Olisin siis valmis maksamaan palvelusta, jossa kädestä pitäen opetetaan henkilökohtaisia vero asioita. Mitä juuri minä saan laittaa vähennyksiin ja miten ne ilmoitetaan yms.
Onko tällaista palvelua saatavilla yksityisille ihmisille?
Mistä opetusta vero asioihin?
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Luet sen esitäytetyn veroilmoituksen läpi. Siinä kerrotaan kaikki
- Anonyymi
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana.Koulussakin opettajat ovat nimenomaan opettaneet asioita, mutta ilmeisesti mielestäsi ihan perkeleen turhaan kun olisin voinut netistä opiskella itse nekin asiat. Asennevamma jos pyytää apua.. Huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838