Siinä Saatanan Valtakunta oli miehitetty.
Näin ihanan unen
3
318
Vastaukset
- Anonyymi
OikeistoSosDem voisi palata maan pinnalle, ei Venäjää ja Neuvotoliittoa ole kukaan mihittänyt koskaan, ja ydinasevaltana ei sitä tee nytkään. Siitä olen samaa mieltä "Saatanan Valtakunta". Me olemme niin pieniä suureen ja mahtavaan joka nyt haalinut kavereitaan kommusnistivalloista. Ei tiedä hyvää maailman rauhalle. Aina kommunistimaat olleet epävakaita. Minä kyllä olen ihmetellyt kun olet siirtynyt näitä lähemmäs ideologiassasi, kun sosialisteja niin palvot.
Olis se komiaa kun Pietari olis meidän.
Ukraina saisi luonnollisesti Mustanmeren alueen.
Puolallekin kuuluisi osansa historian vääryyksien oikaisemiseksi.
Ryssän on maksettava jokaisesta murhaamastaan ja raiskaamastaan siviilistä.
Oikeastaan Ryssä pitäisi ajaa Uralin taakse- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olis se komiaa kun Pietari olis meidän.
Ukraina saisi luonnollisesti Mustanmeren alueen.
Puolallekin kuuluisi osansa historian vääryyksien oikaisemiseksi.
Ryssän on maksettava jokaisesta murhaamastaan ja raiskaamastaan siviilistä.
Oikeastaan Ryssä pitäisi ajaa Uralin taakseLänsi-Ukraina kuuluu historiallisesti Puolalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394