Ei kohtaa. Anna jo olla.
Meidän arvomaailma
22
643
Vastaukset
- Anonyymi
Heitä voltti håmo.
- Anonyymi
Suosittelen saksan kertauskurssia
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17761214m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Etkö tykkää minusta?
- Anonyymi
Tykkääninen ja arvomaailman kohtaaminen ei liity toisiinsa.
Anonyymi kirjoitti:
Tykkääninen ja arvomaailman kohtaaminen ei liity toisiinsa.
Niin, ei tietenkään. Mutta miksi sitten pitäisi antaa olla? Eikö voi olla ystävä sellaiselle, jonka arvomaailma on erilainen?
- Anonyymi
Mitä tiedät arvomaailmastani? Se ei ole sama kuin palsta-anonyymeilla. Otapa selvää ensin.
- Anonyymi
Itse ihminen toiselle on tärkeämpi kuin joku arvomaailma. Sehän on kuin paska naamioituna pullaksi. Vain hajusta erottaa.
- Anonyymi
Ihminen on se arvomaailmansa. Sivusta
- Anonyymi
Miten trolli voi tietää jonkun anomuumin arvomaailman?
- Anonyymi
Niin minä menen valoa kohti ja sinä pimeyttä. Harmi.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Voin näyttää valoa eksyneille😉
Et voi ätmi, ne ajautuu ihan ryteikköön
Anonyymi kirjoitti:
Et voi ätmi, ne ajautuu ihan ryteikköön
Mulle ei vieläkään ole kasvanut kolmatta jalkaa. Anteeksi jos tuotin pettymyksen😘
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Mulle ei vieläkään ole kasvanut kolmatta jalkaa. Anteeksi jos tuotin pettymyksen😘
Ei normaalille ihmiselle mene yksikään sinun hahmoista läpi
- Anonyymi
Niin se varmaan on. Olen kyllä muutenkin pihalla kaikesta. Niin siksi meistä ei voisi tulla mitään. Hyvästi nainen.
- Anonyymi
Kutsu Sirpa Pietikäinen intiimin suhteeseen
- Anonyymi
Arvomaailmasi tuijottaa omaan napaasi. Kun minä en sinne jaksanut tuijotella, niin eipä kohtaa.
- Anonyymi
Meidän arvomaailma kohtaa❤🔥
- Anonyymi
Miesten ja naisten arvomaailmat on erilaiset.
Jos niitä aletaan tuijottaa, niin loppuu Suomen suku.- Anonyymi
On myös erilaisia arvomaailmoja sukupuolen sisällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös erilaisia arvomaailmoja sukupuolen sisällä
no sanopa se tuolle kotiäidille pohojanmaalta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883