Kaikki varastaa ja käyttää hyväksi

Anonyymi-ap

Minun pitää kertoa, että minä en ole vielä elämäni aikana nähnyt ilmaista palvelua. Lähetään liikkeelle rajuimmasta: Armeijaan meno ja sotilaana oleminen velvoittaa ja pakotetaan ja kiristetään antamaan henkensä valtion ja siinä olevan johtajan puolesta.

Kaikki on vain luotu valtiossa varastamaan ja hyväksikäyttämään ihmisiä. Parkkipirkot, metro tarkastajat, poliisit ja kaikki viranomaiset kyttäää, vain rahaa ja ovat tekemässä vain rahaa johtajalleen.
Vartijat haluaa, vain arvostusta ja haluavat tuottaa väkivaltaa. Jokainen virasto on luotu vain rahastamaan hädän ja epätoivon varjolla, kun ajatellaan kokonaiskuvaa. Monet on monopoli palveluita myös... Mikään ei ole ilmaista. Jokainen lupa ja lippu maksaa. Metro tarkastajat juoksee nuoren jannun perässä sen satasen vuoksi ja vartija sen vuoksi, jotta voi pahoinpidellä.

Tiedättekö, että maailmassa voi elää paljon vapaammin. Asun edelleen Kambodzassa ja täällä niin ei ole. Ei pysäköintimaksuja, ei virastoja, ei portsareita, jotka tappelevat nyrkein asiakkaan kanssa, että onko hän liian humalassa... Ja pahoinpitelivät toisiaan... Ei mitään sellaista. Kauppa saa olla auki ja saa myydä ja saa ostaa milloin ja missä vain.

Tuli mieleen, kun yksi lehti kysyi.. millaista on asua ulukomaalta... No, lämmintä ja vapaata ja rentoa.

Piti sanoa, että eristäminen yksinäisyyteen ja pois sosiaalisesta elämästä valtion keinoin, pyrkii tekemään ihmisistä siellä sairaita ja viemään pois kristillisistä arvoista ja pois Jumalasta. Esim. Alkoholi hinnat ja kaikki sääntö paska siinä... Täällä niin ei ole.

Eläkkeellä ulukomaalle asumaan

45

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten siihen lisätään tämä valtio paska mikä siellä on maitopurkista perunaa ja kanan kakkaan.. ja kaikki ne on suomalaisia.... Siksi virolaiset inhoaa suomea siltä osalta ja ei matkusta esim. Ekerölxxx. Se on se hirvee aivopesu ja nyt varmaankin, kun on vaalit.

      Laskeppa montako sanaa löytyy iltapäivälehtien sivuilta sana suomalainen?

      Miten sitten sana rakkaus merkitsee jos ja kun Jumala ja Jeesus on rakkaus. Jeesus kertoi kaivolla eräälle naiselle hänen koko elämänsä ja niin se kerrotaan myös sinullekin.
      Rakkaus punnitaan teidän läheisten kesken ja ihmissuhteet on hyviä puntareita.

      Minulta on kysytty täällä, että kaipaatko Suomeen... No, en ihan heti näillä näkemyksillä. Ai, niin että mitä täällä eläminen maksaa: No, se asunto jossa nukkua ja syödä ja tehdä ruokaa ja siihen ne tarvikkeet jääkaappeineen ja kaasu polttimineen. Vuokra 50 - 100 euroa ja voi ihan hyvin asua. Suomessa yksi nainen oli elänyt kuukauden 45 eurolla ja luulen, että pärjäät samalla tyylillä vähemmälläkin täällä. Ei se riisi paljon maksa eikä kananmunat... Banaaneja saa ihan puusta ei todellakaan teidän kaupan hintoja... Pitää opetella uudet paikat mistä saa edullisesti ruokaa... Se on totta, että hinnat pitää tietää ja paikallinen apu auttaa. Kana noin 2 - 3 euroa kilo rintaa ja Sika noin 5 euro ja nauta noin 9 euroa, voivat olla yli tai ali pikkaisen... Riippuu paikasta ja lihasta. Kanan rinta on halvempaa, kuin koipireisi.

      Kunnan tähti on varmaan haltioissaan, kun huomaa taas on vaalit ja samat lupaukset kuin viimeksi ja kuinka kävi???

      • Anonyymi

        Sinä kaipaat koko ajan Suomeen, ahdistuksissasi kirjoittelet tänne Suomi 24 melkeen joka päivä , koitat todistella itsellesi , että et muka kaipaa tänne sivistysmaahan, sieltä takapajulasta kehitysvaltiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kaipaat koko ajan Suomeen, ahdistuksissasi kirjoittelet tänne Suomi 24 melkeen joka päivä , koitat todistella itsellesi , että et muka kaipaa tänne sivistysmaahan, sieltä takapajulasta kehitysvaltiosta.

        No aloitteen tekijä voi ihan kirjotaa Suomesta. Jos asuisi kyseinen maa ja noinkin vapaata elämää.Miksi kirjoittaisi edes Suomeen? Missä asuu on siis netti yhteydet käytettävissä takapajulassakin? Kuhan halusi kirjoittaa ja aiheesta sana helinää, jostain päin Suomea.Kyseistä maata ei koskaan nähnytkään Livenä ,vaan TV ruudun kautta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aloitteen tekijä voi ihan kirjotaa Suomesta. Jos asuisi kyseinen maa ja noinkin vapaata elämää.Miksi kirjoittaisi edes Suomeen? Missä asuu on siis netti yhteydet käytettävissä takapajulassakin? Kuhan halusi kirjoittaa ja aiheesta sana helinää, jostain päin Suomea.Kyseistä maata ei koskaan nähnytkään Livenä ,vaan TV ruudun kautta .

        Epäilen ,että Kouvolan kelan kustantamassa yksiössä kirjoittelee.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­m­­f­­o­­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17763904M

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Toinen asia on tämä Inflaatio ja eläke-uudistus. Teille syötetään koko ajan valheellisia tietoja. Inflaatio ei tule pysähtymään ensivuonnakaan Suomessa.

      Suomen inflaatioon vaikuttaa liki 95% ulkomailla tuotettujen tavaroiden ja palveluiden hinta ja myös energian hinta. Korot vaikuttaa myös suoranaisesti oeruselintarvikkeiden hintaan samoin, kuin energia.
      Ymmärräkään, että siihen ei vaikuta EU ero tai muukaan huu haa... Siihen vaikuttaa raha.

      Ymmärräkään yksi perus asia, että Suomen omavaraisuusaste on alle 5% ja se tarkoittaa pääsääntöisesti perunaa ja viljaa ja jotain lihaa...

      Suurin osa meijeri tuotteista valmistetaan Virossa ja muissa Baltian maissa ja Ruotsissa myös... Eli käytännössä Viron inflaatio siirtyy Suomen kuluttajahintaindeksiin. Eli olkaa tarkkoina mitä eläkeuudistus oikeasti tarkoittaa. Minä toivon korotusta ja vähemmän veroja.

      Tiedoksi, että Viron inflaatio oli yli 20% luokkaa.
      Lueppa juustopaketin kyljestä... Missä valmistettu.

      Ne valehtelee... Suomen omavaraisuusaste on alle 5 % ja sillä ei hilluta.

    • Anonyymi

      Voi voi sinua taas...

      Tuleppa jo takaisin kotiin sieltä, kun siellä on noin paha olla.

      • Anonyymi

        Oletko laskenut.... Montako kertaa oli lehdessä suomalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko laskenut.... Montako kertaa oli lehdessä suomalainen?

        Sinun textissäsi oli viisi kertaa sana Suomi.


    • Anonyymi

      Miten aloittajalle käy, jos se "ulkomaa" joutuu sotaan?
      Avustetaanko siellä vieraan maan kansalaisia ja miten, jos konflikti puhkeaa.

    • Anonyymi

      Älä sitten elä niiden työtä tekevien rahoilla vaan syö siellä kambozassa banaaneja ja hiekkaa

    • Anonyymi

      Siellä päteekin viidakon lait, etkä sinä mikään vapaa ole siellä kehitysmaassa kaipaat tänne demokraattiseen oikeusvaltioon, sulla on jatkuva paha olo siellä.

    • Anonyymi

      Miten tehdään ilmiantoa KELAAN?

    • Anonyymi

      Sinäkin varastat ja käytät hyväksesi kehitysmaan antimia, käytät hyväksesi halpoja hintoja, siellä joku kaupantyöntekijä saa nälkäpalkan ja textiili/ vaatetustehtaissa työskentelee lapsia, jotta sinä saat halvalla ryysyt.
      Juopottelet ja olet olevasi joku profeetta.
      Ei armejassa kukaan kuole valtion , tai johtajien puolesta , eikä parkkipirkot tee sulle mitään, kunhan parkkeeraat oikein, ei kukaan mitään kyttää nuo tekevät vain työtään
      Humalassakin saa olla, jollei aiheuta häiriötä muita kohtaan.
      Siellä takapajulassa ei sitte ole mitään lakeja vai.
      Ei siitä nyt niin kauvan ole kun siellä joku Pol Pot oli diktaattorina , ihmisiä tapettiin ihan millon mistäkin syystä ja ihmisiä hävisi.
      Ei siellä nytkään mitään kunnon demokratiaa ole , kehitysmaa, jolle Suomikin antaa kehitysapua.

      • Anonyymi

        Kaikkihan me tiedämme, ettei jossain Kambotsan syrjäkylällä ole rosvoja, kukaan ei riko lakeja eikä pukäliä, kaikki ovat rehellisiä ja maksavat tavaroistaan ja palveluista sellaista hintaa, ettei duunaritytön alalla kuin alalla tarvi kärsiä köyhyyden kurimuksesta. Etityisesti Suomesta muuttaneet talouspakolaiset ja varsinkin ennenaikojaan eläköityneet ovat kunnostautuneet ja näyttävät esimerkillään ja elämäntavoillaan paikallisille hyväntahtoisuuttaan ja kunnioitusta.


    • Anonyymi

      Sinulla meni vähän väärin... Yhtä asiaa sinä et edes tajua. Toki täällä on moderneja kaupunkeja, kuten Sihanokville ja Phnom Penh.

      Mutta tajuatko mitä ihminen tekee sisällä talossa muuta, kuin käy nukkumassa. Minäkin olin typerä alussa, kun vuokrasin kerrostalo asunnon täältä. Monella on hieno talo täällä, mutta kukaan ei halua olla sisällä.

      Ihmiset elää täällä hyvin paljon terasseilla ja kukaan ei edes baareissa halua mennä sisälle.... Uskot tai et. Seuraavaksi kysyn, että mitä sitten ihmiset tarvitsevat sieltä sinun valtiosta. Ruokaa saa ostaa toreilta, eikä valtio tai kunta varmasti ole varastamassa toripaikka maksuja.

      Tori on sitä, että ihmiset menee myymään torille tavaroitaan ei olla säännöin varastamassa, että vain poliittisen jätkän tai ämmän perheenjäsen voi myydä.

      Ihminen tarvitsee täällä aika vähän. Terassi on se paikka missä ihmiset oikeastaan viettää aikaansa. T-paita ja shortsit ja sandaalit on ne tärkeimmät asiat. Sitten kippo ruokaa... Jääkaappi ja grilli ja uuni ja liesi tai kaasupoltin on suotavaa ja mopo. Ne on ne välttämättömyydet. Aurinlokennoista saadaan valoa ja siinäkin säästää.

      Tanssitaan ja lauletaan karaokea ja sun muuta. Kalastetaan ja syödään hedelmiä ja muita ruokia. On kissoja ja koiria ja kanoja ja jopa sikoja. Näin on hyvä usko tai et. Sinä et edes tiedä miten linnut laulaa ja elämä on rauhallista ja helppoa. En usko, että ihmiset edes haluaa muuttaa tätä elämää täällä. Siis tämä on paratiisi.

      Tiedän, että ihmiset suuttuivat kiinalaisille Sihanokvillessä ja moni ei tykkää siitä elämästä mitä he edustavat. Eletään luonnonläheisesti ja sitä ihminen kaipaa. Mitä helvetxxx minä teen suurella rahalla ja varsinkin täällä... Hommaan hienon auton vai taulutelevision vai kultaa ja tauluja vai mitä, ei täällä kukaan juuri katso TV:tä ja minä en ole sellaista katsonut kohta 40 vuoteen.

      Niinhän sinäkin raukka, kun kesä tulee ja pääset ulos.

      • Anonyymi

        Minä olen ulkona joka päivä , aurinko paistaa keväthangille mikä nautinto hiihtää 10 km ja kroppa kiittää, tai kävelen ainakin 10 000 askelta joka päivä. Laskettelen lastenlapsien kanssa , hyvä laskettelukeskus noin kilometrin päässä.
        Syön joka päivä hedelmiä ja vihanneksia , ja muutenkin terveellisesti , käyn salilla kaksi kertaa viikossa ja kerran viikossa opiskelen espanjaa kansalaisopistolla , minulla on paljon kavereita ja hyvä perhe mukavat aikuiset lapset ja myös lastenlapsia, he ovat rakkaita.
        Meillä oma talo ja hyvä auto, ja myös ölytelkkari, josta pääasiassa katsotaan uutiset ja ajankohtaisohjelmat sekä luontodokumentit.
        Viikon päästä lähdetään Espanjaan omaan pikku asuntoon Andalusiaan kolmeksi viikoksi.
        Viihdyn hyvin Suomessa ja Espanjassa.
        Kaikista hienointa on , kun on terve ja suvaitsevainen positiivinen asenne ja eläke kohtuullinen jolla tulee toimeen, ja hyvät ystävät ja sukulaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ulkona joka päivä , aurinko paistaa keväthangille mikä nautinto hiihtää 10 km ja kroppa kiittää, tai kävelen ainakin 10 000 askelta joka päivä. Laskettelen lastenlapsien kanssa , hyvä laskettelukeskus noin kilometrin päässä.
        Syön joka päivä hedelmiä ja vihanneksia , ja muutenkin terveellisesti , käyn salilla kaksi kertaa viikossa ja kerran viikossa opiskelen espanjaa kansalaisopistolla , minulla on paljon kavereita ja hyvä perhe mukavat aikuiset lapset ja myös lastenlapsia, he ovat rakkaita.
        Meillä oma talo ja hyvä auto, ja myös ölytelkkari, josta pääasiassa katsotaan uutiset ja ajankohtaisohjelmat sekä luontodokumentit.
        Viikon päästä lähdetään Espanjaan omaan pikku asuntoon Andalusiaan kolmeksi viikoksi.
        Viihdyn hyvin Suomessa ja Espanjassa.
        Kaikista hienointa on , kun on terve ja suvaitsevainen positiivinen asenne ja eläke kohtuullinen jolla tulee toimeen, ja hyvät ystävät ja sukulaiset.

        Kovasti tutunoloista kokolailla tavallista ja normaalia eläkeläiselämää, jonka minäkin tunnistan oikein hyvin. Tuo tuossa edellä tuon ilmeisen katkeran hemmon kuvailema eläkeläiselämä ja Suomi muutenkaan ei ole minulle laisinkaan tuttu, vaikka muutamia vuosia ulkomailla lukuunottamatta olen asunut Suomessa noin 70 vuotta. Kokemukset kullakin...

        Myös minä olen erittäin tyytyväinen siihen, että aikanani opiskelin ja hankin hyvän koulutuksen ja sen ansiosta työelämäni oli hyvä. Ja seurauksena siitä nyt eläkkeeni on hyvä eikä taloudellisia haasteita ole. Asunnot, mökit, autot yms perusjutut sekä tarpeellinen ja tarpeetonkin krääsä hankittiin työelämäaikana ja myös maksettiin.

        Minun ei siten tarvitse eikä mitenkään kiinnosta muuttaa talouspakolaiseksi johonkin kehitysmaahan. Työelämäaikana tuli matkusteltua työn puolesta ja vapaa-aikoinakin myös noissa kehitysmaissa. Niistä ei jäänyt mukaan mitään sellaista, jota erityisesti kaipaisin, saati että muuttaisin niihin asumaan. Ei tulisi mieleenikään. Joku terassi oluiden, tai drinkkien halpa hinta ei ole minkäänlainen tavoiteltava juttu minun elämässäni. Aina on raha riittänyt Suomessakin noihin, jos on niitä halunnut.
        Nykyisin lomamatkustaminen on keskittynyt lähinnä kaupunkilomiin, rantalomat terasseineen eivät enää kiinnosta laisinkaan. Myöskään pitkät lentomatkat eivät todellakaan innosta, joten eurooppalaiset kaupungit ovat vahvoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti tutunoloista kokolailla tavallista ja normaalia eläkeläiselämää, jonka minäkin tunnistan oikein hyvin. Tuo tuossa edellä tuon ilmeisen katkeran hemmon kuvailema eläkeläiselämä ja Suomi muutenkaan ei ole minulle laisinkaan tuttu, vaikka muutamia vuosia ulkomailla lukuunottamatta olen asunut Suomessa noin 70 vuotta. Kokemukset kullakin...

        Myös minä olen erittäin tyytyväinen siihen, että aikanani opiskelin ja hankin hyvän koulutuksen ja sen ansiosta työelämäni oli hyvä. Ja seurauksena siitä nyt eläkkeeni on hyvä eikä taloudellisia haasteita ole. Asunnot, mökit, autot yms perusjutut sekä tarpeellinen ja tarpeetonkin krääsä hankittiin työelämäaikana ja myös maksettiin.

        Minun ei siten tarvitse eikä mitenkään kiinnosta muuttaa talouspakolaiseksi johonkin kehitysmaahan. Työelämäaikana tuli matkusteltua työn puolesta ja vapaa-aikoinakin myös noissa kehitysmaissa. Niistä ei jäänyt mukaan mitään sellaista, jota erityisesti kaipaisin, saati että muuttaisin niihin asumaan. Ei tulisi mieleenikään. Joku terassi oluiden, tai drinkkien halpa hinta ei ole minkäänlainen tavoiteltava juttu minun elämässäni. Aina on raha riittänyt Suomessakin noihin, jos on niitä halunnut.
        Nykyisin lomamatkustaminen on keskittynyt lähinnä kaupunkilomiin, rantalomat terasseineen eivät enää kiinnosta laisinkaan. Myöskään pitkät lentomatkat eivät todellakaan innosta, joten eurooppalaiset kaupungit ovat vahvoilla.

        Niin, siellä on paljon paljon köyhiä eläkeläisiä…kurjassa asemassaan kerjäämässä kekalta ja pelastusarmeijalta ruokaa ja vaatetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siellä on paljon paljon köyhiä eläkeläisiä…kurjassa asemassaan kerjäämässä kekalta ja pelastusarmeijalta ruokaa ja vaatetta.

        Kyllä vain. Voitko kertoa maailmasta yhdenkin valtion, jossa ei ole köyhyyttä? Ja jos löydät, niin mahtaisiko tuo maa olla jokin kehitysmaa?

        Köyhyys on myös suhteellista. Köyhä Suomessa voi olla varakas kehitysmaassa. No tästähän sinulla taitaa ollakin omakohtaista kokemusta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siellä on paljon paljon köyhiä eläkeläisiä…kurjassa asemassaan kerjäämässä kekalta ja pelastusarmeijalta ruokaa ja vaatetta.

        Suomessakin on köyhiä myös eläkeläisten keskuudessa. Jos on köyhä jo työelämäaikana, niin varmasti on köyhä myös eläkeläisenä ellei voita lotossa tms yllättävää lisärahantuloa ole tiedossa.
        Tässä Suomi ei ole poikkeus maailmassa. Muuta kuin siinä, että köyhien osuus on selvästi vähäisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessakin on köyhiä myös eläkeläisten keskuudessa. Jos on köyhä jo työelämäaikana, niin varmasti on köyhä myös eläkeläisenä ellei voita lotossa tms yllättävää lisärahantuloa ole tiedossa.
        Tässä Suomi ei ole poikkeus maailmassa. Muuta kuin siinä, että köyhien osuus on selvästi vähäisempi.

        Meillä Suomessa sentään on hyvä sosiaaliturva , ei tarvitse asua taivasalla ja nälkään ei kuole, mutta näitä etuisuuksia pitää hakea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä Suomessa sentään on hyvä sosiaaliturva , ei tarvitse asua taivasalla ja nälkään ei kuole, mutta näitä etuisuuksia pitää hakea.

        Nimen omaan.. elämään sosiaaliturvalla ja niitä taisi olla yli 200 tuhatta. Täällä raha riittää vielä vuokrankin jälkeen ja tuskin sillä viidellä sataa kovin paljon saa metrolipun jälkeen. Tuskin voit edes tupakoida.

        Täällä 1500 euron eläkkeestä jää käteen vielä 1300 euroa vuokran jälkeen. Ruoka ja juoma ja eläminen muutenkin on halvempaa… tunnistaako ne kaikki itseparturoiduista kaljuista. Meinaan parturi maksaa täällä 2 - 5 dollaria. 2 euroa saa aterian ihan ravintolassa joten on varaa käydä syömässä ulkona jos tahtoo tiedätkö paljonko olut tuoppi maksaa täällä ja siellä … arvaatko eron.

        Niin, nyt se taisi mennä lopulta sinunkin kuoppaasi olihan siinä työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan.. elämään sosiaaliturvalla ja niitä taisi olla yli 200 tuhatta. Täällä raha riittää vielä vuokrankin jälkeen ja tuskin sillä viidellä sataa kovin paljon saa metrolipun jälkeen. Tuskin voit edes tupakoida.

        Täällä 1500 euron eläkkeestä jää käteen vielä 1300 euroa vuokran jälkeen. Ruoka ja juoma ja eläminen muutenkin on halvempaa… tunnistaako ne kaikki itseparturoiduista kaljuista. Meinaan parturi maksaa täällä 2 - 5 dollaria. 2 euroa saa aterian ihan ravintolassa joten on varaa käydä syömässä ulkona jos tahtoo tiedätkö paljonko olut tuoppi maksaa täällä ja siellä … arvaatko eron.

        Niin, nyt se taisi mennä lopulta sinunkin kuoppaasi olihan siinä työtä.

        Niin, mutta unohdat oleellisemman. Nuo köyhän halpismaan hinnat löytyy tietysti halpismaista, kehitysmaista ja silloin joutuisi asumaan siellä.

        Suomessa on Suomen hinnat, mutta ylivoimainen etu on siinä, että silloin asuu Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan.. elämään sosiaaliturvalla ja niitä taisi olla yli 200 tuhatta. Täällä raha riittää vielä vuokrankin jälkeen ja tuskin sillä viidellä sataa kovin paljon saa metrolipun jälkeen. Tuskin voit edes tupakoida.

        Täällä 1500 euron eläkkeestä jää käteen vielä 1300 euroa vuokran jälkeen. Ruoka ja juoma ja eläminen muutenkin on halvempaa… tunnistaako ne kaikki itseparturoiduista kaljuista. Meinaan parturi maksaa täällä 2 - 5 dollaria. 2 euroa saa aterian ihan ravintolassa joten on varaa käydä syömässä ulkona jos tahtoo tiedätkö paljonko olut tuoppi maksaa täällä ja siellä … arvaatko eron.

        Niin, nyt se taisi mennä lopulta sinunkin kuoppaasi olihan siinä työtä.

        Minkälaiset työttömyysturvat ja eläkkeet on siellä kehitysmaassa, tai opintotuet ja asumistuet?
        Tuossa 200 000 tuhannessa ovat myös opiskelijat , työttömät ,kehitysvammaiset ym, ei ne pelkkiä eläkeläisiä ole.
        Tupakka sairastuttaa ja tappaa ja ei se oluen litkiminenkään ole terveellistä.
        Suosittelen sullekin niiden lopettamista ja tilalle liikuntaa, ja terveelliset elintavat.
        Sulle nuo palvelut on halpoja, entäs paikallisille ja palvelun tuottajille , taitavat olla köyhiä ja surkeita ja sinä länsimaalaisena riistät heitä, kukkoilet siellä Suomesta saadulla sairauseläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaiset työttömyysturvat ja eläkkeet on siellä kehitysmaassa, tai opintotuet ja asumistuet?
        Tuossa 200 000 tuhannessa ovat myös opiskelijat , työttömät ,kehitysvammaiset ym, ei ne pelkkiä eläkeläisiä ole.
        Tupakka sairastuttaa ja tappaa ja ei se oluen litkiminenkään ole terveellistä.
        Suosittelen sullekin niiden lopettamista ja tilalle liikuntaa, ja terveelliset elintavat.
        Sulle nuo palvelut on halpoja, entäs paikallisille ja palvelun tuottajille , taitavat olla köyhiä ja surkeita ja sinä länsimaalaisena riistät heitä, kukkoilet siellä Suomesta saadulla sairauseläkkeellä.

        Juu sylettää tuolaiset ylimieliset juopot ,toisten hyväksikäyttäjät.


      • Anonyymi

        Ei kuule tarvtse lailla kiristää ja länsiterminaalissa kyttien ja tullijätkin kytät jos sun valtios olisi paratiisi .! Eikä tarvitsisi tehdä KELAAN yli 600 tuhatta ilmiantoa jos se sun valtios olisi paratiisi,

        Siis lailla kiristää ja vainota yli 6 kuukauden oleskelua ulukomaaaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuule tarvtse lailla kiristää ja länsiterminaalissa kyttien ja tullijätkin kytät jos sun valtios olisi paratiisi .! Eikä tarvitsisi tehdä KELAAN yli 600 tuhatta ilmiantoa jos se sun valtios olisi paratiisi,

        Siis lailla kiristää ja vainota yli 6 kuukauden oleskelua ulukomaaaalla.

        Tiedoksi ,suomalaiset saa muuttaa EU maihin , Norjaan ja Sveitsiin , ei ole olemassa mitään kuuden kuukauden ulkomaalla oleskelulupia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan.. elämään sosiaaliturvalla ja niitä taisi olla yli 200 tuhatta. Täällä raha riittää vielä vuokrankin jälkeen ja tuskin sillä viidellä sataa kovin paljon saa metrolipun jälkeen. Tuskin voit edes tupakoida.

        Täällä 1500 euron eläkkeestä jää käteen vielä 1300 euroa vuokran jälkeen. Ruoka ja juoma ja eläminen muutenkin on halvempaa… tunnistaako ne kaikki itseparturoiduista kaljuista. Meinaan parturi maksaa täällä 2 - 5 dollaria. 2 euroa saa aterian ihan ravintolassa joten on varaa käydä syömässä ulkona jos tahtoo tiedätkö paljonko olut tuoppi maksaa täällä ja siellä … arvaatko eron.

        Niin, nyt se taisi mennä lopulta sinunkin kuoppaasi olihan siinä työtä.

        Ei Suomen ja jonkun köyhän kehitysmaan hintoja voi verrata keskenään, koska yhteiskunnat ihan erilaisia.


    • Anonyymi

      Kolmanneksi siellä sun valtiossa on jostain syystä halvempaa maat ja talot, kuin Kambodzassa.

      Yksi myi lehdessä 50 euroa neliö rivitalo-asuntoa.
      Ulosottoilmoituksissa aika moni alle 10 tuhatta.
      Sehän näyttää ihan kehitysmaalta.. voi olla kurja elää???

      Se sun valtios taitaa yleisesti olla paha maa asua.
      Vittxxx 500 euroa kuukaudessa ruokaan ja muuhun taitaa olla aika paratiisi noilla hinnoilla ja aika vaarallista, kun kytätään jopa kenkiä kohta, että ei liukastu. Saa siinä määkiä, että ei juo olutta tai polta tupakkaa ja taitaa sen metrolippun jälkeen sano myös, että eikä olisi edes rahaakaan.

      • Anonyymi

        Aina on ihmisiä, jotka ei hoida asioitaan , ja joutuvat ulosottoon , niin sillon myydään omistusasunto näinkin halvalla, että saadaan velat heti pois, ettei enää kertyisi lisää, ei ole aikaa myydä oikeaan hintaa, kun se raha pitää saada just.
        Kyllä niitä alkoholisteja ja työnvieroksujia löytyy sieltä sunkin maastasi , vai onko niin jollei hoida asioitaan niin tapetaan retku pois.
        Jokos olet hakenut Kambotzan kansalaisuutta,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on ihmisiä, jotka ei hoida asioitaan , ja joutuvat ulosottoon , niin sillon myydään omistusasunto näinkin halvalla, että saadaan velat heti pois, ettei enää kertyisi lisää, ei ole aikaa myydä oikeaan hintaa, kun se raha pitää saada just.
        Kyllä niitä alkoholisteja ja työnvieroksujia löytyy sieltä sunkin maastasi , vai onko niin jollei hoida asioitaan niin tapetaan retku pois.
        Jokos olet hakenut Kambotzan kansalaisuutta,?

        Sehän olisi pirun hyvä juttu jos sen saisi. Sama, kuin Thaimaan kansalaisuus.

        Mutta toivottavasti se Kokoomus pudottaa veroja eläkkeistä ja siirtää verotusta kulutukseen. Liha on ylellisyyttä ja pelkkä peruna on terveellistä...

        Yksi täti kertoi, että ei mene rahaa, kuin 40 euroa kuussa Suomessa. Keräilee ja kerjäilee.


      • Anonyymi

        Meinaatko, että Suomessa kaikki kansalaiset on ulosotossa buhaaa, kuule kyllä niitä loppujen lopuksi on vähän.
        Jos muutamat on ulosotossa niin ei se tee tätä maata kehitysmaaksi , heh , heh tuota sinun ajatuksen juoksuasi, lakkaa lipittämästä sitä halpaa olutta ja muisteles jotain positiivista synnyinmaastasi.
        Jos ruvetaan vertailemaan Suomea ja Kambotzaa, niin suomi menee ohi mennen tullen.
        Ja muista mistä maasta sullekin se raha tulee, talouspakolainen.


      • Anonyymi

        Suomessa on metro vain Helsingissä , jollet sitä tiennyt, Suomi on iso maa ja asumusta on muuallakin, kun Helsingissä.
        Ter, Satakunnasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän olisi pirun hyvä juttu jos sen saisi. Sama, kuin Thaimaan kansalaisuus.

        Mutta toivottavasti se Kokoomus pudottaa veroja eläkkeistä ja siirtää verotusta kulutukseen. Liha on ylellisyyttä ja pelkkä peruna on terveellistä...

        Yksi täti kertoi, että ei mene rahaa, kuin 40 euroa kuussa Suomessa. Keräilee ja kerjäilee.

        Omillaan silti tuli toimeen , ei kerjännyt eikä saanut tukiaisia, käytti vain halpoja punalappuisia tuotteita, joista sai 30 - 60% aleksen.
        Hän kävi töissä ja elätti lapset ja miehensä ,joka opiskeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on metro vain Helsingissä , jollet sitä tiennyt, Suomi on iso maa ja asumusta on muuallakin, kun Helsingissä.
        Ter, Satakunnasta

        Joo ja saa asunnon halvemmalla, kuin Kambodzassa. Katso, vaikka huutokaupat.com ja ulosotto. Mutta sitten on, kait varkaat ja kiristäjät kimpussa?

        Elämisen perustarpeet pottupelto ja järvi ja kerran kuukaudessa suuri ostosmatka jos on rahaa tai ulosotto vie talon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että Suomessa kaikki kansalaiset on ulosotossa buhaaa, kuule kyllä niitä loppujen lopuksi on vähän.
        Jos muutamat on ulosotossa niin ei se tee tätä maata kehitysmaaksi , heh , heh tuota sinun ajatuksen juoksuasi, lakkaa lipittämästä sitä halpaa olutta ja muisteles jotain positiivista synnyinmaastasi.
        Jos ruvetaan vertailemaan Suomea ja Kambotzaa, niin suomi menee ohi mennen tullen.
        Ja muista mistä maasta sullekin se raha tulee, talouspakolainen.

        Yli puoli miljoonaa viime vuonna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli puoli miljoonaa viime vuonna...

        Yli puoli miljoonaa ulosotossa vuonna 2022.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja saa asunnon halvemmalla, kuin Kambodzassa. Katso, vaikka huutokaupat.com ja ulosotto. Mutta sitten on, kait varkaat ja kiristäjät kimpussa?

        Elämisen perustarpeet pottupelto ja järvi ja kerran kuukaudessa suuri ostosmatka jos on rahaa tai ulosotto vie talon.

        Olisit hoitanut taloutesi , ettei olis tarvinnut lähteä kehitysmaahan pakoilemaan ulosottomiestä, no sekös tekee sitten noin katkeraksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja saa asunnon halvemmalla, kuin Kambodzassa. Katso, vaikka huutokaupat.com ja ulosotto. Mutta sitten on, kait varkaat ja kiristäjät kimpussa?

        Elämisen perustarpeet pottupelto ja järvi ja kerran kuukaudessa suuri ostosmatka jos on rahaa tai ulosotto vie talon.

        .?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja saa asunnon halvemmalla, kuin Kambodzassa. Katso, vaikka huutokaupat.com ja ulosotto. Mutta sitten on, kait varkaat ja kiristäjät kimpussa?

        Elämisen perustarpeet pottupelto ja järvi ja kerran kuukaudessa suuri ostosmatka jos on rahaa tai ulosotto vie talon.

        Ööööö, mitä , ei Helsingin ulkopuolella asuvat ole ulosotossa , mistä nyt tuon keksit.
        Minä asun omassa talossani Kokemäenjoen rannalla, hyvä eläke , ja aina olen palkallani toimeen tullut, ei kukaan naapureistakaan ole missään rahavaikeuksissa , kaikki pärjää hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit hoitanut taloutesi , ettei olis tarvinnut lähteä kehitysmaahan pakoilemaan ulosottomiestä, no sekös tekee sitten noin katkeraksi.

        Ei ollut ulosottossa mitään, kun lähdin. Mutta sitten tuli lähtö maksuja noin 8000 euroa.... Varaudu kun poistut maasta. Toki sisältää perintöveron.

        Oli muuten kallis projekti päästä TK-eläkkeelle. Mutta pirskatti vie en kadu... Ja voin hyvin. Se oli pitkä suunnittelu ja se onnistui. 5 vuotta jo TK-eläkkeellä.

        Toki olen matkustanut paljon maailmalla ja päätös oli selvä. Kuule minä olen tehnyt aika paljon rahaa elämässä, mutta sitä työtä minä en ole tehnyt. Mutta kaikki mitataan rahassa. Kyllä minun elämä pitäisi olla aika hyvä näin loppua ajatellen.. kun on omaisuutta myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ulosottossa mitään, kun lähdin. Mutta sitten tuli lähtö maksuja noin 8000 euroa.... Varaudu kun poistut maasta. Toki sisältää perintöveron.

        Oli muuten kallis projekti päästä TK-eläkkeelle. Mutta pirskatti vie en kadu... Ja voin hyvin. Se oli pitkä suunnittelu ja se onnistui. 5 vuotta jo TK-eläkkeellä.

        Toki olen matkustanut paljon maailmalla ja päätös oli selvä. Kuule minä olen tehnyt aika paljon rahaa elämässä, mutta sitä työtä minä en ole tehnyt. Mutta kaikki mitataan rahassa. Kyllä minun elämä pitäisi olla aika hyvä näin loppua ajatellen.. kun on omaisuutta myös.

        Sinäkin mittaat kaikki rahassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ulosottossa mitään, kun lähdin. Mutta sitten tuli lähtö maksuja noin 8000 euroa.... Varaudu kun poistut maasta. Toki sisältää perintöveron.

        Oli muuten kallis projekti päästä TK-eläkkeelle. Mutta pirskatti vie en kadu... Ja voin hyvin. Se oli pitkä suunnittelu ja se onnistui. 5 vuotta jo TK-eläkkeellä.

        Toki olen matkustanut paljon maailmalla ja päätös oli selvä. Kuule minä olen tehnyt aika paljon rahaa elämässä, mutta sitä työtä minä en ole tehnyt. Mutta kaikki mitataan rahassa. Kyllä minun elämä pitäisi olla aika hyvä näin loppua ajatellen.. kun on omaisuutta myös.

        Työkyvyttömyyseläkeellä voit hyvin? Pakoilet toisella puolella maailmaa, taisi pelko olla persuuksissa, että joudut vielä töihin, vai onko vika korvien välissä.


    • Anonyymi

      Vikahan voi olla missä vain... Ei sitä täällä kukaan kysele jos sitä pelkäät. Kerron tähän yhden tapauksen... Olimme lapseni kanssa Kiinassa ja istuttiin siinä lähtöportin lähellä ja sanoin, lapselle, että kyllä ne kuuluttaakin portille Kiinassa.

      Lapseni sanoi, että ei halua, että hänen nimi kuulutetaan. Sanoin täh? Eihän kukaan tunne sinua, vaikka he kuuluttavat.

      Ei se haittaa jos et ymmärtänyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe