Olisin siis valmis maksamaan palvelusta, jossa kädestä pitäen opetetaan henkilökohtaisia vero asioita. Mitä juuri minä saan laittaa vähennyksiin ja miten ne ilmoitetaan yms.
Onko tällaista palvelua saatavilla yksityisille ihmisille?
Mistä opetusta vero asioihin?
4
131
Vastaukset
- Anonyymi
Luet sen esitäytetyn veroilmoituksen läpi. Siinä kerrotaan kaikki
- Anonyymi
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana.Koulussakin opettajat ovat nimenomaan opettaneet asioita, mutta ilmeisesti mielestäsi ihan perkeleen turhaan kun olisin voinut netistä opiskella itse nekin asiat. Asennevamma jos pyytää apua.. Huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1214200SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763495Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.682110SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2211566Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171462Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471116Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49785- 62736
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20726Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6705