Monimutkaista -eikö olekin?

Anonyymi-ap

Joskus kauan sitten, olisin ollut valmis ihan mihin vaan. Nyt on vuosia kulunut ja yhteys on, mut tiedän ettet minuun koskaan ihastunut ole. "Kaveri" olisin ja vaan korvike. Tästä syystä, en ole juttuihisi uponnut. Ehkä parempi jatkaa eteenpäin juuri näin? Oot auttanut selviään elämästä ja olet mulle tärkeä.

19

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä. Aika tappaa tunteet. Tykkäsin muuten silloin siitä silinteristäsi. Harmi että sieltä pullahti useampi pupu. Ja nauroit lopuksi taikatempullesi. Silleen se meni. Mut muisto on kaunis, kauniimpi kuin toteutunut todellisuus koskaan voi olla. Tapetti on muuten kiva, seinäruusut ovat tehneet comebackin. Luonto rulettaa! Ja sisustusta muuttamalla voi muuttaa koko tunnelmankin. Pisteet siitä.

    • Anonyymi

      Olet hakoteillä. Niin hakoteillä. Et ole halunnut kuulla sanomaani.
      Taidat veetuilla. Herkälle naiselle.

      • Anonyymi

        Veetuilua siis naiselle.


    • Anonyymi

      Olin joskus ihastunut nyt olen vaan rakastunut

    • Anonyymi

      Rakkaus on tärkeintä, muista se.

    • Anonyymi

      Oo'on. Mutta aatteleppa mitä ehkä olisi tullut jutusta, jos hymyily sijaan olisit tullut kahville silloin aikoinaan?

      • Anonyymi

        Viestiäkään en ole tähän ketjuun vielä kirjoittanut, mutta joku keskustelussa resonoi. Olisi ehkä pitänyt silloin aikanaan uskaltaa sanoa kyllä. Ehkä olisinkin jos paikka olisi ollut mikä tahansa muu. Elämä vaan on monimutkaista, eikä se ole niistä päivistä yhtään selkeämmäksi ainakaan minun osaltani muuttunut. Jos olisin sanonut aikanaan kyllä, niin olisivatko viime vuodet pyyhkiytyneet pois vai olisiko kaikki mennyt niin kuin se on mennyt siitä huolimatta? Sitä en voi tietää. Tiedän kuitenkin, että pidän siitä ihmisestä, jonka viime vuodet ovat minusta muokanneet. Moni ei ole pysynyt kaikissa käänteissäni mukana ja moni on ihmetellyt miten olen itsekin roikkunut mukana. Olisiko sinusta siihen? Kuulemaan kaiken ja vielä olemaan läsnä sen jälkeen?

        Arvaa olenko meinannut laittaa sinulle viestiä puhelimeen (kumpaan, kas siinä pulma) ja pohtinut, että oletko huhuillut minua toisaallakin. Jotenkin sitten vain ajatellut, että ei minua oikeasti sellainen mies kuin sinä olet voi kaivata. Että joku vain haluaa leikkiä herkällä sydämelläni. 💚 Toisaalta minun on kovin vaikea kuvitella sitä sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestiäkään en ole tähän ketjuun vielä kirjoittanut, mutta joku keskustelussa resonoi. Olisi ehkä pitänyt silloin aikanaan uskaltaa sanoa kyllä. Ehkä olisinkin jos paikka olisi ollut mikä tahansa muu. Elämä vaan on monimutkaista, eikä se ole niistä päivistä yhtään selkeämmäksi ainakaan minun osaltani muuttunut. Jos olisin sanonut aikanaan kyllä, niin olisivatko viime vuodet pyyhkiytyneet pois vai olisiko kaikki mennyt niin kuin se on mennyt siitä huolimatta? Sitä en voi tietää. Tiedän kuitenkin, että pidän siitä ihmisestä, jonka viime vuodet ovat minusta muokanneet. Moni ei ole pysynyt kaikissa käänteissäni mukana ja moni on ihmetellyt miten olen itsekin roikkunut mukana. Olisiko sinusta siihen? Kuulemaan kaiken ja vielä olemaan läsnä sen jälkeen?

        Arvaa olenko meinannut laittaa sinulle viestiä puhelimeen (kumpaan, kas siinä pulma) ja pohtinut, että oletko huhuillut minua toisaallakin. Jotenkin sitten vain ajatellut, että ei minua oikeasti sellainen mies kuin sinä olet voi kaivata. Että joku vain haluaa leikkiä herkällä sydämelläni. 💚 Toisaalta minun on kovin vaikea kuvitella sitä sinusta.

        Olen myöskin hyvä kuuntelija. Saatan höpötellä joskus liikaakin, kun sille päälle satun(hyvässä seurassa). Mitä olen "seuraillut", on henkilön ollut kiireinen ja aika auttaakin toisia kohtaan. Ehkä liiankin ajatellut toisia? Uskallusta ihkuni mun, jos olet hän? En pure tai muutakaan luvatonta tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myöskin hyvä kuuntelija. Saatan höpötellä joskus liikaakin, kun sille päälle satun(hyvässä seurassa). Mitä olen "seuraillut", on henkilön ollut kiireinen ja aika auttaakin toisia kohtaan. Ehkä liiankin ajatellut toisia? Uskallusta ihkuni mun, jos olet hän? En pure tai muutakaan luvatonta tee.

        Oletko pitkäänkin "seuraillut"? Epäilen, että on aika uusi juttu, sillä saatoin edesauttaa löytymistäni.

        Kuinka muuten olet viihtynyt siellä uudessa paikassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pitkäänkin "seuraillut"? Epäilen, että on aika uusi juttu, sillä saatoin edesauttaa löytymistäni.

        Kuinka muuten olet viihtynyt siellä uudessa paikassa?

        "muutaman" vuoden. Missä uudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "muutaman" vuoden. Missä uudessa?

        Joo-o.. tiedät että kieltäydyin vahingossa siitä kahvikutsusta? Oli hirveä selvittely meneillään, monia keskusteluita, ja luulin viestin saapuneen eräältä toiselta jolla oli melko paljon "kevättä rinnassa".. Sitten vielä ehdit lukea sen, kiertelevät ja kaartelevan perusvastauksen kun ei kiinnosta, ennekuin kerkesin poistaa sen. Sitten kaikki menikin hankalaksi.
        Hyppäsin keskusteluun sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo-o.. tiedät että kieltäydyin vahingossa siitä kahvikutsusta? Oli hirveä selvittely meneillään, monia keskusteluita, ja luulin viestin saapuneen eräältä toiselta jolla oli melko paljon "kevättä rinnassa".. Sitten vielä ehdit lukea sen, kiertelevät ja kaartelevan perusvastauksen kun ei kiinnosta, ennekuin kerkesin poistaa sen. Sitten kaikki menikin hankalaksi.
        Hyppäsin keskusteluun sivusta

        Ehkäpä oma syynikin oli, täytyy myöntää. Luonteeseeni kun kuuluu pieni kujeilua. Silloin taisin todellakin parille ihmiselle esittää sen kutsun (minuutilleen)? Mutta suoraan sanottuna harmittaa aikalailla se. Taisit sen jälkeenkin hävitä täältä ja kirjoittelunkin lopetit sen jälkeen. Ymmerrättävästä syystä. Menithän kotikonnuillesi ja aloitit uuden elämän siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä oma syynikin oli, täytyy myöntää. Luonteeseeni kun kuuluu pieni kujeilua. Silloin taisin todellakin parille ihmiselle esittää sen kutsun (minuutilleen)? Mutta suoraan sanottuna harmittaa aikalailla se. Taisit sen jälkeenkin hävitä täältä ja kirjoittelunkin lopetit sen jälkeen. Ymmerrättävästä syystä. Menithän kotikonnuillesi ja aloitit uuden elämän siellä.

        Taasko tänne tuli ylimääräisiä keskusteluun mukaan? Minä luovutan. Keskustelkaa keskenänne.


    • Anonyymi

      Olet väärässä. Ihastuin ja olen edelleen ihastunut ja sen näkee kaikki muut paitsi sinä vaikka yritänkin asiaa peitellä.

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa ilmoittaa selkeästi kenelle tämä aloitus on vai onko pelkkä trolli...

    • Anonyymi

      Naiselle vai miehelle kirjoitat?

    • Anonyymi

      Sinä teet kaikesta monimutkaista aika yksinkertaista tämä on. Minä pidän sinusta ja pyristelet "meitä" vastaan paitsi sillon kuin olemme face to face.

    • Anonyymi

      Kaunis viesti!!! Joskus miehen ja naisen välillä on sanomaton tilanne, johon sisältyy paljon hyvää tykkäämistä ja toveruutta, mutta kumpainenkin tietää ja tavoittelee sitä unelmien rakkautta. Se on hieno tilanne kun se tiedostetaan, ja ei anneta vaikuttaa kanssakäymiseen. Miehen ja naisen välillä on paljon hienoja tunteita ja jonkinlaista mystistä yhteisymmärrystä, silloin kun pidetään toista suuressa arvossa. Sisaruksilla on lapsena oma maailmansa, jossa toista katsomalla tiedetään tai aavistellaan tietävän toisen ajatukset hetkessä, aikuisena mies ja nainen osaavat parhaimmillaan tämän yhdistävän yhteyden. Rakkaudessa on tästä kyse, tiedetään toista katsomalla että luottamus pitää ja toinen on tärkein ihminen maanpäällä. Joku tästä tiedosta jää epävarmaksi, kun suhde ei etene ihastumispistettä pidemmälle. On pareja jotka arvostavat kaveruutta ja eivätkä halua menettää sitä etenemällä pidemmälle. Useat ihmiset unelmoivat jalat alta vievästä ihastumisesta joka jatkuu pitkäkestoiseen, loppuelämän pituiseen rakkauteen. Harvoin elämässä näin toimii, mutta elämän varrella tapahtuneet voimakkaat ihastumiset saavat unelmoimaan. Aikuiset ihmiset osaavat usein "laskelmoida" rakkautensa määrää, kohdetta ja tulevaisuutta. Tapa saa ihmiset unohtamaan unelmoinnin, suuret unelmat ja tulevaisuuden näkymät. Ei niin aikuiset ihmiset, säilyttävät nuoruuden suuret unelmat ja toiveet, eivätkä tyydy perussuoritukseen vaan tahtovat tuntea täydellä riemulla ja sydämellä. Lauantai-ilta on miehen ja naisen rakkaus ilta, silloin syödään hyvin ja puhutaan hiljaa.
      https://youtu.be/MU2UEbAsfog

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe