Hyvähän se on kauppiaan hymyillä lehdessä, mutta jos et ole K-kaupassa
vakkari asiakas, niin myyjät ovat naama norsun vitulla. Yhdessä K-kaupassa
kauppias katsoi minua ja äitiäni kuin halpaa makkaraa, mustalaisakalle oltiin kyllä
mielin kielin, mikä oli suuri loukkaus minua ja äitiäni kohtaan. Äitini on päässyt nyt onneksi muihin hommiin ja asuntokin järjestyi kätevästi samalla. Ei tarvii enää astua jalallanikaan yhteenkään K-kauppaan
Suomessa, kuin aivan VÄLTTÄMÄTTÖMÄSTÄ PAKOSTA.
Pullonpalautus/veikkauksen rahapelit voin hoitaa K-kaupoissa, mutta en muuta.
Länkkärin juttu K-kauppa Tuuliviiristä
28
732
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun mamman mussukka ulisee tyhjästä.
- Anonyymi
Taidat olla K-kaupan myyjä tai peräti kauppias. Voihan minä tulla sinne kauppaakin
ulisemaan, kun kerta noin kauniisti pyydät. Huudanko mammaa samalla? Vai käyko
savolaisittain äitee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla K-kaupan myyjä tai peräti kauppias. Voihan minä tulla sinne kauppaakin
savolaisittain äitee?Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.
Ei nuo kylläkään sulje toisiaan pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
savolaisittain äitee?Äitee ei ole savoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.
Sen verta harvoin käyn missään K-kaupassa,ettei ole tarvetta antaa palautetta sitä ettei myyjä tervehdi,jos ett ole vakkariasuakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitee ei ole savoa.
Ai,kamala! eikö ole? Savoa?Jospa Mikkelissä ei puhuta sellasta levveetä Savoa luon vaikka Kuopion seudulla.
- Anonyymi
Ihminen on onneksi anteeksiantavainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni olisi enemmän pikkumaista vaivata kauppiasta sellaisella
asialla, joka on jo kaun sitten muodostunut toimintatavaksi. En tarvii
ko. kaupan palveluja. Muissa ko. ryhmän kaupoissa voin käydä tekemässä
Kenon ym. Veikkauksen pelin tai palauttaa pulloja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitee ei ole savoa.
Eikö Mikkelissä puhuta Savon ja Karjalan murteen sekoitusta?
- Anonyymi
Minun mielestäni ko.kauppiaan käytös oli loukkaavaa, kun mentiin sinne äitin kanssa
ekaa kertaa, niin katsoo meitä, kun oltais tipahdettu sinne katon läpi suoraan avaruudesta
siitä menee mustalainen levveinne hammeineen ohite, niin häntä kyllä
kauppias tervehti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän varten koko Suoli24 on luotu, tämähän on koko Suomen peräsuoli
ja viemäri. Luit ja vastasit. Asiani ei ole sellainen, ettäkö siitä kannattaa kasvotusten
palautetta antaa, kun se on tämän sisäänpäin lämpiävän persläven toimintatapa
jota Mikkeliksi kutsutaan. - Anonyymi
Taidanpa alkaa kiertää kaikki Mikkelin K-kaupat ihan vaan vittuillakseni. Ulisenko samalla? Kun kerta annoit luvan. Valjastan samalla vaikka koko vitun somen;kaikki s.n tik tokit, yuoptuben, facebookin ja instagrammin ja käytän sinun kommentiasi lupalappuna toiminnalleni. Laitan kuvan kaappauksen sinun kommentistasi samalla. Paikallisen K-kauppiaan käytös 2v sitten
oli suuri loukkaus minua ja äitiäni kohtaan ja voin antaa anteeks, mutten unohtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidanpa alkaa kiertää kaikki Mikkelin K-kaupat ihan vaan vittuillakseni. Ulisenko samalla? Kun kerta annoit luvan. Valjastan samalla vaikka koko vitun somen;kaikki s.n tik tokit, yuoptuben, facebookin ja instagrammin ja käytän sinun kommentiasi lupalappuna toiminnalleni. Laitan kuvan kaappauksen sinun kommentistasi samalla. Paikallisen K-kauppiaan käytös 2v sitten
oli suuri loukkaus minua ja äitiäni kohtaan ja voin antaa anteeks, mutten unohtaa.Ymmärrän, että mustalaisia kohtaan pitää olla kohtelias, muuten saattaa tulla
sanomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hermostuin hieman tyhjästä ja päästelin höyryjä. Kaikki on ok. Ja kaikki on anteeksi
annettu ja unohdettu. Koko episodi silloin 2v sitten. Pitäähän ihmisillle olla ystävällinen,olimme uusia kasvoja. - Anonyymi
Mutta sinä, juuri sinä. sinulle en anna anteeksi. Ja tulen vaikka heti huomispäivänä
juurikin vaikka ulisemaan kauppaasi, itsetpähän annoit luvan.
Ja mikä mamma äiti on sinulle?
- Anonyymi
Tärkeä tieto
- Anonyymi
Mikkeliläiset päättäjät eivät tykkää kivijalkakaupoista, kerrottiin lehdissä. Miksi eivät? Kaikki asiakkaat eivät tykkää suurista marketeista. Vanhukset, ja muut yksineläjät haluaisivat toimittaa kauppareissut mahdollisimman nopeasti. Mikkeli on vanhusten kaupunki. Sokos, ja Toivakka ovat jo menneisyyttä. Rollaattorporukka ei jaksa Graaniin saakka. Pieniä kivijalkakauppoja vaan tähän kuihtuvaan vanhusten kaupunkiin.
- Anonyymi
Josko he tykkäävät puujalkakaupoista?
- Anonyymi
Törkykirjoittelua. Käräjille!!!
- Anonyymi
Citymarketin tampiokin siis kauppias, lässyttää täyttä paskaa tiktokissa, onkohan nuorten naisten perässä. Energiajuomaa lapsille koosta
- Anonyymi
laita linkki.
- Anonyymi
Mee ekotorille, siellä on talo täynnä samanlaisia janttereita
- Anonyymi
Mites mamman pojalla onko suu norsun vitullaan ja tervehditkö itse ja hymyilet se on molemminpuolista. Myyjätkin voi neet nähdä ei noille kannata hymyillä ja tervehtiä kun eivät ole ennenkään. Yleensä saat sitä mitä tilaat.
- Anonyymi
Minä olen aina ystävällinen kaupan,kahvion ym. henkilökunnalle, ei tulisi
mieleenkään alkaa ärtyillä henkilökunnalle, varsinkaan kassalla.
Kyllä se on, että K-ryhmän kaupoissa, asiakkailla pitää olla jokin
"sisäänajo"vaihe, ennenkuin henkilökunta alkaa tervehtiä.
Yritän aina olla jotenkin hyvällä tuulella myös ulospäin, mutta en todellakaan
kohteli kaupan henkilökuntaa, oli sitten S- tai K-ryhmän kauppa(tai mikä vaan muu kauppa)
kyseessä,) töykeästi. Onneksi en tarvitse K-ryhmän kauppoja muuhun kuin
pieneen ja lyhyeen asioimiseen. Voin ystävällisesti pyytää kaikkia K-ryhmän
kauppoja, että pitäkää tunkkinne, kiitoksia vaan, mutta en tarvitse. Paitsi
se pieni ja nopea asiointi ja nekin voi hoitaa vaikka R:lä. - Anonyymi
Silloinoli vaikea tilanne ja ehkä naama oli ns norsun vitulla, mutta äitini puolesta
olen hyvilläni, että pääsi Mikkelin persereiästä pois, uusiin maisemiin ja uusiin hommiin
eikä ole mitään v..m:tä K-kauppaa v..sine henkilökuntineen lähimaillakaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinoli vaikea tilanne ja ehkä naama oli ns norsun vitulla, mutta äitini puolesta
olen hyvilläni, että pääsi Mikkelin persereiästä pois, uusiin maisemiin ja uusiin hommiin
eikä ole mitään v..m:tä K-kauppaa v..sine henkilökuntineen lähimaillakaan!jaa....kuka pakotti käymään k-kaupassa...no,,,keveitä multia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987