Länkkärin juttu K-kauppa Tuuliviiristä

Anonyymi-ap

Hyvähän se on kauppiaan hymyillä lehdessä, mutta jos et ole K-kaupassa
vakkari asiakas, niin myyjät ovat naama norsun vitulla. Yhdessä K-kaupassa
kauppias katsoi minua ja äitiäni kuin halpaa makkaraa, mustalaisakalle oltiin kyllä
mielin kielin, mikä oli suuri loukkaus minua ja äitiäni kohtaan. Äitini on päässyt nyt onneksi muihin hommiin ja asuntokin järjestyi kätevästi samalla. Ei tarvii enää astua jalallanikaan yhteenkään K-kauppaan
Suomessa, kuin aivan VÄLTTÄMÄTTÖMÄSTÄ PAKOSTA.
Pullonpalautus/veikkauksen rahapelit voin hoitaa K-kaupoissa, mutta en muuta.

28

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kun mamman mussukka ulisee tyhjästä.

      • Anonyymi

        Taidat olla K-kaupan myyjä tai peräti kauppias. Voihan minä tulla sinne kauppaakin
        ulisemaan, kun kerta noin kauniisti pyydät. Huudanko mammaa samalla? Vai käyko
        savolaisittain äitee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla K-kaupan myyjä tai peräti kauppias. Voihan minä tulla sinne kauppaakin
        ulisemaan, kun kerta noin kauniisti pyydät. Huudanko mammaa samalla? Vai käyko
        savolaisittain äitee?

        Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.

        Ei nuo kylläkään sulje toisiaan pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla K-kaupan myyjä tai peräti kauppias. Voihan minä tulla sinne kauppaakin
        ulisemaan, kun kerta noin kauniisti pyydät. Huudanko mammaa samalla? Vai käyko
        savolaisittain äitee?

        Äitee ei ole savoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.

        Sen verta harvoin käyn missään K-kaupassa,ettei ole tarvetta antaa palautetta sitä ettei myyjä tervehdi,jos ett ole vakkariasuakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitee ei ole savoa.

        Ai,kamala! eikö ole? Savoa?Jospa Mikkelissä ei puhuta sellasta levveetä Savoa luon vaikka Kuopion seudulla.


      • Anonyymi

        Ihminen on onneksi anteeksiantavainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.

        Mielestäni olisi enemmän pikkumaista vaivata kauppiasta sellaisella
        asialla, joka on jo kaun sitten muodostunut toimintatavaksi. En tarvii
        ko. kaupan palveluja. Muissa ko. ryhmän kaupoissa voin käydä tekemässä
        Kenon ym. Veikkauksen pelin tai palauttaa pulloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitee ei ole savoa.

        Eikö Mikkelissä puhuta Savon ja Karjalan murteen sekoitusta?


      • Anonyymi

        Minun mielestäni ko.kauppiaan käytös oli loukkaavaa, kun mentiin sinne äitin kanssa
        ekaa kertaa, niin katsoo meitä, kun oltais tipahdettu sinne katon läpi suoraan avaruudesta
        siitä menee mustalainen levveinne hammeineen ohite, niin häntä kyllä
        kauppias tervehti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.

        Sitähän varten koko Suoli24 on luotu, tämähän on koko Suomen peräsuoli
        ja viemäri. Luit ja vastasit. Asiani ei ole sellainen, ettäkö siitä kannattaa kasvotusten
        palautetta antaa, kun se on tämän sisäänpäin lämpiävän persläven toimintatapa
        jota Mikkeliksi kutsutaan.


      • Anonyymi

        Taidanpa alkaa kiertää kaikki Mikkelin K-kaupat ihan vaan vittuillakseni. Ulisenko samalla? Kun kerta annoit luvan. Valjastan samalla vaikka koko vitun somen;kaikki s.n tik tokit, yuoptuben, facebookin ja instagrammin ja käytän sinun kommentiasi lupalappuna toiminnalleni. Laitan kuvan kaappauksen sinun kommentistasi samalla. Paikallisen K-kauppiaan käytös 2v sitten
        oli suuri loukkaus minua ja äitiäni kohtaan ja voin antaa anteeks, mutten unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidanpa alkaa kiertää kaikki Mikkelin K-kaupat ihan vaan vittuillakseni. Ulisenko samalla? Kun kerta annoit luvan. Valjastan samalla vaikka koko vitun somen;kaikki s.n tik tokit, yuoptuben, facebookin ja instagrammin ja käytän sinun kommentiasi lupalappuna toiminnalleni. Laitan kuvan kaappauksen sinun kommentistasi samalla. Paikallisen K-kauppiaan käytös 2v sitten
        oli suuri loukkaus minua ja äitiäni kohtaan ja voin antaa anteeks, mutten unohtaa.

        Ymmärrän, että mustalaisia kohtaan pitää olla kohtelias, muuten saattaa tulla
        sanomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.

        Hermostuin hieman tyhjästä ja päästelin höyryjä. Kaikki on ok. Ja kaikki on anteeksi
        annettu ja unohdettu. Koko episodi silloin 2v sitten. Pitäähän ihmisillle olla ystävällinen,olimme uusia kasvoja.


      • Anonyymi

        Mutta sinä, juuri sinä. sinulle en anna anteeksi. Ja tulen vaikka heti huomispäivänä
        juurikin vaikka ulisemaan kauppaasi, itsetpähän annoit luvan.
        Ja mikä mamma äiti on sinulle?


    • Anonyymi

      Tärkeä tieto

    • Anonyymi

      Mikkeliläiset päättäjät eivät tykkää kivijalkakaupoista, kerrottiin lehdissä. Miksi eivät? Kaikki asiakkaat eivät tykkää suurista marketeista. Vanhukset, ja muut yksineläjät haluaisivat toimittaa kauppareissut mahdollisimman nopeasti. Mikkeli on vanhusten kaupunki. Sokos, ja Toivakka ovat jo menneisyyttä. Rollaattorporukka ei jaksa Graaniin saakka. Pieniä kivijalkakauppoja vaan tähän kuihtuvaan vanhusten kaupunkiin.

      • Anonyymi

        Josko he tykkäävät puujalkakaupoista?


    • Anonyymi

      Törkykirjoittelua. Käräjille!!!

    • Anonyymi

      Citymarketin tampiokin siis kauppias, lässyttää täyttä paskaa tiktokissa, onkohan nuorten naisten perässä. Energiajuomaa lapsille koosta

      • Anonyymi

        laita linkki.


    • Anonyymi

      Mee ekotorille, siellä on talo täynnä samanlaisia janttereita

    • Anonyymi

      Mites mamman pojalla onko suu norsun vitullaan ja tervehditkö itse ja hymyilet se on molemminpuolista. Myyjätkin voi neet nähdä ei noille kannata hymyillä ja tervehtiä kun eivät ole ennenkään. Yleensä saat sitä mitä tilaat.

      • Anonyymi

        Minä olen aina ystävällinen kaupan,kahvion ym. henkilökunnalle, ei tulisi
        mieleenkään alkaa ärtyillä henkilökunnalle, varsinkaan kassalla.
        Kyllä se on, että K-ryhmän kaupoissa, asiakkailla pitää olla jokin
        "sisäänajo"vaihe, ennenkuin henkilökunta alkaa tervehtiä.
        Yritän aina olla jotenkin hyvällä tuulella myös ulospäin, mutta en todellakaan
        kohteli kaupan henkilökuntaa, oli sitten S- tai K-ryhmän kauppa(tai mikä vaan muu kauppa)
        kyseessä,) töykeästi. Onneksi en tarvitse K-ryhmän kauppoja muuhun kuin
        pieneen ja lyhyeen asioimiseen. Voin ystävällisesti pyytää kaikkia K-ryhmän
        kauppoja, että pitäkää tunkkinne, kiitoksia vaan, mutta en tarvitse. Paitsi
        se pieni ja nopea asiointi ja nekin voi hoitaa vaikka R:lä.


      • Anonyymi

        Silloinoli vaikea tilanne ja ehkä naama oli ns norsun vitulla, mutta äitini puolesta
        olen hyvilläni, että pääsi Mikkelin persereiästä pois, uusiin maisemiin ja uusiin hommiin
        eikä ole mitään v..m:tä K-kauppaa v..sine henkilökuntineen lähimaillakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinoli vaikea tilanne ja ehkä naama oli ns norsun vitulla, mutta äitini puolesta
        olen hyvilläni, että pääsi Mikkelin persereiästä pois, uusiin maisemiin ja uusiin hommiin
        eikä ole mitään v..m:tä K-kauppaa v..sine henkilökuntineen lähimaillakaan!

        jaa....kuka pakotti käymään k-kaupassa...no,,,keveitä multia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe