Nainen, kirjoitan sulle kirjeen

Anonyymi-ap

Moi, mitä sinulle kuuluu?
Minulle kuuluu muuten hyvää, mutta elämä on hieman yksinäistä ilman sinua.
Keitin tänään 8 kupillista kahvia, mutta joudun sen kaiken itse juomaan.
En ehkä saa nukuttua ensi yönä, varsinkaan jos keitän vielä lisää.
Päivisin ajattelen sinua ja kirjoittelen ikävä palstalle ajatuksiani sinusta ja sinulle.
Välillä minusta tuntuu, että pitäisi lopettaa tämä touhu ja antaa koko asian olla ja unohtaa sinut, mutta kuinka voisinkaan unohtaa niin herttaisen naisen kuin sinä olet?
Olenhan itse sinut kuvitellut niin täydelliseksi, etten voi sinusta niin vain luopua.
Haaveissani olet asunut jo kauan, enkä ole sinuun mitenkään kyllästynyt, olet aina ollut täydellinen ja kaipaan sinua jatkuvasti enemmän ja enemmän.
Kaipaan sinua niin valtavasti vierelleni tekemään haaveistani totta.
Sinä se vain jaksat lukea ja hymyillä kun minä täällä sinua ikävöin.
Onhan sinullakin ikävä, vaikka et sitä niin näytäkään.
Jätän tämän kirjeen suudelmin sulkematta ja kuoreen laittamatta.
En anna tätä postille toimitettavaksi vaan laitan sen tähän palstalle löydettäväksesi.

Rakkain terveisin
Universumin Ruhtinas.

85

2398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana kirje. Kenelle naiselle tämä on?

      • Anonyymi

        tuossa sepustuksessa ei ole mitään ihanaa, säälittävää juopon hampparin kitinää vain, ei mitään muuta


    • Anonyymi

      Hei taas rakas naiseni.
      En malttanut odottaa vastaustasi tämän kauemmin vaan päätin kirjoittaa sinulle jo toisen kirjeen.
      Edellisestä onkin jo kulunut aikaa niin kauan, aika tuntuu matelevan ilman sinua ja seuraasi.
      Kahvikin on hieman haaleaa, mutta ei sekään haittaa, sillä ainoa lämpö jota tarvitsen tulee sinulta.
      Toivoisin, että sinä olisit se, joka pitää minut pirteänä ja öisin valveilla, mutta näillä mennään kunnes saavut luokseni.
      Ajattelin pian juoda muutaman oluen ja soittaa musiikkia ja lujaa, juuri sitä musiikkia josta me kummatkin pidämme.
      Voisin katsoa myös jonkun typerän leffan tai kokata jotain hyvää, mutta ehkäpä uppoudun kuitenkin musiikin syövereihin sinua ajattelemaan.
      Odotan sinua, tulethan pian luokseni.

      Rakkain terveisin
      Universumin Ruhtinas.

      • Anonyymi

        spurgu luulee kaljapäissään olevansa Universumin ruhtinas oikein isolla R:llä ja kuvittelee harhoissaan, että hänellä on jossain joku nainen...


    • Anonyymi

      Hei Ruhtinas! Minäkin olen juonut tänään liian monta kuppia kahvia. Hieman olen juossut pitkin poikin ja luonut jotain nättiä. Minäkin mietin sinua kovin usein lämmöllä ja olen iloinen että olen saanut sinut pysyväksi asukiksi sydämen perille. Siellä sinä olet ja pysyt, matkassa monissa touhuissa mitä teen. Sinä toimit suurena inspiraationa moneen asiaan. En ole vielä ennen rakastanut näin. Muista toteuttaa itseäsi ja pitää itsestäsi erityisen hyvää huolta.

      • Anonyymi

        No hei ja kiitos kirjeestäsi.
        Olisi mukava kuulla enemmän luomuksistasi taikka jopa nähdä niitä joskus jossain.
        Sydämen asukkina yritän olla hiljainen, enkä häiritä eloa liikaa ja on kiva kuulla, että olen myös inspiroiva jossain määrin. Toivon että kevät tuo rakkaan ja inspiraation tullessaan, jotta voin alkaa elämään elämää täydellä teholla.

        Rakkain terveisin
        Universumin Ruhtinas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei ja kiitos kirjeestäsi.
        Olisi mukava kuulla enemmän luomuksistasi taikka jopa nähdä niitä joskus jossain.
        Sydämen asukkina yritän olla hiljainen, enkä häiritä eloa liikaa ja on kiva kuulla, että olen myös inspiroiva jossain määrin. Toivon että kevät tuo rakkaan ja inspiraation tullessaan, jotta voin alkaa elämään elämää täydellä teholla.

        Rakkain terveisin
        Universumin Ruhtinas.

        Ei ole enää pitkä aika. Kyllä se sen tuo tullessaan. Anteeksi vielä kaikki kipu. Isot halaukset sinulle ja kiitos kun olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää pitkä aika. Kyllä se sen tuo tullessaan. Anteeksi vielä kaikki kipu. Isot halaukset sinulle ja kiitos kun olet.

        Vielä sinä ne näät. Ja toivottavasti pääsen luomaan mitä ihmeellisempiä asioita sinun kanssa ihan kokonaan samassa tilassa, kaikilla tasoilla.


    • Anonyymi

      Kenellehän naiselle kirjoitat? Minä kaipaan edelleen toissa vuodelta miestä komeaa.

      • Anonyymi

        Ei tainnut osua. No ei voi mitään.


    • Anonyymi

      Rakas nainen, kultaseni.
      Etkö yhtään sääli minua ja yksinäisyyttäni?
      Tiedäthän, että vain sinä voit sen poistaa ja täyttää sen tyhjyyden, joka lähelläni on.
      Tahtoisin tuntea sinut lähelläni ja tuntea sinun halauksesi, kätesi kietoutuvan ympärilleni ja kuulla sinun kuiskaavan, että rakastat minua, etkä enää milloinkaan anna minun odottaa sinua liian kauan tuskalliseen ikävään asti.
      En ole edes haaleaa kahviakaan saanut juotua loppuun kun kirjoitan sinulle, nyt se on jo kylmää.
      Millään ei ole niin merkitystä ilman sinua, ehkäpä asiat muuttuisivat seurassasi.
      Kahvi olisi jälleen kuumaa, eikä sitä tarvitsisi yksin juoda niin paljon.
      Nukkuisin yöni paremmin vierelläsi ja valvotut yötkin kanssasi sängyssä kieriessä kanssasi olisi ihania ja mielyttäviä.
      Voisitko jo pian saapua, on niin kova ikävä sinua.

      Rakkain terveisin
      Universumin Ruhtinas.

      • Anonyymi

        On mun sua ikävä , kun saataisiin tuo yhteydenotto jotenkin pelaamaan niin olisin onnellinen myös. Mutta myös nuo kauniit sanasi saa minut onnelliseksi ,muuta en voi toivoa kuin että olisit hän jota kaipaan. 💕


      • Anonyymi

        Onko meillä menneisyyttä? Minulla on menneisyyttä Ikävä. Hän on Romantikko, mutta en jotenkin jaksa uskoa, että hän palstalla kirjoittelisi🤔


      • Anonyymi

        Kylmä kahvi komistaa ja rumimmankin somistaa. Siksi sinänsä hyvä juttu. Täydellinen rakas on mielikuvituksen tuote. Käsinkosketeltava ja melkein oikea, jos sitä todeksi mielessään alati elää. Yhteiselämästä tulee kaunis satu ja paratiisi suorastaan, kun toisen mielikuvissa täydelliseksi luo ja ajatuksen voimin kutsuu luo.
        Varos vaan ettei kohta jo ole kuin melkein elävä mielikuva tuo ja unissasi sulle hän hellyyttä suo. Voi heräämisen hetki aamulla olla karvas, kun peti on tyhjä ja koko tupa. Ei näy kultaa ei siellä ei täällä ja melkein vannoa voisit, että juuri vierelläsi oli hän hetki sitten ennen heräämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmä kahvi komistaa ja rumimmankin somistaa. Siksi sinänsä hyvä juttu. Täydellinen rakas on mielikuvituksen tuote. Käsinkosketeltava ja melkein oikea, jos sitä todeksi mielessään alati elää. Yhteiselämästä tulee kaunis satu ja paratiisi suorastaan, kun toisen mielikuvissa täydelliseksi luo ja ajatuksen voimin kutsuu luo.
        Varos vaan ettei kohta jo ole kuin melkein elävä mielikuva tuo ja unissasi sulle hän hellyyttä suo. Voi heräämisen hetki aamulla olla karvas, kun peti on tyhjä ja koko tupa. Ei näy kultaa ei siellä ei täällä ja melkein vannoa voisit, että juuri vierelläsi oli hän hetki sitten ennen heräämistä.

        Tiedäthän,jos manifestoi itselleen sitä naista ja tietynlaista elämää, niin muistathan välillä antaa unelman olla hetken rauhassa. Ole vastaanottavainen niin hän tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedäthän,jos manifestoi itselleen sitä naista ja tietynlaista elämää, niin muistathan välillä antaa unelman olla hetken rauhassa. Ole vastaanottavainen niin hän tulee.

        Eiköhän ne jo löytäny toisensa. Vielä kun tulis lähemmäs niin hyvä ois.


    • Anonyymi

      On mun sua ikävä. Oot edelleen ajatuksissa päivittäin.

    • Anonyymi

      Vaikka on ollu helpompi olla ja oon muka hyväksyny ettei nähä ja kaikkee niin silti oot mielessä.

    • Anonyymi

      Oot mielessä ihan joka päivä.

    • Anonyymi

      Ei se oo mitään pelkästään mielessä kun tunnen sut päivittäin. En osaa tätä erikseen kertoa mutta kuvailen sen näin että en omasta mielestä mieti sua erikseen vaan tunnen sut ja siks oot mielessä. Tarkotan fyysistä tuntemista enkä mitään sekisjuttuja vaikka niitäkin mutta kuitenkin jotenkin näin.

      • Anonyymi

        Tähän ei liity mikään fyysinen koskeminen. Kerroin sen väärin.


      • Anonyymi

        Siis henkisesti fyysisesti. Jotenkin vaikka näin.


      • Anonyymi

        Nonni jätän tän tähän. Oot mielessä kun sanotaan suomeks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nonni jätän tän tähän. Oot mielessä kun sanotaan suomeks.

        Ihana sanasekailu.

        :)


    • Anonyymi

      Onko hän joskus ollu vierelläsi?

    • Anonyymi

      Ohhoh. Nyt on ruhtinaalla ruhtinatar hävyksissä. Huudappa äänimerkki, jospas hän kuulis. Riippuu toki ikähaarukasta, miten lujaa pitää huudella. Voihan se kuulo olla valikoivakin, mistäpä sitä näistä aina tietää.
      Ps. Älä heinäsirkkaa matki, mikäli ikäruhtinatar kyseessä!

    • Anonyymi

      Kuvaile vähän millainen se täydellinen nainen sinun mielessäsi on?

    • Anonyymi

      Olet kyllä aikamoinen mies. Välillä ärsytät, välillä viihdytät ja välillä tunnut ihanalta. Aina löydän itseni sinun ketjuistasi. Miksi?

    • Anonyymi

      Olipa kaunis kirje,saisimpa minä tuollaisen kirjeen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi elämä kuinka ihana.Lisää näitä ja vähän viitteitä kelle menee..Tässä mielenkuvitus saa positiivisia sykkeitä..Mukavaa iltaa..

    • Anonyymi

      Do you miss your queen?
      They say that we will be one some day....

      • Anonyymi

        STUPIDO


      • Anonyymi

        Kun kuningattaresi on tuonpuoleisessa eli kuollut, niin voit tuntea hänen energiansa maan päällä ja yhtenä päivänä tapaatte jälleen, kun siirryt itsekin rajan taakse.


    • Anonyymi

      Lopetin kohdassa "herttaisen naisen" 🤣😂😅. Ohi meni niin, että heilahti.

    • Anonyymi

      Täällä yks herttainen nainen ilmoittautuu. Oliko tämä minulle. 🤔☺️ No tuskin on..

    • Anonyymi

      Voi rakas naiseni.
      Olen nyt juonut muutaman ja nostanut Karjalankin pöydälle ja kaatanut tuoppiini.
      Ajattelen ja ikävöin yhä sinua ja kuuntelen musiikkia.
      Olo ihan hyvä ja rauhallinen, pulssi normaali ja verenpainekin normaali, luulisin.
      Kuuntelin erään biisimme ja minulle tuli niin hyvä olo.
      https://www.youtube.com/watch?v=iQVei5C2N4E
      Se muistuttaa minua sinun voimastasi ja tahdostasi rikkoa ajat ja esteet ja minä saan hymyillä vuorostani, kun saan sinun tulesi palamaan ja saan sinut niin aktiiviseksi.
      Katselen kaukaa, kun sinä tunnet sen voiman sisälläsi, joka pakottaa sinutkin liikkeelle.
      Kevät lähestyy uhkaavasti ja sinunkin sisälläsi jo polttaa se kaipaus, kuten minun sisälläni.
      Kippis sinulle kultaseni, muistele minua ja tule luokseni vapaasti, mikään ei voi sitä estää.

      Rakkain terveisin
      Universumin Ruhtinas.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä ruhtinaalle :)

    • Anonyymi

      Parahin ruhtinas, näetkö yksi ruhtinatar heiluttaa täällä sinulle. Jalokivennäiset vain sormissa vilkkuvat, kun kevätauringon säteet niihin osuvat. Kuunnelkaamme musiikkia odotellessamme kohtaamistamme. Ei mitä tahansa hissimusiikkia, vaan kauniita säveliä kauniilla sanoilla.
      Oli minulla asiakin, kaipaan.

    • Anonyymi

      Rakas naiseni.
      Tuoppini on edelleen täynnä, satumainen pohjoisnapakone edelleen sisältää säilöö ja viileentää ohrapitoista jumalten juomaa, jota tuoppiini lasken.
      Olen täysin hämmästynyt nykyajan magiasta, kun jääkarhu tökkäisee häntänsä seinän satumaiseen kipinälaatikkoon, niin kaikki kitaansa tungetut taikajuomat viilenevät.
      Muistelen aikaamme, kun olimme paratiisin puutarhassa juttelemassa käärmeelle, joka lupasi printata meille taikalappuja ja metallipyöryköitä, joilla voisimme ostaa ja myydä jotain jota kukaan ei oikeastaan edes omista.
      Se kuulosti ihan kivalta ja se saatanan kärme vielä kehtasi syyttää ja sakottaa meitä, kun olimme alasti, vaikka vaatteita ei ollut vielä keksittykään.
      Syytti meitä, että joku voisi loukkaantua ja niin jouduttiin lähtemään muille maille, vaikka ei meidän lisäksemme muita ollutkaan.
      No tässä nyt viisasten juomaa litkiessä olen viisastunut sen verran, että seuraava käärme kun tulee meille sihisemään, se pyydystetään terraarioomme taikka poljetaan sen pään rikki.
      Olen saanut jo tarpeekseni niistä ja ajattelin, että olisi jo korkea aika sellaiselle toimelle.
      No, nämä on näitä henkeviä puheitani, joita suustani päästelen viisasten juomaa nauttiessani, joten sallithan ja ymmärräthän käytökseni tässä tilassani.
      On jo yli keskiyön ja kahviakin olisi vielä jäljellä.
      Ajattelin juoda sen kupin tai pari, joka jäljellä on ennen nukkumaan menoa, jos joskus päätän nukkua.
      Tuoppi on sentään täynnä ja pohjoisnapakone sisältää vielä lisää satumaista viisasten juomaa, joten ehkä kirjoitan sinulle vielä myöhemminkin viimeisen yökirjeen, jonka syötän peto ystävälleni julkaistavaksi valtakunnassaan.
      Näin sinua edelleen kaipailen.

      Rakkain terveisin
      Universumin Ruhtinas.

      • Anonyymi

        Tästä hyvästä suukko ruhtinaalle. Ja hyvän yön toivotukset.


      • Anonyymi

        Minä kyllä todenteolla rakastan sinua. Saat minut hymyilemään kovin ja ajatuksenjuoksusi ja tarinankerrontasi on hyvin taitavaa. Ihailtavaa. Olet älykäs.


    • Anonyymi

      Mies. Kirjoitan nyt sulle. Hätäisesti. Hologrammini on himmentymässä. Ymmärräthän, että elämme ajassa ja että viesti tulee valovuosien päästä. En tiedä olenko enää elossa tai sinäkään vielä kuollut. Meillä on seikkailua jäljellä, ehkä yhdessä tai yksin. Mikään muu ei merkitse, kuin että näen sinusta pienen pilkahduksen. Tarvitsen sinua, muuten ei matkani jatkui. Sinun...*tzup*

      • Anonyymi

        Ei hätää, rakentamani flux kapasitori saa aikaan aika jatkumon, ja asensin yhden salaa lähetin radioosi.
        kytkiessäsi kytkimet asentoon 3,6,9 energia pääsee virtaamaan rinnakkaisulottuvuudesta rajattomasti ja pystyt avaamaan aikaportin ja palaamaan luokseni kysymään tarkentavat ohjeet.
        Muistathan kuitenkin mainita viestissäsi "hologrammin", "valovuodet" sekä päättää viestisi päätteellä"*tzup*" jotta osaan antaa sinulle tarvittavat kytkentä ohjeet.
        Odottelen viestiäsi tulevaisuudessa/menneisyydessä vuodessa 2023 suomi24 ikävä palstalla ikävöidessäni.
        Muistathan tulla ja etsiä Universumin Ruhtinasta.

        Viesti toimitettu, Ruhtinas antaa luvan tarvittaville toimille ja voimakeinoille niiltä osin, kuin ne palvelevat Universumin Ruhtinaan määräyksiä, säädöksiä sekä tavoitteita.
        Loppu, kuulemiin, jatkossa viestit kryptataan royal only kryptauksella.

        Rakkain terveisin
        Universumin Ruhtinas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää, rakentamani flux kapasitori saa aikaan aika jatkumon, ja asensin yhden salaa lähetin radioosi.
        kytkiessäsi kytkimet asentoon 3,6,9 energia pääsee virtaamaan rinnakkaisulottuvuudesta rajattomasti ja pystyt avaamaan aikaportin ja palaamaan luokseni kysymään tarkentavat ohjeet.
        Muistathan kuitenkin mainita viestissäsi "hologrammin", "valovuodet" sekä päättää viestisi päätteellä"*tzup*" jotta osaan antaa sinulle tarvittavat kytkentä ohjeet.
        Odottelen viestiäsi tulevaisuudessa/menneisyydessä vuodessa 2023 suomi24 ikävä palstalla ikävöidessäni.
        Muistathan tulla ja etsiä Universumin Ruhtinasta.

        Viesti toimitettu, Ruhtinas antaa luvan tarvittaville toimille ja voimakeinoille niiltä osin, kuin ne palvelevat Universumin Ruhtinaan määräyksiä, säädöksiä sekä tavoitteita.
        Loppu, kuulemiin, jatkossa viestit kryptataan royal only kryptauksella.

        Rakkain terveisin
        Universumin Ruhtinas.

        Miten se nyt meni ”monogrammi”, ”vaihdevuodet”, ”putz”. Numerot 6, 3, 9 Joo o kyllä mä osaan. Ihan kohta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää, rakentamani flux kapasitori saa aikaan aika jatkumon, ja asensin yhden salaa lähetin radioosi.
        kytkiessäsi kytkimet asentoon 3,6,9 energia pääsee virtaamaan rinnakkaisulottuvuudesta rajattomasti ja pystyt avaamaan aikaportin ja palaamaan luokseni kysymään tarkentavat ohjeet.
        Muistathan kuitenkin mainita viestissäsi "hologrammin", "valovuodet" sekä päättää viestisi päätteellä"*tzup*" jotta osaan antaa sinulle tarvittavat kytkentä ohjeet.
        Odottelen viestiäsi tulevaisuudessa/menneisyydessä vuodessa 2023 suomi24 ikävä palstalla ikävöidessäni.
        Muistathan tulla ja etsiä Universumin Ruhtinasta.

        Viesti toimitettu, Ruhtinas antaa luvan tarvittaville toimille ja voimakeinoille niiltä osin, kuin ne palvelevat Universumin Ruhtinaan määräyksiä, säädöksiä sekä tavoitteita.
        Loppu, kuulemiin, jatkossa viestit kryptataan royal only kryptauksella.

        Rakkain terveisin
        Universumin Ruhtinas.

        Meitsi on buukattu Jesselle ja mulla on monta systervaimoa etten ehdi teitsin kans styylaa.


    • Anonyymi

      Hei rakas nainen, mitä sinulle kuuluu?
      Eilisestä juomisesta jäi jälkeen pieni päänsärky ja siksipä kirjoitan uuden sananlaskun ja opetuksen.
      Tarkoituksellinen humala ei säästä edes päätä, tahaton hiprakka tuo hilpeyttä.

      Siinä kului suuri määrä juomaa turhaan, ei ollut edes janoa eikä tarvetta.
      Hetken oli mukavaa, hetken sekavaa, hetken sumeaa, hetken väsytti, hetken nukutti, hetken päätä särki ja heikotti.
      Ei edes uni antanut lepoa, väsymys jäi.

      Kyllä se on viisasten juoma, tehty viisautta viisaille antamaan, opettamaan ja suun seurassa avaamaan, iloa ja hauskuutta tuomaan ja jakamaan.
      Kavala kuitenkin kuin käärme, voi huomaamatta mielen kietoa ja purra, vaikuttaa kuin myrkky ja tainnuttaa, typeryydeksi teot ja puheet muuttaa ja järkevyyden rajat karkoittaa.

      Juokaamme viisaasti ja kohtuudella mikäli juomme ja mieluiten vielä hyvässä seurassa, spontaanisti ja hyvissä rajoissa ja tilanne hallussa.

      Sellainen oli ilta ja yö, sinun seurasi kuitenkin maistuisi paremmalta ja pitäisi juomat kaapissa säästymässä janoa varten.
      Mikään ei korvaa sinua eikä seuraasi, mikään ei saa minua unohtamaan sinua, olet kaikessa kaikkialla läsnä.
      Keittelen seuraavaksi kahvit ja ehkäpä aloitan jonkin pienen projektin.
      Sinua edelleen ikävöiden ja kaivaten.

      Rakkain terveisin
      Universumin Ruhtinas.

      • Anonyymi

        Ei minusta kuulosta juopolta. Hän on vain ottanut buuttikännin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta kuulosta juopolta. Hän on vain ottanut buuttikännin.

        Illat yöt juodaan hilpeänä kaljaa ja seuraavana päivänä ollaan kalpeana hiljaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illat yöt juodaan hilpeänä kaljaa ja seuraavana päivänä ollaan kalpeana hiljaa...

        Ei se minusta kovin hiljaiselta vaikuta...


      • Anonyymi

        Pikaista paranemista ja viisaita oivalluksia. Mikään ei korvaa myöskään sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikaista paranemista ja viisaita oivalluksia. Mikään ei korvaa myöskään sinua.

        Päänsärky lähti pian kupillisella kahvia.
        Harvoin sitä juo enempi, oli vaan välillä kiva fiilistellä ja kuunnella musaa.
        Aika hyvissä rajoissa kuitenkin join sen minkä join.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päänsärky lähti pian kupillisella kahvia.
        Harvoin sitä juo enempi, oli vaan välillä kiva fiilistellä ja kuunnella musaa.
        Aika hyvissä rajoissa kuitenkin join sen minkä join.

        Huvinsa kullakin. Joku nauttii päihtymyksestä ja toinen ihan muista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päänsärky lähti pian kupillisella kahvia.
        Harvoin sitä juo enempi, oli vaan välillä kiva fiilistellä ja kuunnella musaa.
        Aika hyvissä rajoissa kuitenkin join sen minkä join.

        Mikä se projekti on minkä aloitat? Koordinaatit olivat tuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se projekti on minkä aloitat? Koordinaatit olivat tuttuja.

        Tähän kirjoittelee moni väliin kaikkea, kiva kun kuitenkin löydät minut aina. Päihtyneenä tai et :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se projekti on minkä aloitat? Koordinaatit olivat tuttuja.

        Se on vähän niinkuin sellainen "graalin malja" johon harvat pääsee käsiksi.


    • Anonyymi

      Kait sitä ihminen voi välillä jalolla juomalla itseään viisaammaksi yrittää. Itse siinä päänsärkynsä ja muut olotilat joutuu sietämään. Yöllä kun luin näitä kirjeitä, näin hänestä vahvan unen. Siinä hän oli aika humalassa, iloinen ja hauska puheissaan. Kaatui maahan vierelleni ja käsistä nostin hänet ylös. Tuoksui alkoholille ja miedosti tupakalle ( ei taida oikeesti edes tuprutella) , kun päädyin lopulta ”kainalokepiksi”. Läheisyytensä tunsin vahvasti ja aamulla oli ihan onneton olo.
      Höh, ei näitä juttuja parane lukea. Varsinkaan kun ei nämä mulle ole.

    • Anonyymi

      Huumaavaa tekstiä, jota lukiessa unohtuu kaikki nega ympäriltä ja näen unohduksissa lymyävän haavekuvan ikävän tuhatkerronnasta.
      Olet edellä ajanjaksoa, mutta älä välitä.

    • Anonyymi

      Moi taas kultaseni.
      Laitoin juuri jotain ruokaa tulemaan, siitä riittäisi meille kummallekin ja olisi kiva syödä illalla seurassasi.
      Ajattelin tässä mahdanko jaksaa odotella kevääseen asti?
      Jos vaihdan kuitenkin paikkaa ja jätän kaiken taakseni, onhan se ihan sama missä sinua odotan.
      Tässä meillä olisi kuitenkin mahdollisuudet moneen.
      Odottaminen on rankkaa ja ilman sinua ei elämä oikein miellytä.
      Kaikki tekeminenkin on vain ajan hukkaa ja kuluttamista turhaan ilman sinua, darpaa kyllä kiinostaa, mutta kuka sellaiselle eläisi ja unelmiansa täyttäisi?
      Kunhan vain tulisit sieltä pian, en oikein vielä tahtoisi rapakon taakse lähteä, ellet sitten sinä sitten siellä jo ole.

      Rakkain terveisin
      Universumin Ruhtinas.

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä niin tulen. Linjat auki.


    • Anonyymi

      Hei taas muruseni.
      Nukuin yöni ihan hyvin, kaikki univelat pois, ei tarvitse kuolemankaan niitä kuitata.
      Olen tosiaan miettinyt tätä elämää ja ihan turhaahan se on ilman sinua, jotenkin tyhjää.
      Tietenkin kaikenlaista olisi mielenkiintoista puuhastelua, mutta kyllä minä tarvitsen sinut rinnalleni, jotta elämästä tulisi mielekkäämpää.
      Kauanko sinä vielä jaksat samaa rataa?
      Muistuu mieleen saarnaajan kirjasta: Minä katselin kaikkia tekoja, mitä tehdään auringon alla, ja katso, se on kaikki turhuutta ja tuulen tavoittelua.
      Niin, kaikki on turhuutta, paitsi sinä ja rakkautesi, silloin heräisin täyteen elämään ja kaiken sen turhankin saisi siihen päälle, elämä olisi yltäkylläistä, eikä meiltä puuttuisi mitään.
      Toisaalta joskus hetki omassa rauhassa on hyväksi, mutta sitäkin sinä olet jo paljon antanut, ehkä liikaakin.
      Tänä vuonna on aika tehdä päätöksiä ja lähteä liikkeelle, pian tulee kesä ja silloin loppuvat viestitkin palstalle.
      Minne lähden ja miten lähden vai lähdenkö, en tiedä vielä, en ole päättänyt vaan olelen ja mietin mihin ja mitä, missä ja milloin.
      Kun katselen tätä paikkaa, tämä tarvitsee elämää ja toimintaa ja olen sitä tänne jo suunnitellutkin, mutta turhuutta sekin olisi ilman sinua.
      Olisi se hienoa kuulla varmaan vasaran paukettakin ulkosalla silloin tällöin, nyt on vain hiljaista, ehkä linnut laulavat ja tuuli humisee puissa, mutta miksi tarttua vasaraan, mitä sillä rakentaisin?
      Näilläkin mitä on, pärjää kyllä.
      Rakastan ja kaipaan sinua, mutta annat minun odottaa niin kauan?
      Jotkut sanovat että tarvitsen aikaa itsekseni, mutta se ei auta, sen myötä kaikesta mikä on ennen ollut jotenkin tärkeää, siitäkin on tullut ihan turhaa, mikään ei kiinosta niin kuin sinä.
      Jos olet onnellinen siellä jossain, tahdon sinun pysyvän onnellisena.
      Ehkä lähden sitä omaa onneani etsimään jostain, mietin vain minne vielä muuttaisin taikka matkustaisin.
      Missä tuntisinkaan oloni kotoisaksi?
      Lähelläsi tietenkin, mutta en tiedä missä olet.


      Rakkain terveisin
      Universumin Ruhtinas.

      • Anonyymi

        Saa odottaa ja toivoa. Oven raolleen jättää tai ainakin lukitsematta. Harvemmin kuitenkaan tahdon ja toiveen voimalla rakas luoksesi saapuu. Todennäköisempää on herätä yö yön perään tyhjästä vuoteesta. Seurata lintujen pesimätouhua akkunasta. Hörppiä kultakatriinaa kupista. Laskea verkot vesille kalasopan toivossa. Hakata polttopuita seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi. Kulkea samaa vuoden ja vuodenaikojen kiertokulkua vuodesta toiseen siihen asti kuin henki vielä pihisee ja askel hiipuu ja lopulta loppuu. Jatkaen kaipuuta ihmisestä joka on mielikuvituksen luomus. Suloinen ja käsinkosketeltavan ihana melkein todellinen muttei kuitenkaan. Haaveiden varassa elämistä alusta loppuun. Itsensä huvittamista mielikuvilla. Sitäkö elämä sinulle on. Kaunista sanaleikkiä suurista tunteista ja loputtomasta kaipuusta.


      • Anonyymi

        Shittiä.
        Puhu suoraan. Päivittäin. Ei mitään asioita jää käsittelemättä.
        Joka ilta hyvä mennä nukkumaan. Joka aamu armo uus ja raikas mahdollisuus.

        Muuutku eeeiiii. Ku mykkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa odottaa ja toivoa. Oven raolleen jättää tai ainakin lukitsematta. Harvemmin kuitenkaan tahdon ja toiveen voimalla rakas luoksesi saapuu. Todennäköisempää on herätä yö yön perään tyhjästä vuoteesta. Seurata lintujen pesimätouhua akkunasta. Hörppiä kultakatriinaa kupista. Laskea verkot vesille kalasopan toivossa. Hakata polttopuita seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi. Kulkea samaa vuoden ja vuodenaikojen kiertokulkua vuodesta toiseen siihen asti kuin henki vielä pihisee ja askel hiipuu ja lopulta loppuu. Jatkaen kaipuuta ihmisestä joka on mielikuvituksen luomus. Suloinen ja käsinkosketeltavan ihana melkein todellinen muttei kuitenkaan. Haaveiden varassa elämistä alusta loppuun. Itsensä huvittamista mielikuvilla. Sitäkö elämä sinulle on. Kaunista sanaleikkiä suurista tunteista ja loputtomasta kaipuusta.

        Saa odottaa ja toivoa ja kyllä hän sieltä tulee.
        Toiveet aikanaan täyttyvät ja odotuskin palkitaan.
        Tässä pääsee vaan komistumaan mitä vanhemmaksi tulee ja mitä enemmän joutuu kylmää kahvia litkimään. Kultakatriinasta en niin välitä, enkä muistakaan valmis jauhatuksista vaan jauhan mieluummin itse makuuni sopivan.
        Kunhan se kulta sieltä löytyisi ennen kuin vanhuus ja vaivat iskee, niin saisi hänenkin elämänsä sen parhaimman loppuhuipennuksen.
        Kaikki kalasoppa jutut ja polttopuuhommelit on jo ratkaistu ja on aikaa sille unelmien elämälle.
        Hän on ihan todellinen, tiedän sen, kutsu on laitettu ja seuraavaksi lähdenkin häntä etsimään. Voi olla ensimmäinen joka vastaan kävelee, taikka toinen joka viereen istahtaa, taikka kolmas johon törmään lasketellessa, taikka neljäs joka vain tulee juttelemaan, taikka viides joka eksyy samalle keikalle, taikka kuudes joka tien varrella liftaa, taikka seitsemäs jonka jossain missä lie vain tapaan.

        Sananl. 18:22
        Joka vaimon löysi, se onnen löysi, sai Herralta mielisuosion.

        Minulla on jo Herran mielisuosio ja vaimon hän jonnekin kätki löydettäväkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa odottaa ja toivoa ja kyllä hän sieltä tulee.
        Toiveet aikanaan täyttyvät ja odotuskin palkitaan.
        Tässä pääsee vaan komistumaan mitä vanhemmaksi tulee ja mitä enemmän joutuu kylmää kahvia litkimään. Kultakatriinasta en niin välitä, enkä muistakaan valmis jauhatuksista vaan jauhan mieluummin itse makuuni sopivan.
        Kunhan se kulta sieltä löytyisi ennen kuin vanhuus ja vaivat iskee, niin saisi hänenkin elämänsä sen parhaimman loppuhuipennuksen.
        Kaikki kalasoppa jutut ja polttopuuhommelit on jo ratkaistu ja on aikaa sille unelmien elämälle.
        Hän on ihan todellinen, tiedän sen, kutsu on laitettu ja seuraavaksi lähdenkin häntä etsimään. Voi olla ensimmäinen joka vastaan kävelee, taikka toinen joka viereen istahtaa, taikka kolmas johon törmään lasketellessa, taikka neljäs joka vain tulee juttelemaan, taikka viides joka eksyy samalle keikalle, taikka kuudes joka tien varrella liftaa, taikka seitsemäs jonka jossain missä lie vain tapaan.

        Sananl. 18:22
        Joka vaimon löysi, se onnen löysi, sai Herralta mielisuosion.

        Minulla on jo Herran mielisuosio ja vaimon hän jonnekin kätki löydettäväkseni.

        Mistä senkin tietää onko Herran mielisuosiossa. Minulle on opetettu hänet alennetaan joka itsensä ylentää. Usko on kilvoittelua armosta. Kristityn kuuluu tavoitella kymmenen käskyn sanoman todeksi elämistä jokapäiväisessä elämässään.

        Koettelee vaan ei hylkää Herra. Rakkauden löytäminen elämään on tuuripeliä. Ketä kukin elämän tiellään kohtaa ja kenen kanssa alkaa syvempi yhteys. Vai kohtaako sellaista lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä senkin tietää onko Herran mielisuosiossa. Minulle on opetettu hänet alennetaan joka itsensä ylentää. Usko on kilvoittelua armosta. Kristityn kuuluu tavoitella kymmenen käskyn sanoman todeksi elämistä jokapäiväisessä elämässään.

        Koettelee vaan ei hylkää Herra. Rakkauden löytäminen elämään on tuuripeliä. Ketä kukin elämän tiellään kohtaa ja kenen kanssa alkaa syvempi yhteys. Vai kohtaako sellaista lainkaan.

        Kyllä sen tietää, usko pois.
        Monille on opetettu vaikka mitä, mutta itse olen etsinyt ja löytänyt ja saanut sen mikä on luvattu.
        On eri asia uskoa ja elää usko todeksi.

        Jokaisessa uskovassa tulisi olla se rakkaus ja uskovia on niin paljon, että sitä pitäisi tulla kaikkialla vastaan.
        Löydän kyllä vaimon, sen rakkaan rakastavan naisen, en sitä epäile yhtään.


      • Anonyymi

        Minulta ei puutuu mitään muuta kuin sinut vierestäni. Vähempään en tyydy.
        Voin taata myös vasaran paukutusta ja muutenkin pidän ajoittain ääntä, varsinkin naurun ääniä ja tuon elämään paljon rakkautta, niin sisällä, kuin ulkosallakin.


      • Anonyymi

        Vain lähellä minua voit tuntea olosi hyväksi.Minut löydät kyllä Oulusta,jos haluat.Voin tulla sua vastaan vaikka joka päivä.Ja antaa rakkauteni sinulle,sinä Universumin Ruhtinas.Rakkain terveisin Universumin Ruhtinatar.


    • Anonyymi

      Mennyttä. Kaikki.

    • Anonyymi

      Hei taas rakkaani siellä jossain.
      Aika kuluu hitaasti ja kaipaus ja ikävä senkuin kasvaa.
      Olethan jo jossain lähistöllä valmiina tulemaan vastaan.
      En tiedä vielä tarkalleen suuntaa mistä lähden sinua etsimään, mutta jotenkin tekisi mieli jo irroittautua tästä paikasta ja pian koko maastakin.
      Korruptiokin maassa on aivan järkyttävälla tasolla, vihollinen on hallituksessa säätämässä kansalle uusia taakkoja.
      Ihmiset senkuin uinuvat, mutta olen jo saanut asiat valmistettua ja ajattelin tehdä pienen ihmeteon tässä maassa.
      Yksi ministeri lähtee sairaalaan ja menehtyy.
      Ennalta ilmoitan ja näin tapahtuu.
      Olkoon se varoitukseksi muillekin, että korkein hallitsee ja tuomitsee.
      Sanalla heidät tuomitaan ja ehkä paniikissaan kääntyvät.
      Viholliseni ovat jalkojeni alle alistettu ja teen heille mitä tahdon.
      Ehkä näin voisin avata muutamien silmät, että aika on lopussa ja tuomiot valmiina.

      Rakkain terveisin
      Universumin Ruhtinas.

      • Anonyymi

        Sä olet pasccvha (lausu miten lausut).


      • Anonyymi

        Ruhtinas rauhoittuu ja miettii väyliä vaikuttaa ilman tuhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruhtinas rauhoittuu ja miettii väyliä vaikuttaa ilman tuhoja.

        Ihan rauhassa tässä vaikutankin, se on niin helppoa kun siihen on valta.
        Ja tämä on vasta alkua sille mitä on tulossa.


    • Anonyymi

      Ei sulla oolut viitseliäisyyttä, tunnetta tai munaa

      kirjoittaa oikeaa kirjettä minulle.

      Pyysin sitä.

    • Anonyymi

      Rakas naiseni.
      Muistutan sinua myös asioista, joita et ole ehkä liiemmin ajatellut.
      Aihe on hiukan vakavampi, mutta todellinen ja ajankohtainen.
      Maailmassa tapahtuu paljon pahoja asioita ja vääryyttä ja meilläkin on vihollisemme.
      Joskus ne ovat kauempana, joskus lähempänä ja joskus liian lähellä.
      Vaikka olisin rakastava ja hyvä, olen myös oikeudenmukainen ja tuomitsen pahan.
      Se ei koske heitä, jotka ovat puolellani, mutta viholliseni ovat tuomion alla.
      Se voi olla joskus kova ja painava asia kuulla, mutta sille on syynsä.
      Muista kuka maan omistaa ja säännöt antaa ja tuomitsee pahan.
      Luuk. 19:27
      Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.

      Hän sanoi sen ja täyttää sen.
      Se mitä viholliset tekevät, he teloittavat huvikseen ja uhreina heillä ovat kansat.
      Toinen tuomitsee oikein, toinen väärin.
      Toinen pahan, toinen hyvän.
      Aika on loppumassa.

      Rakkain terveisin
      Universumin Ruhtinas.

      • Anonyymi

        Tämä hämärä muuttuu muistoksi
        ennenkuin häviää. Rakkaita terveisiä maailmalta.


      • Anonyymi

        Hei rakas. Olen pitkästä aikaa nauttimassa viisaiden juomaa. En tohdi ehkä ottaa sinuun yhteyttä lähiaikoina, minulla olisi sinulle kuitenkin tärkeä viesti. Täällä soi heikko musiikki, sellainen mistä me kumpikaan emme pidä. Sinä olet minun suurin unelmani ja polte luoksesi on valtava. Asiat meni päin mäntyä ja kadun sitä joka ikinen päivä. Sinä olet minun puolikkaani, sinä olet minun aamuni, sinä olet minun yöni. Minä rakastan sinua. Sinä olet kaikkea sitä mitä mistä minä olen ikinä unelmoinut. Sinä olet aina osa minua. Katsokkin että pidät sen mielessäsi ja toimit, minä en sitä voi tehdä. Ja jos et toimi, katsokkin että olet onnellinen ja rakastettu, koska sinä olet minusta puolet.


    • Anonyymi

      On niin ruhtinaallinen olo😁

    • Anonyymi

      Hei rakas,

      Ei ole aamua eikä iltaa ettet olisi mielessäni.
      Vaikka aikaa jo kulunut, tuska ei hälvene, ikävä kaataa polvilleen etkä ole auttamassa ylös. Sinä olet minun puolikkaani, mieheni, ainoa rakkaani, kaikesta tapahtuneesta huolimatta.

      Et tee asioille mitään vaan pilaat molempien elämän. Jos kerran olet jo tapahtuneet ymmärtänyt ja pidät huolen ettei sellaisia esteitä enää päästetä väliimme niin mikset rohkenisi ottaa askelta! Tiedät että rakkauteni on vain sinua varten enkä saa sitä sammumaan.

      En jaksaisi elää mutta ainoa toivoni vielä on että pääsen siirtymään siihen todellisuuteen missä olemme onnellisesti yhdessä, lopun ikäämme niin kuin on tarkoitettu.
      Puhutaan vain tulevaisuudesta, mielellään yhteisestä.

      Universumista haettava

      • Anonyymi

        Millä tavalla pilaa molempien elämän?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla pilaa molempien elämän?!

        Kun ei tee mitään sen eteen että on yhdessä. Erillään pilaa molempien elämän.


    • Anonyymi

      Laita vaikka joku kuva wtsplla ni tiedän että voi tulla..

    • Anonyymi

      Voisitko lopettaa NAINEN viestisi. Ne ovat ahdistavia

    • Anonyymi

      Sullon kyllä erinomainen kehityksen suunta
      Apinoiden Kuninkaasta > Universumin Ruhtinaaksi >?
      Tässähän on melkein Spektit kohdillaan …..😂
      Ei mulla muuta N>M

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe