Olisin siis valmis maksamaan palvelusta, jossa kädestä pitäen opetetaan henkilökohtaisia vero asioita. Mitä juuri minä saan laittaa vähennyksiin ja miten ne ilmoitetaan yms.
Onko tällaista palvelua saatavilla yksityisille ihmisille?
Mistä opetusta vero asioihin?
4
185
Vastaukset
- Anonyymi
Luet sen esitäytetyn veroilmoituksen läpi. Siinä kerrotaan kaikki
- Anonyymi
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana.Koulussakin opettajat ovat nimenomaan opettaneet asioita, mutta ilmeisesti mielestäsi ihan perkeleen turhaan kun olisin voinut netistä opiskella itse nekin asiat. Asennevamma jos pyytää apua.. Huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647