Kiitos AKT. Jos ei pääse lakon takia töihin, ei saa palkkaa.

Anonyymi-ap

Työnantaja juuri postitti viestin, että jos ei pääse lakon takia töihin, ei saa myöskään palkkaa. Täältä tullaan Helsingin satama!

39

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menkää jätkät töihin jos saa saman korotuksen kun muut. Senkin paskanhajuiset haisulit MENKÄÄ duuniin.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­­­y­m­­f­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17761800A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tiet eivät kestä nastarenkaan rapinaa, pysykee koloissanne!🛸

      • Anonyymi

        Aika harvassa julkisessa ajoneuvossa olen nähnyt nastarenkaita; ehkä en yhdessäkään.


    • Anonyymi

      Hyvä että palkanmaksu loppuu

      • Anonyymi

        Urkki olisi hoitanut homman miksei näille nyt löydykään niitä poikkeuslakeja mitä sairaanhoitajille saatiiin heti pystyyn sassssiiiiiin


    • Anonyymi

      Onhan meillä hyvä sosiaaliturva sanoi ministeri

      • Anonyymi

        kylle kylle myt täksi vie, mine abdullah nouta sinu pihasta, halaba taksi. soitta mine tulle minutis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylle kylle myt täksi vie, mine abdullah nouta sinu pihasta, halaba taksi. soitta mine tulle minutis

        En ole kansanedustaja, vaan ihan rehellisen työn tekijä.


    • Anonyymi

      Hyvin on fillari toiminut koko talven.

      • Anonyymi

        Aloittaja voisi lainata jostain fillarin ja pesäpallomailan.
        Sitten polkisi takomaan lakkovahdeille järkeä päähän.

        Kalloja ei pidä kokonaan halkaista, kunnolla särölle vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja voisi lainata jostain fillarin ja pesäpallomailan.
        Sitten polkisi takomaan lakkovahdeille järkeä päähän.

        Kalloja ei pidä kokonaan halkaista, kunnolla särölle vaan.

        Aloittaja voi lopettaa uIisemisen ja mennä töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja voi lopettaa uIisemisen ja mennä töihin.

        Töistä pitää maksaa palkkaa ei sinne kukaa. Ilmaisena mee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja voi lopettaa uIisemisen ja mennä töihin.

        En ole AKT:n enkä minkään muunkaan liiton jäsen. Olen töissä, ja tulen olemaankin; enkä ole ollut koskaan päivääkään lakossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole AKT:n enkä minkään muunkaan liiton jäsen. Olen töissä, ja tulen olemaankin; enkä ole ollut koskaan päivääkään lakossa.

        Olet lammas, joka ei uskalla taistella itselleen parempia työehtoja.


    • Anonyymi

      Terroristit pysäyttää kaiken toimillaan yhteiskunnan

    • Anonyymi

      Terroristijärjestö AKT:n voisi pyyhkäistä armotta olemattomiin.

      • Anonyymi

        AKT = järjestäytynyttä rikollisuutta.


    • Anonyymi

      Mitäs olet mennyt töihin johonkin huitsin nevadaan. Muuta asumaan työpaikallesi.

      • Anonyymi

        Ai, että, miksi menin töihin? Tullakseni toimeen, ja tähän asti on tultukin, kiitos Jumalalle.


    • Anonyymi

      Taksilla pääsi, joten no harm done!

    • Anonyymi

      Pyörällä tulin töihin niinkuin muinakin aamuina. Normipäivä. Katsoin eilen uutisista AKT;n liittopoikia neuvottelussa. Suosittelen myös heille työmatkaliikuntaa kun vartalon malli oli... ööö vahvasti turvonnut

      • Anonyymi

        Ei polvet kestä kävelemistä ja sähköfillarit on sairaan kalliita.


    • Anonyymi

      Joo, eihän sitä itse voi mitenkään järjestellä työmatkaa edes väliaikaisesti.

    • Anonyymi

      Pidä talviloma.

    • Anonyymi

      Vieläköhän tämä Kokko uskaltaa kaduilla kävellä? Toivottavasti joku tempasee sitä kunnolla turpaan. Sen paskan takia menee työpaikka.

      • Anonyymi

        paskan? siis ihminen joka pitää duunareitten puolia? Sanosin että mieluummin sinua fiskarsin halkaisukirveellä päähän.


      • Anonyymi

        Kokko jätettäköön sentään niukasti henkiin kun kohtaatte.
        Ehtii loppuikänsä miettiä, kannattiko ruveta terroristiksi.


      • Anonyymi

        Teslalla varmaankin ajelee; mut mites nyt, kun lakkovahdit eivät saa ladata akkujaan työnantajan/ yhteiskunnan piikkiin? Pitää kai maksaa itse; ainakin lakon loppumiseen asti. Ei hätää, kompensoituu reippaalla palkankorotuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paskan? siis ihminen joka pitää duunareitten puolia? Sanosin että mieluummin sinua fiskarsin halkaisukirveellä päähän.

        Vain omaa puoltansa ja muutaman ahtaajan puolta pitää, eikä kaihda ottaa koko yhteiskuntaa panttivangiksi. Aikamoista touhua.


    • Anonyymi

      Tässä maassa pitäisi enää sallia yleislakko. Älytöntä tällainen että muut joutuvat kärsimään ja maksamaan toisten lakkoilut.
      Lakkolaisten ja heidän liittonsa pitäisi maksaa niille, jotka joutuvat taksilla menemään töihin.
      Jokohan tulis kiire lopettaa lakkoilu.
      Toivottavasti säädetään laki, jossa lakkoilevat liitot ja niiden jäsenet joutuvat korvaamaan aiheuttamansa harmin toisille työntekijöille.

      • Anonyymi

        Nyt pitäisi vihdoin tajuta erota näistä terrorijärjestöistä.


    • Anonyymi

      Voisi työntekijöitä potkia pois ja ulkoistaa vuokra firmaan hommat hoituu

      • Anonyymi

        Näin varmaan tuleekin tapahtumaan tätä menoa. Omaa oksaansa sahaavat hyväkkäät.


    • Anonyymi

      Ilmoittaa, että on koronaoireita ja jää karanteeniin?

    • Anonyymi

      SDP:n johtama hallitus on velkaannuttanut Suomea EU:n kovinta tahtia.
      SDP:n johdolla terveydenhoito on ajettu kriisiin, opetuksessa pisa-tulokset laskevat kuin lehmänhäntä.

      SDP:n johdolla estettiin hyvän sään aikana Natoon liittyminen.
      SDP:n johdolla saatiin unkarilaiset suuttumaan ja ehkä estämään nyt Natoon liittymisen.

      SDP:n johdolla tehtiin mm. hoitajamitoitus, joka kuulostaa kauniilta, mutta mistä saadaan lisää hoitajia 200000 vuoteen 2035 mennessä ?
      Mistä saadaan Sotessa niitä säästöjä, kun nyt näköpiirissä on vuosittain miljardien lisämenot?

      SDP:n johtamasta hallituksesta jää käteen lähinnä jättimäinen valtion lisävelkaantuminen ja sukupuolineutraalit liikennemerkit.

    • Nniin? Korvaus on vastikkeellinen. Miksi työnantajan pitäisi maksaa tyhjästä? Eikö sitävarten ole säästöjä tilillä että voisi elää niillä?

    • Anonyymi

      Itsestähän se on kiinni pääsekö töihin vai ei, siis aikuiset. Lapset ovat asia erikseen. Epäilen ettei aloittaja edes ole töissä.

    • Anonyymi

      Jos on uskonut punavihreän aatteen propagandaa, niin on luopunut yksityisen henkilöauton omistuksesta ja siirtynyt yhteiskunnallistetun joukkoliikenteen käyttäjiksi.
      Millä nyt kuljet pitempää työmatkaa?

      SDP:n johdolla Suomi on velkaantunut EU:ssa nopeinta vauhtia.
      Nyt SDP:n johtama AKT, joka jakaa tukea SDP:lle ja Vasemmistoliitolle, on pysäyttänyt ulkomaaanviennin.

      Ei hätää, korvataan ulkomaanvienti lisälainan ulkomaantuonnilla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe