Olisin siis valmis maksamaan palvelusta, jossa kädestä pitäen opetetaan henkilökohtaisia vero asioita. Mitä juuri minä saan laittaa vähennyksiin ja miten ne ilmoitetaan yms.
Onko tällaista palvelua saatavilla yksityisille ihmisille?
Mistä opetusta vero asioihin?
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Luet sen esitäytetyn veroilmoituksen läpi. Siinä kerrotaan kaikki
- Anonyymi
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana.Koulussakin opettajat ovat nimenomaan opettaneet asioita, mutta ilmeisesti mielestäsi ihan perkeleen turhaan kun olisin voinut netistä opiskella itse nekin asiat. Asennevamma jos pyytää apua.. Huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716