyyttä. Luihu vaatimattomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä lesboksi herämisiä ilmenee usein. Nyt Kirakin...

        Kuka Kira?


    • Anonyymi

      Tääl­­t­­­ä löydä­t nop­­easti suku­­pu­­­olt­a, suh­tei­­ta, tre­­­ff­it 👉 http://7vip.biz/H/Z4g1D9

    • Anonyymi

      Taidat olla vitun kipeä.

      • Anonyymi

        En kipeä,mutta aina kelpaa pesä!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun etelään ja risteilylle tyttöjen kanssa. Ei mikään kipeä! Jälkeenpäin usein on pilu tosikipee!

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a stream. Sisää­nkäynti kaiki­­lle, jotk­­a haluav­­­at pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/J0z1L3

    • Anonyymi

      Ei vitut naimalla lopu. Pihtarit väliin!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moni lesbo mennyt naimisiin kiusa miestä. Ympäristön paineista!

      • Anonyymi

        oli lesbo tai ei niin jos on miehen kanssa avioliitossa niin avioliittoon kuuluu se että mies saa työntyä naiseensa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli lesbo tai ei niin jos on miehen kanssa avioliitossa niin avioliittoon kuuluu se että mies saa työntyä naiseensa!

        Näin moni mies harhaisesti luullut ja mennyt naimisiin!


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­ts­­um­­me sinu­t käym­ään u­­­ude­ss­a cha­tis­sa! Meitä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://seisinka.net/H/C6k0T8

    • Anonyymi

      Pihtarinaisia on lukemattomat määrät. Pihtarille seksi on pakkopullaa. Seksiä annetaan miellyttääkseen ja koska se kuuluu pakettiin, avioliittoon. Pihtari ei seksistä nauti ja ajattelee ihan muita asioita seksin aikana. Näyttelee ja toivoo seksin pian loppuvan. Miehelle tosi noloa ja alistavaa, että seksi hänen kanssaan on pakkopullaa.

      • Anonyymi

        Seksi kauppaväline. Ja irvistellen antaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi kauppaväline. Ja irvistellen antaa!

        Tuollaisessa naisessa ei ole mitään lämpöä ja naisellisuutta. Haluaa vain seksittömän parisuhteen ja kotileikkejä. Sensing antaminen pakkopullana on inhottavaa.


      • Anonyymi

        ja yleensä niin kauan antavat pimppiä, ku mies antaa rahaa tai muita lahjoja. jos miehellä ei ole varoja, ei saa kyllä pilluakaan.


      • Anonyymi

        Jospa se johtuu siitä, että miehellä on huonot seksitaidot! Ei sellaisen miehen kanssa halua harrastaa seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se johtuu siitä, että miehellä on huonot seksitaidot! Ei sellaisen miehen kanssa halua harrastaa seksiä.

        missäs niitä taitoja kehittää ellei seksissä naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se johtuu siitä, että miehellä on huonot seksitaidot! Ei sellaisen miehen kanssa halua harrastaa seksiä.

        Toi on kylmän horon höpinää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se johtuu siitä, että miehellä on huonot seksitaidot! Ei sellaisen miehen kanssa halua harrastaa seksiä.

        Ja mihin horo vertailet?


    • Anonyymi

      Uu­­si s­­eksi­­tea­tteri ava­­­utu­­­u Suomeen! Ku­tsumme kai­­kki. Il­­mo­­­it­­tau­­tum­­ine­n ry­­hmä­­­ämme tä­­­äll­­ä 👉 http://syntheticwerks.net/H/E0t1H8

    • Anonyymi

      U­u­si sek­­sitea­tteri ava­utuu Su­­­ome­en! Kutsumme kai­­­kk­­­i. Il­­mo­­it­tau­­tumine­n ry­­hmä­ämm­­e tääl­­­lä 👉 http://7vip.biz/H/U8v1C8

    • Anonyymi

      Minä kyllä panen vaimoani milloin vaan haluan, oli hänen pillunsa kipeä tai ei. Enkä lopeta ennen kuin minulta tulee.

      • Anonyymi

        Leuhkit turhaa. Kellään moinen ei ole pitkään onnistunut!


      • Anonyymi

        voi kuullostaa rajulta, mut olen kyllä sun puolella, feikkejä nuo pillun/päänsäryt yleensä on. kunnolla kun laittaa mulkkua pesään niin kyllä se vaimollakin höllentää päätäkiristävää vannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi kuullostaa rajulta, mut olen kyllä sun puolella, feikkejä nuo pillun/päänsäryt yleensä on. kunnolla kun laittaa mulkkua pesään niin kyllä se vaimollakin höllentää päätäkiristävää vannetta.

        Vaimoni sanoi minulle, että saan häneltä pillua aina kun haluan. Ja pidän siitä kiinni. Ja kyllä hänen pilluaan on sitten pantukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni sanoi minulle, että saan häneltä pillua aina kun haluan. Ja pidän siitä kiinni. Ja kyllä hänen pilluaan on sitten pantukin.

        Stoppi tulee! Kokemusta!


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi kesbouteen taipuvaiset naiset. Miehille riippa!

    • Anonyymi

      Minä panen kyllä vaimoani aina silloin kun minua panettaa, oli vaimoni pillu sitten kipeä tai ei.

      • Anonyymi

        Niin sinä luulet? Muista ne ajat,kun nukuit softalla!


    • Anonyymi

      U­us­­i sek­­­si­­tea­tteri ava­utu­u Su­­­ome­­­en! Ku­­tsumme kaikk­­i. Il­­­mo­­­it­­tau­­tum­­­ine­­­n ryhmäämm­e tääl­­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R3r0V9

    • Anonyymi

      Vanhalla,kun survoo äkkitiukkaa. Pillu kipeytyy!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä se haluttomuutta oikeasti on kun naisella on pillu tai pää kipeä. Tekosyynä käyttävät. Ei kaikki naiset tykkää seksistä. Pakkopullana sitä toisinaan antavat, mutta ei se ole hyvää seksiä. Tuollainen suhde ei ikinä ole hyvä, kaikki on teennäistä ja pakonomaista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole naisella aina haluttomuudesta kiinni jos pillu on kipee. Tyttökaverilla menee pillu helläksi joka panon jälkeen, ei onnistu nainti kun hän on saanut.
      Joskus olen yrittänyt pitää sisällä kun saan heti hänen jälkeen mutta sitten alkaa kauhea huuto. Minut hän hoitelee joko suulla tai käsin lopuksi. Peppua olen lämmitellyt ja ollaan aika lähellä jo, olis helppo vaan vaihtaa reikää ja puhaltaa spermat sisälle.

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe