Jos toinen osapuoli saa päähänsä että ihailun kohteella on meneillään jotain jonkun toisen ihmisen kanssa niin siitä selviää onko tunteet aitoja, jos hän oikeasti välittää niin siirtyy siinä vaiheessa syrjään koska ajattelee ettei halua tuhota jotain aluillaan olevaa. Jos menetit ystäväsi näin niin kannattaa mahdollisimman pian korjata nuo väärinymmärrykset, itsestään hän ei välttämättä enää lähelle pyri.
Tämmöinen pieni pohdinta
33
684
Vastaukset
Tuo oli hyvä huomio. Näin voi käydä.
- Anonyymi
Voiko kuinka niin ny voi käydä jos kommunikaatio toimii
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Näin ajattelen. Että parasta pysyä sivussa.
- Anonyymi
Oletko noudattanu omaa ajatustasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko noudattanu omaa ajatustasi
Aikas lailla. Entä itse?
- Anonyymi
Ja jos suhteessa jo oltu ja toinen on ilmaissut että tapailee samalla muitakin ja sen takia menee välit niin kannattaa asia korjata enemmin heti kuin 5 vuoden päästä jos asia ei niin olekaan, muuten se petetty alkaa suhteeseen jonkun luotettavamman kanssa ja joudut täällä toteen että sillä on toinen jo ja väistyyn sivuun itse
- Anonyymi
Tämäkin kyllä huomionarvoinen juttu. Itsellä ei tulisi mieleenkään tehdä tuota, tuntuisi lähinnä vedätykseltä omasta mielestäni.
- Anonyymi
Jos toinen tapailee muita ei siinä ole enään mitään mitä korjata se on silloin siinä asiasta on turha sen enempää edes keskustella jos ei toisella ollu selkärankaa asiasta puhua ennen kuin petti
- Anonyymi
Olen siirtynyt syrjään, en ota yhteyttä. Toivon hänelle onnea, kenet sitten onkin kohdannut. - S
- Anonyymi
Näin. Se on pågen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin. Se on pågen.
Jaksat noita feikkikommenttejasi. Edelleen olen sinkku, en tapaile ketään. Sinä saat toki tehdä mitä haluat tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksat noita feikkikommenttejasi. Edelleen olen sinkku, en tapaile ketään. Sinä saat toki tehdä mitä haluat tehdä.
Kommentoin vain, koska vastaus ap:lle muistutti omia ajatuksia. Se on pågen ->se on juurikin näin.
- Anonyymi
Mutta minä, haaveilijamies, en ole kohdannut ketään uutta vaikka niin luulisi. Nyt sitten vanhatkin tutut hylkää :'(
- Anonyymi
No voi kyynel sentäs hankit uusia tuttuja onko se sen vaikeampaa
- Anonyymi
Kannattaa oikaista ne väärinkäsitykset puolin ja toisin. Vaikea mennä väliin, jos oikeasti toinen ruokkii tällaista käsitystä tehdäkseen toisen mustasukkaiseksi. Minä en ainakaan ala kilpailemaan kenestäkään. Sitäpaitsi, onhan tuollainen nyt äärimmäisen julmaa leikkiä toisen tunteilla.
- Anonyymi
Eikö sun tunteet kestä ehkä ei olis kannattanu leikkiä toisen tunteilla
- Anonyymi
Ihailun kohde? Toinen osapuoli? Siis saahan sitä ihailla vaikka Madonnaa jos siltä tuntuu mutta onko se muuta kuin omassa päässä oleva pakkomielle se selviää varmaan henk.koht
- Anonyymi
kukin tietää sen omalta kohdaltaan minkälaisessa tilanteessa on.
- Anonyymi
Eipä kai tuo selviä henk.koht.kaan jos ei toisella ole pokkaa asiasta keskustella tai edes taitoa keskusteluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kukin tietää sen omalta kohdaltaan minkälaisessa tilanteessa on.
Näin vois oletta mu oletus on luulo ja luulo ei ole tiedon väärti
- Anonyymi
Ihmisissä on vain sellainen hassu juttu, että Toinen osapuoli voi saada päähänsä melkolailla mitä sattuu, kannattaa huomioida myös se, että ottaa selvää asioitten oikeasta laidasta eikä kuvittele, kehittele ja luule. Tämä sivusta ja noin yleisesti.
- Anonyymi
totta mitä kirjoitat
- Anonyymi
Niin ja muistaa itse itsenäisesti muodostaa käsityksensä eikä kysyä kavereilta ystäviltä ja exiltä muuta kun korkeintaan heidän kokemuksistaan vähän vertausta mihin verrata ja yrittää muodostaa sen oman itsenäisen käsityksensä eikä olettaa
- Anonyymi
Mitäs jos vastapooli on mykkä?
- Anonyymi
sitten täytyy mennä kahdestaa johonkin opettelemaan viittomakieltä.
-ap - Anonyymi
On olemassa sellainen asia kuin selektiivinen mutismi, jos kokee tällaista esiintyvän itseään kohtaan niin aikuisiällä se on melko selvä merkki että evvk
- Anonyymi
Si pitää opetella viittomakieltä tai vihkoon kirjoitella ja onhan siinä tapauksessa nykyisin tekstiviestit
- Anonyymi
Eikö noissa ongelma ole sen joka on ymmärtäny väärin olis opetellu keskusteleen eikä vaan olettanu asioita puhamatta toisen kanssa
- Anonyymi
Eikö tältä ystävältään itseltään voi kysyä asiasta jos kerran jokin yhteys on olemassa? Älä siis ainakaan missään nimessä laita toista ystävää asialle, menee varmuudella ihan penkin alle ja tähän on montakin syytä että, miksi on näin
- Anonyymi
Mikäs sivistynyt despootti luulet olevasi
- Anonyymi
Hieman sekava kommenttisi mutta sinnepäin..
- Anonyymi
olotilakin oli hieman sekava tuolloin.
-ap
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771