Siinä Saatanan Valtakunta oli miehitetty.
Vastaukset 3
- Anonyymi
OikeistoSosDem voisi palata maan pinnalle, ei Venäjää ja Neuvotoliittoa ole kukaan mihittänyt koskaan, ja ydinasevaltana ei sitä tee nytkään. Siitä olen samaa mieltä "Saatanan Valtakunta". Me olemme niin pieniä suureen ja mahtavaan joka nyt haalinut kavereitaan kommusnistivalloista. Ei tiedä hyvää maailman rauhalle. Aina kommunistimaat olleet epävakaita. Minä kyllä olen ihmetellyt kun olet siirtynyt näitä lähemmäs ideologiassasi, kun sosialisteja niin palvot.
Olis se komiaa kun Pietari olis meidän.
Ukraina saisi luonnollisesti Mustanmeren alueen.
Puolallekin kuuluisi osansa historian vääryyksien oikaisemiseksi.
Ryssän on maksettava jokaisesta murhaamastaan ja raiskaamastaan siviilistä.
Oikeastaan Ryssä pitäisi ajaa Uralin taakse- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olis se komiaa kun Pietari olis meidän.
Ukraina saisi luonnollisesti Mustanmeren alueen.
Puolallekin kuuluisi osansa historian vääryyksien oikaisemiseksi.
Ryssän on maksettava jokaisesta murhaamastaan ja raiskaamastaan siviilistä.
Oikeastaan Ryssä pitäisi ajaa Uralin taakseLänsi-Ukraina kuuluu historiallisesti Puolalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73832
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 43565
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26491
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on56443