Seurasin einen valtuuston kokouksen kulkua, eikä mitään poikkeavaa tapahtunut. Edesmenneelle Jari Turpeiselle valittiin jatkajat ja kaupunkihiedarkian kakkospaikkkaan tuli naishenkilö. Tästä lähtien seremoniamestarin pöydä takana häärää naiskvartetti, mikä on ihan OK.
Itse asiassa minua kiinnosti eniten ProPatria- taulun tuleva sijoituspaikka. Prikymmentä vuotta taulun alkuperäisenä sijoituspaikkana on ollut kaupungintalon yläaula, Määrätyistä syistä se nyt joudutaan siirtämään sieltä muualle. Joissakin yhteyksissä sen uudeksi sijoituspaikaksi on ehdotettu lasivitriini kaupungintalon ulkoseinustalle. Ei missään tapauksessa ulkosenustalle rakkareiden kivitettäväksi, ajattelin. Onneksi valtuustolle oli tehty esitys taulun siirtämiselsi Keskuskoululle sisätiloihin. Siellä, jos missä, on sen paikka. Onhan koulu monien juhlien pitopaikka. Siellä taulu on huomion kohteena ja vieraiden nähtävillä. Kiitokset valtuustolle! Kyllä varmaan veteraani Eino Lumpeelekin, hankkeen alullepanija, on tyytyväinen tuolla jossakin tuonpuoleisessa siirtopäätöksestä!
Valtuuston kokous 27.02.2023
Anonyymi-ap
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Outokumpu liittyy lähivuosina Joensuuhun, ei tarvita erillistä pikku valtuustoa hölmöine päätöksineen. Päätöksineen joista tavallinen kuntalainen joutuu vain maksamaan itsensä kipeäksi.
- Anonyymi
Okulla ei ole yhteistä rajaa Joensuun kanssa. Joensuu ei huoli rääsyläisiä liiveihinsä roikkumaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okulla ei ole yhteistä rajaa Joensuun kanssa. Joensuu ei huoli rääsyläisiä liiveihinsä roikkumaan..
Mitä yhteistä on ProPatria-taulun siirtämisellä ja kuntaliitoksella? Halloota, rinnastus meni kyllä hilseesi yli koskettamatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866