Olisin siis valmis maksamaan palvelusta, jossa kädestä pitäen opetetaan henkilökohtaisia vero asioita. Mitä juuri minä saan laittaa vähennyksiin ja miten ne ilmoitetaan yms.
Onko tällaista palvelua saatavilla yksityisille ihmisille?
Mistä opetusta vero asioihin?
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Luet sen esitäytetyn veroilmoituksen läpi. Siinä kerrotaan kaikki
- Anonyymi
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasiko tämä mielestäsi kysymykseen?
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan riittävästi. Lähtökohtaisesti sinun tuloilla ei ammattilaisen opastus välttämättä maksa koskaan itseään takaisin.
Vaihtoehtoja on toki monia. Voit ostaa veroilmoituksen täytön verojuristilta tai voit alkaa opiskella verotusta kauppakorkeakoulussa 6 vuotta.
Jos haluat oikeasti osata ja ymmärtää asiaa, niin koulutus ei ole mikään mikään vartin juttu vaan korkeakoulututkinto.
Jos taas haluat, että joku näyttää ”laita tohon bussilippu ja fillarikulut”, niin se veroilmoituksen mukana tuleva opas on oikeasti ihan kattava, jos osaat lukea.
Mutta ei sieltä tosiaan niin paljoa porsaanreikiä löydy, että kannattaisi päätä vaivata. Enemmän olisin huolissani asenteestasi. Kenellekään ei voi lähtökohtaisesti opettaa mitään. Oppijan ensisijaisesti itse haluta oppia ja olla valmis tekemään työtä opiskelin eteen. Opettaja tulee vasta seuraavana.Koulussakin opettajat ovat nimenomaan opettaneet asioita, mutta ilmeisesti mielestäsi ihan perkeleen turhaan kun olisin voinut netistä opiskella itse nekin asiat. Asennevamma jos pyytää apua.. Huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786