Länkkärin juttu K-kauppa Tuuliviiristä

Anonyymi-ap

Hyvähän se on kauppiaan hymyillä lehdessä, mutta jos et ole K-kaupassa
vakkari asiakas, niin myyjät ovat naama norsun vitulla. Yhdessä K-kaupassa
kauppias katsoi minua ja äitiäni kuin halpaa makkaraa, mustalaisakalle oltiin kyllä
mielin kielin, mikä oli suuri loukkaus minua ja äitiäni kohtaan. Äitini on päässyt nyt onneksi muihin hommiin ja asuntokin järjestyi kätevästi samalla. Ei tarvii enää astua jalallanikaan yhteenkään K-kauppaan
Suomessa, kuin aivan VÄLTTÄMÄTTÖMÄSTÄ PAKOSTA.
Pullonpalautus/veikkauksen rahapelit voin hoitaa K-kaupoissa, mutta en muuta.

50

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kun mamman mussukka ulisee tyhjästä.

• Anonyymi

Taidat olla K-kaupan myyjä tai peräti kauppias. Voihan minä tulla sinne kauppaakin
        ulisemaan, kun kerta noin kauniisti pyydät. Huudanko mammaa samalla? Vai käyko
        savolaisittain äitee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla K-kaupan myyjä tai peräti kauppias. Voihan minä tulla sinne kauppaakin
        savolaisittain äitee?

Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko munatontahan se netissä on ulista. Ja osoittaa, ettei kasvotusten uskalla palautetta antaa.

Ei nuo kylläkään sulje toisiaan pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

savolaisittain äitee?

Äitee ei ole savoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verta harvoin käyn missään K-kaupassa,ettei ole tarvetta antaa palautetta sitä ettei myyjä tervehdi,jos ett ole vakkariasuakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitee ei ole savoa.

Ai,kamala! eikö ole? Savoa?Jospa Mikkelissä ei puhuta sellasta levveetä Savoa luon vaikka Kuopion seudulla.

• Anonyymi

Ihminen on onneksi anteeksiantavainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni olisi enemmän pikkumaista vaivata kauppiasta sellaisella
        asialla, joka on jo kaun sitten muodostunut toimintatavaksi. En tarvii
        ko. kaupan palveluja. Muissa ko. ryhmän kaupoissa voin käydä tekemässä
        Kenon ym. Veikkauksen pelin tai palauttaa pulloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitee ei ole savoa.

Eikö Mikkelissä puhuta Savon ja Karjalan murteen sekoitusta?

• Anonyymi

Minun mielestäni ko.kauppiaan käytös oli loukkaavaa, kun mentiin sinne äitin kanssa
        ekaa kertaa, niin katsoo meitä, kun oltais tipahdettu sinne katon läpi suoraan avaruudesta
        siitä menee mustalainen levveinne hammeineen ohite, niin häntä kyllä
        kauppias tervehti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän varten koko Suoli24 on luotu, tämähän on koko Suomen peräsuoli
        ja viemäri. Luit ja vastasit. Asiani ei ole sellainen, ettäkö siitä kannattaa kasvotusten
        palautetta antaa, kun se on tämän sisäänpäin lämpiävän persläven toimintatapa
        jota Mikkeliksi kutsutaan.

• Anonyymi

Taidanpa alkaa kiertää kaikki Mikkelin K-kaupat ihan vaan vittuillakseni. Ulisenko samalla? Kun kerta annoit luvan. Valjastan samalla vaikka koko vitun somen;kaikki s.n tik tokit, yuoptuben, facebookin ja instagrammin ja käytän sinun kommentiasi lupalappuna toiminnalleni. Laitan kuvan kaappauksen sinun kommentistasi samalla. Paikallisen K-kauppiaan käytös 2v sitten
        oli suuri loukkaus minua ja äitiäni kohtaan ja voin antaa anteeks, mutten unohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidanpa alkaa kiertää kaikki Mikkelin K-kaupat ihan vaan vittuillakseni. Ulisenko samalla? Kun kerta annoit luvan. Valjastan samalla vaikka koko vitun somen;kaikki s.n tik tokit, yuoptuben, facebookin ja instagrammin ja käytän sinun kommentiasi lupalappuna toiminnalleni. Laitan kuvan kaappauksen sinun kommentistasi samalla. Paikallisen K-kauppiaan käytös 2v sitten
        oli suuri loukkaus minua ja äitiäni kohtaan ja voin antaa anteeks, mutten unohtaa.

Ymmärrän, että mustalaisia kohtaan pitää olla kohtelias, muuten saattaa tulla
        sanomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hermostuin hieman tyhjästä ja päästelin höyryjä. Kaikki on ok. Ja kaikki on anteeksi
        annettu ja unohdettu. Koko episodi silloin 2v sitten. Pitäähän ihmisillle olla ystävällinen,olimme uusia kasvoja.

• Anonyymi

Mutta sinä, juuri sinä. sinulle en anna anteeksi. Ja tulen vaikka heti huomispäivänä
        juurikin vaikka ulisemaan kauppaasi, itsetpähän annoit luvan.
        Ja mikä mamma äiti on sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös koko Suomi24 ole sitä varten ja olen antanut myös kasvokkain
        palautetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni ko.kauppiaan käytös oli loukkaavaa, kun mentiin sinne äitin kanssa
        ekaa kertaa, niin katsoo meitä, kun oltais tipahdettu sinne katon läpi suoraan avaruudesta
        siitä menee mustalainen levveinne hammeineen ohite, niin häntä kyllä
        kauppias tervehti.

Se oli Ristiinan K-market jomka kauppias katsoi minua ja äitiäni kuin
        olisimme tulleet sinne suoraan Kuusta, mutta mustalais akalle
        oltiin kyllä mielinkielin, tervehdiin kuin hän olisi ollutmustalais ruhtinatarta.
        ja se oli sillä hetkellä SUURI LOUKKAUS, jonka voin antaa anteeksi
        mutten KOSKAAN UNOHTAA. ja äitini on onneksi päässytpois Ristiinan
        peslävestä ja koko Mikkelistä.

• Anonyymi

Tärkeä tieto

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin kaupassa on tuotteita tarjolla.
        Remontti oikein onnistunut.
        Ilta aikaa hyvin käydä kaupassa.
        Postin automaatit hyvä.
        Kaupassa tervehditään kun itse sen taidon osaat.

• Anonyymi

Mikkeliläiset päättäjät eivät tykkää kivijalkakaupoista, kerrottiin lehdissä. Miksi eivät? Kaikki asiakkaat eivät tykkää suurista marketeista. Vanhukset, ja muut yksineläjät haluaisivat toimittaa kauppareissut mahdollisimman nopeasti. Mikkeli on vanhusten kaupunki. Sokos, ja Toivakka ovat jo menneisyyttä. Rollaattorporukka ei jaksa Graaniin saakka. Pieniä kivijalkakauppoja vaan tähän kuihtuvaan vanhusten kaupunkiin.

• Anonyymi

Josko he tykkäävät puujalkakaupoista?

• Anonyymi

Törkykirjoittelua. Käräjille!!!

• Anonyymi

Citymarketin tampiokin siis kauppias, lässyttää täyttä paskaa tiktokissa, onkohan nuorten naisten perässä. Energiajuomaa lapsille koosta

• Anonyymi

laita linkki.

• Anonyymi

Mee ekotorille, siellä on talo täynnä samanlaisia janttereita

• Anonyymi

Mites mamman pojalla onko suu norsun vitullaan ja tervehditkö itse ja hymyilet se on molemminpuolista. Myyjätkin voi neet nähdä ei noille kannata hymyillä ja tervehtiä kun eivät ole ennenkään. Yleensä saat sitä mitä tilaat.

• Anonyymi

Minä olen aina ystävällinen kaupan,kahvion ym. henkilökunnalle, ei tulisi
        mieleenkään alkaa ärtyillä henkilökunnalle, varsinkaan kassalla.
        Kyllä se on, että K-ryhmän kaupoissa, asiakkailla pitää olla jokin
        "sisäänajo"vaihe, ennenkuin henkilökunta alkaa tervehtiä.
        Yritän aina olla jotenkin hyvällä tuulella myös ulospäin, mutta en todellakaan
        kohteli kaupan henkilökuntaa, oli sitten S- tai K-ryhmän kauppa(tai mikä vaan muu kauppa)
        kyseessä,) töykeästi. Onneksi en tarvitse K-ryhmän kauppoja muuhun kuin
        pieneen ja lyhyeen asioimiseen. Voin ystävällisesti pyytää kaikkia K-ryhmän
        kauppoja, että pitäkää tunkkinne, kiitoksia vaan, mutta en tarvitse. Paitsi
        se pieni ja nopea asiointi ja nekin voi hoitaa vaikka R:lä.

• Anonyymi

Silloinoli vaikea tilanne ja ehkä naama oli ns norsun vitulla, mutta äitini puolesta
        olen hyvilläni, että pääsi Mikkelin persereiästä pois, uusiin maisemiin ja uusiin hommiin
        eikä ole mitään v..m:tä K-kauppaa v..sine henkilökuntineen lähimaillakaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloinoli vaikea tilanne ja ehkä naama oli ns norsun vitulla, mutta äitini puolesta
        olen hyvilläni, että pääsi Mikkelin persereiästä pois, uusiin maisemiin ja uusiin hommiin
        eikä ole mitään v..m:tä K-kauppaa v..sine henkilökuntineen lähimaillakaan!

jaa....kuka pakotti käymään k-kaupassa...no,,,keveitä multia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn vain K-kaupoissa ja Lidlis, he eivät vituile mainoksissa. Se yks vitunnöyhtä vittuilee niis ass-marketin mainoksissa jo neljättä vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen aina ystävällinen kaupan,kahvion ym. henkilökunnalle, ei tulisi
        mieleenkään alkaa ärtyillä henkilökunnalle, varsinkaan kassalla.
        Kyllä se on, että K-ryhmän kaupoissa, asiakkailla pitää olla jokin
        "sisäänajo"vaihe, ennenkuin henkilökunta alkaa tervehtiä.
        Yritän aina olla jotenkin hyvällä tuulella myös ulospäin, mutta en todellakaan
        kohteli kaupan henkilökuntaa, oli sitten S- tai K-ryhmän kauppa(tai mikä vaan muu kauppa)
        kyseessä,) töykeästi. Onneksi en tarvitse K-ryhmän kauppoja muuhun kuin
        pieneen ja lyhyeen asioimiseen. Voin ystävällisesti pyytää kaikkia K-ryhmän
        kauppoja, että pitäkää tunkkinne, kiitoksia vaan, mutta en tarvitse. Paitsi
        se pieni ja nopea asiointi ja nekin voi hoitaa vaikka R:lä.

Vai sisäänajo vaihe.mene perkele sisään ajamaan mummoasi senkin juntti Mikkelin hönttipää.tule Raaheen niin vedän pataan ja sitten menet k-markettiin ostajan tampponeja ja syötä ne sulle aamun koittaessa lähellä koninkaria.

• Anonyymi

Kuule, tervehdin aina ja naama ei ole norsun vitulla koskaan, voin
        tympääntyneenäkin väläyttää sellaisen pienen kestohymyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kun äitini halusi, S-market oli hänelle liian suuri.

• Anonyymi
      • Anonyymi

ONNEA UUSILLE TORPPAREILLE.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat? Kateelliselta kuulosta kommenttis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Kateelliselta kuulosta kommenttis.

"Maksimatin" kauppias lienee tällä alueella edellinen joka "ohjattu" pois tehtävistään.

• Anonyymi

Ei uusia kauppiaita kiinnostanu työt ässälläkään

• Anonyymi

Kuinka laitat noin vanhoja juttuja…🤔

• Anonyymi

Jospa asiakkaat olivat tosiaan kuin "halpa makkara"?Joskus on syytä asiakkaan tutkiskella myös itseään ja omaa käyttäytymistään, eikä edes vain joskus.

• Anonyymi

K-market Pikanttin pullon palautus ei toimi, pullot jäävät sivuttain
      vinoon, joten en tarvii enää tuonkaan kaupan palveluja.

• Anonyymi

K-market Tuuliviiri, on nimenomaan se kauppa Mikkelissä, johon en
      astu enää jalallanikaan. Vaikka Mikkelissä olisi vaan kaksi ruoka kauppaa
      toinen Rantakylän S-market ja toinen K-Tuuliviiri, niin ajaisin enemmin
      5km suuntaansa, kuin kävisin K-Tuuliviirissä.

• Anonyymi

Milläs perusteilla?

• Anonyymi

Vältän kaikkia ass-kauppoja.

• Anonyymi

s-maket, miltäs teille se coop kura maistuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

s-maket, miltäs teille se coop kura maistuu?

sulla jo laskuhumalan puolella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sulla jo laskuhumalan puolella

no en ny tiiä, uudessa nousussa luulen. :)

• Anonyymi

miksi kassat toivottaa hyvää päivänjatkoa jotenkin niin rutiinisti?tuntuu ettei tule sydämmestä se.

• Anonyymi

Toistahan se sinulla on: mollaat toisia ihan sydämen pohjasta etkä edes muista sanontaa, että sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Se selittääkin kaiken.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3582
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2937
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2416
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2147
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2108
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1994
    Aihe