Mitä sinä pelkäät? Aistin sinusta pelkoa.
Iloa päivääsi
7
105
Vastaukset
- Anonyymi
Et edes uskoisi jos kertoisin......
- Anonyymi
En pelkää mitään. ”herkkä aististen” ihmisten luulot toki pelottaa.
- Anonyymi
Tiedätkö olette hakanneet niin paljon etten pelkää. Odotan vaa että katoatte tästä maailmasta helvettiin.
- Anonyymi
Tämä jatkoksi, olette hakanneet niin paljon että uskon kyllä minulla ei ole ihmisarvoa en ole oikeutettu itseeni tai elämääni. Hakattaatte ja yritätte tuhota kunnes päädytte helvettiin. Toivottavasti menette sinne pian.
- Anonyymi
Pelkään, että rakastun V mieheen. Ihastuminen vielä menee, mutta että ihan rakastuisin 🤔
Olen jo rakastunut häneen. Mitä sitä kieltämään. Pelkään siis, etten osaa enää olla ilman häntä. - Anonyymi
Pelkään epäonnistumista. Ja että rakastun sinuun.
- Anonyymi
En pelkää mitään. Turha murehtia etukäteen, mitä elämä tuo. Kun ei sitä voi kontrolloida kumminkaan. Se tulee, mikä on tullakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185388
- 705128
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703