Olen ymmärtänyt, mikä tilanne on ja että odottelet jotain muuta linjoille. Sydämesi hakkaa ja jalat ovat hyytelöä. En tule koskaan millään tavalla lähestymään. Lupaan sen kautta kiven ja kannon tai mörökölli minut vieköön.
Minun puolestani saat olla siellä muiden vihreiden pallojen joukossa ihan rauhassa. En kaipaa mitään provoja enkä muuta näykkimistä. Elän omaa elämääni. Aurinko paistaa ja tuntuu, että kaikesta huolimatta tästäkin tulee mukava päivä.
Aurinkoista kevättä sanoi vihreät pallot toisillensa 😊
Turhaa minua enää seuraat.
27
567
Vastaukset
- Anonyymi
Ĺaitan kuin laitankin öisin hyvänyönviestejä perheenjjäsenille jotka eivät paikalla.. Tulee heiltäkin myöhään minulle hyvät yöt.
- Anonyymi
🟢🟢🟢🟢 Klo.01.08-3.12. Näin on
- Anonyymi
Vihreät kuulat on lemppareita mulle. Fazerilla on myös tällainen suklaalevy 🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät kuulat on lemppareita mulle. Fazerilla on myös tällainen suklaalevy 🤤
Niin on ostin joululahjaksi en päässyt maistamaan🟢😪
- Anonyymi
Jos tämä on minulle, niin en seuraa. Päin vastoin välttelen vihreää palloasi, sillä sinä ignooraat minua ja se tekee kipeää. Ja ei, ei ole toista, eikä tule. Minua helpottaisi kun estäisit minut, niin voisin hengittää vapaammin ja olla sosiaalisempi somessa. En kestä nähdä palloasi, niin olen hävittänyt itseni.
- Anonyymi
saahan noi pallerot estettyä jos ei halua jonkun palleroita nähdä ei pitäis olla esteenä kellekään ding ding!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saahan noi pallerot estettyä jos ei halua jonkun palleroita nähdä ei pitäis olla esteenä kellekään ding ding!
Niin estämällä pallon haltijan? Hän ei kuitenkaan ole mitään pahaa tehnyt, ei ole hänen vikansa että osui kohdalleni ja on olemassa. Kun olisikin, joku lievempi keino. Jos tiedät, niin olen tiedosta kiitollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkevä keskustelu palstaätmin kanssa buu jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne saa estettyä niinkin päin, että jos ei halua kenenkään seuraavan omia palleroitaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne saa estettyä niinkin päin, että jos ei halua kenenkään seuraavan omia palleroitaan!
Liikaa huomiota. En tee mitään. Piste.
- Anonyymi
Nyt vasta aukes tää vihreä pallo facessa siis ilmeisesti ei muilta planeetoilta. Minä ainakin seuraan sellaisia jotka minua kiinnostavat niiden tekemiset en jaksa käydä kurkkimassa erikseen sivuilla. Minusta jotkut ottavat vähän liian vakavasti facet ja instat ja tykkäämiset jne. siellähän on kuvia ja mielipiteitä ym. jos tykkäät jonkun julkaisuista niin olet vähintäänkin tyrkyllä oleva perheenrikkoja horo tms. Jotkut ei oikein tajua mikä on ton tarkoitus sosiaalinen media sitten on seuranhakupalstat erikseen. Tuli nyt vaan mieleen facebook tuosta pallosta jotkut luulee jos tykkää niin haluaa mennä naimisiin vähintäänkin suoralta kädeltä tai ainakin elättäjää vaille.
- Anonyymi
Mitä halvattua nää vihreet pallerot oikein on jotka teitä oikein "vainoo"?
- Anonyymi
Messengerissä tai facebookissa näkyy vihreä pallero käyttäjän kohdalla aina kun tämä on kirjautunut järjestelmään. Sen saa konffattua poiskin, jos ei halua muiden tietävän milloin on ns. online eli kirjautuneena sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Messengerissä tai facebookissa näkyy vihreä pallero käyttäjän kohdalla aina kun tämä on kirjautunut järjestelmään. Sen saa konffattua poiskin, jos ei halua muiden tietävän milloin on ns. online eli kirjautuneena sisään.
Elämä ilman facea ja meseä on ihanaa. sivullinen.
- Anonyymi
Trölli pisteotsikko taas satuilee! Voi ehken olla, ettei kukaan susta anonyymistä ole kiinnostunut!
- Anonyymi
Mikä tämä ääkkösjuttu on, trölliätmi joka tämän aloituksen kirjoitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tämä ääkkösjuttu on, trölliätmi joka tämän aloituksen kirjoitit?
Trölli on suomalainen trolli.
- Anonyymi
Minun vihreitä palleroita et tule enää näkemään. Sinun vihreää palleroasi seurasin muuten joulukuusta asti, jolloin aloit kampeamaan itseäsi takaisinpäin. Päätin silloin että teet miten teet. Ja kun kommentoit minun paikallaoloa, itsellä oli jo se olo, etten halua enää tavata. Eli teit palveluksen 😊. Karma, hyvä sellainen, vaikka ehkä luulit toisin.
- Anonyymi
Kylläpä oli ystävällinen vastaus tämäkin. En näe tässä mitään karmaa enkä ole mihinkään itseäni kammennut. Hyvät jatkot vain!
- Anonyymi
Onko sinusta asiallisen viestin laittaminen takaisinpäin kampeamista?
- Anonyymi
Olipa hyvä karma tuo varmaan paljon iloa sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvä karma tuo varmaan paljon iloa sinulle.
Kyllä tuli helpottunut olo. Emme olleet sopiva match.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinusta asiallisen viestin laittaminen takaisinpäin kampeamista?
No jos on jo kertaalleen tullut jätetyksi hiljaisuuteen, niin onhan se vähän tuuliviireilyä, jos hiljaisuus rikotaan ja kuvitellaan, että asiallinen viesti korjaa tilanteen. Uteliaisuudesta kuuntelin, mutta huomasin, että haki lähinnä huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä oli ystävällinen vastaus tämäkin. En näe tässä mitään karmaa enkä ole mihinkään itseäni kammennut. Hyvät jatkot vain!
Mutta halusit kuitenkin vastata vaikkei tämä ollut sulle ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos on jo kertaalleen tullut jätetyksi hiljaisuuteen, niin onhan se vähän tuuliviireilyä, jos hiljaisuus rikotaan ja kuvitellaan, että asiallinen viesti korjaa tilanteen. Uteliaisuudesta kuuntelin, mutta huomasin, että haki lähinnä huomiota.
Mitä viestissä sitten luki? Hänelle viestiin yhden juhlapäivän tiimoilta.
- Anonyymi
Algorytmit on takuulla lestadiolaisia.
- Anonyymi
Upsidaisy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693