Se on oikein se ne jotka tekee hirveitä vaikka

Anonyymi-ap

Siinä touhussa, saavat hirveitä asioita elämäänsä. Näiden vuosien jälkeen sitä todella toivon. Erityisesti tietylle porukalle, ja pahaahan sinne tapahtuukin. Kuolemakin, mutta pahat vielä elää ja tekee pahojaan. Toivottavasti korjaantuu pian ja saavat hirveitä asioita ja kunnolla kiusaa elämäänsä. Eihän ne muuten opi, mitä tekivät. Siinä ja monessa muussa touhussa. Ei yhtään hyvää ajatusta heistä, mitä enemmän muistelen, niin jokaisessa hetkessä vain heidän pahuuttaan. Syytän itseäni miten en huomannut, mutta eihän minulla ollut mitään mahdollisuutta edes. Toivotaan todella että saavat pahaa osakseen. Tekojensa mitalla. Minä toivottavasti saan keskittyä viimein täysillä omaan elämään, löytää hyvää ja päästä heistä lopullisesti eroon. Hyi vittu mitä sakkia.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirosit juuri oman polkusi kulkemaan pimeässä.
      Paha saavuttaa pahan.
      Sä haluat rahaa ja naisia....ja valtaa. Voi sinua pimeä ja epäpuhdas sydän. Olet löytänyt saatanan.

• Anonyymi

Niitä sakkeja on joka puolella Suomea ja Suomen ulkopuolellakin, joten eipä luulla kenenkään tietyn noita älyttömiä tekstejä suuoltavan.

• Anonyymi

Joo joo trolliolli.

• Anonyymi

Juuri näin, eipä ole ”ollilla” taaskaan mitään oikeaa asiaa, vaan tätä ainaista trollaamisen ja omien skitsofreenisen sfäärien sekoitusta ripauksella hengellistä karismaattista paatosta ja jotain mystistä voimantunteen nostatusta

• Anonyymi

Vielä on jonkun verran työtä jäljellä että saat ajatuksesi kasaan ja pääset yli tuosta vihasta sillä korkeintaan mahdollisesti pilaat lopulta oman elämäsi muutoin mu alku on jo hyvä

• Anonyymi

Hyvää projiosonintia sinulta sinulle mies, esim tämä erikoinen sanajärjestys paljastaa kuka se in omia kirjoituksiaan eniten kommentoinut mu mu mu mutta ku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5359
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5118
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4154
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3238
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2821
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1959
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1842
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1693
    Aihe