Nyt alkaa vituttaan nämä joka talven porttipieliin koiriaan (etenkin pieniä sellaisia) kusettavat ja kakittavat ihmiset....osa niistä kuuluu jopa kunnanvaltuustoon..
Täytyy varmaan mennä vastineeksi vetään tuubat ko henkilöiden kinoksiin...
Koiran kusettajat ja paskottajat
5
964
Vastaukset
- Anonyymi
parempi paska naapurissa kuin omassa pihassa vanha kansanviisauskin sen sanoo.
- Anonyymi
Näinpä ....otetaan vinkistä vaari
- Anonyymi
Varmaan itse kuseskelet pitkin poikin baarista kotiis kulkiessa.
- Anonyymi
Ei ole vielä niin pahaa vikaa eturauhasessa (kuten kylän valtaväestöllä) etteikö kestäis kotiin saakka....
- Anonyymi
Joo, se on kyllä kumma, että tarttee juuri toisten portille antaa ne tarpeet tehdä. Yhdelle äijälle suht asiallisesti asiasta mainittin, kun koiransa lorotti kontti ylhäällä siinä mun silmieni edessä. Tää äijä alko vaan aukomaan päätään lapsellisesti.
Ei ihme, ettei tuu mitään koirapuistoa kyllälle, kun osa koiranomistajista on täysiä ääliöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628