Ei lähellekään mitalia, vaikka hiihdon suurmaa Venäjä on poissa. Kaukana ovat ne ajat, kun Suomi pärjäsi vielä jotenkin, käsittämätöntä.
Rahaa menee taivaan tuuliin, kun lahjattomia tuetaan. Eikä tulevaisuutta ole, mennään hissillä mäen kummulle ja jotenkin kompuroidaan alas, ei kait tämmöisestä voi mitään syntyä.
Hiihdon feikki MM-kisat, Suomi pohjamudissa.
20
138
Vastaukset
- Anonyymi
Totta Mooses, pitäis keksiä peppumäkikisat läppärillä, vois tulla tulosta.
- Anonyymi
Toista oli, kun kisoissa oli Hakulinen, Mäntyranta, Kankkonen, Nykänen...jne.
En viitsi edes katsella näitä feikki kisoja. - Anonyymi
Jotain täytyy olla pahasti pielessä Suomen hiihtomaailmassa.
- Anonyymi
Hemohessiä ei ole enää saatavilla, että vois painaa menee ihan zombina sauvat savuten?😆😄
- Anonyymi
Venäjä pitää samaan aikaan omia "mm-kisojaan", jossa eräs valtio kahmii kaikki mitalit.
- Anonyymi
Olisipa vain hiihdossa.
- Anonyymi
Toimittajia riittää joka lähtöön useita.
- Anonyymi
… ja asiantuntijoita. Liika analysointi johtaa siihen, ettei urheilija enää tiedä mikä on oikein.
- Anonyymi
Hiihdossa jos aikoo pärjätä pitää tuntua pahalle.
Pitää kestää pahaa oloa ja maitohappoja pitkää aikaa ja useita kilometrejä
Lasse Viren harjoitteli juoksua ja vaimo Päivi ajoi vierellä polkupyörällä
Lasse meni välillä metsään rykimään verta - näin koville otti juokseminen keuhkoissa - Anonyymi
Suomalaisilla ei onnistu nyt mikään.
- Anonyymi
Naiset hiihti viestin hyvin.
- Anonyymi
Vanhoista kontturoista otettiin kaikki irti ja nuoremmatkin antoivat kaikkensa.
- Anonyymi
Ai kaukana, viime vuonna näihin aikoihin kulki vähintään kohtuullisesti.
- Anonyymi
Mitalia ei taida tulla?
- Anonyymi
Eipä tuo niin haittaa tynkäkisoissa,vaikkei siellä pärjääkään,vai eikö palkintorahat kiinnosta kun saa niin hyvät tuet valtiolta muutenkin? !
Venäjän on poissa, Putinin aloittaman sodan vuoksi. Jos et tiennyt.
- Anonyymi
Viestimitali Suomeen tulossa, on sekin jotain.
- Anonyymi
Niinpä! Miehille tuli hopeaa MM-viestissä.
HYVÄ!
- Anonyymi
Vielä 50:ltä Iivo ottaa yhden mitalin lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402