Ei edes puolueet hyväksy kaikkea .
Mikä suvakkikeskustelussa vikana Joensuussa ?
11
130
Vastaukset
- Anonyymi
On käsittämätöntä se pakkopaitamaisuus mitä henkisesti viljellään.
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä jos kaikkien on pakko olla suvakkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikkään pakko, eikä pidä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikkään pakko, eikä pidä olla.
Aivan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko ei ole.
- Anonyymi
Minä olen nyt suvakki kun on mulla kova meininki ja kakki on kans suvakki ja meillä on mukavaa ja lauletaan kakin kanssa suvakkilauluja.
- Anonyymi
Joo-o ja ihan ilmaseks.Ei mitään rajaa ? Voi pervoparkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo-o ja ihan ilmaseks.Ei mitään rajaa ? Voi pervoparkaa.
Tietysti ilmaiseksi. Kakki ei ota rahaa siitä ,että saa laulaa. Kain laulu on ihanaa ja kaunista. On ihanaa olla kakin kanssa suvakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti ilmaiseksi. Kakki ei ota rahaa siitä ,että saa laulaa. Kain laulu on ihanaa ja kaunista. On ihanaa olla kakin kanssa suvakki.
Ja mihinkä kakki edes laittaisi rahat, koska kakilla ei ole taskuja?
HAH HAH HAH HAH HAA...!
- Anonyymi
Olisi jo aika kaataa tämäkin myytti suvakki.
Nimitys sopii paljon paremmin suvaitsemattomiin kuin niihin, joihin sitä usein maalitetaan.
Perustelut:
Sana suvaita on läheistä sukua sanalle sietää, joilla molemmilla on negatiivinen kaiku. Me antirasistit ja antifasistit emme *suvaitse* esimerkiksi tummaihoisia *ihmisiä*, vaan pidämme heitä maidän itsemme kaltaisina ja samanarvoisina ihmisinä. Emmehän me *suvaitse* muita suomalaisiakaan, joten miksi sitten muista kulttureista ja etnisistä juurista tulevia *ihmisiäkään*".
Sen sijaan emme suvaitse lasinkaan sellaisia asioita kuten esimerkiksi rasismi tai fasismi, jotka pyrkivät eliminoimaan (sanan laajassa merkityksessä) erilaiset *ihmiset*. Pohjimmiltaan nuo ismit ovat erilaisuuden pelkoa. Voi raukkaparkoja!- Anonyymi
Eikö erilaisuuden pelko ole pelastanut ainakin aikoinaan monia henkiä? Vrt ai kun söpö sapelihammastiikeri...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799429Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603626Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712470- 1381496
- 371493
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141373Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091332- 941217
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661171Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää791087