Maaseudun-Tulevaisuudessa oli tehty tutkimus viljelijöiden puoluekannatuksesta. Keskustan kannatus on viljelijöiden keskuudessa romahtanut. Vuonna 2015 Keskustaa viljelijöistä kannatti 84% tällä hetkellä vain 44%. Todella käsittämätöntä. Keskusta on sentään ainoa puolue joka ajaa maaseudun ja viljelijöiden asiaa. Kannatus on siirtynyt Perusuomalaisiin ja Kokoomukseen. Kumpikin noista on kaupunkipuolueita ja ovat pikemminkin viljelijävastaisia kuin viljelijän etua ajavia puolueita. Alle 50 vuotiaat viljelijät on siirtyneet suurelta osin Perussuomalaisiin ja Kokoomukseen, yli 50 vuotiaat sentään äänestää vielä Keskustaa. Ei ole ruusuista viljelijän tulevaisuus jos se on Persujen ja Kokoomuksen varassa.
Keskusta ja viljelijät.
Anonyymi-ap
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota kutsutaan myös yhteiseen hiileen kusemiseksi. Ääni nytjäkkeille on ääni vihervasemmistolle.
- Anonyymi
Ääni nytjäkkeille on rikos ihmisyyttä vastaan.
- Anonyymi
No eiköhän ne Kepun teot tämän vihervasurihallituksen mukana ole osoitus ajaako se viljelijän etuja.
- Anonyymi
Kepuloiset sama, kuin puna/viherfasistit. Aisankannattaja hallituksessa. Minua hävettäisi tietää jos suvussani olisi joku äänestänyt kepuloisia joskus.
- Anonyymi
Pitäisikö kysyä neuvoa Paavo Väyryseltä?
Pasi tietäisi, miten Keskusta lähtisi jälleen nousuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181