Olet nykyään jotenkin pehmeämpi, lempeämpi.. En ole varma oletko sitä kaikkien kanssa, vai vain minun? Oletkohan itse tätä huomannut? En tarkoita että olisit muuttunut parempaan suuntaan. Olen aina pitänyt sinusta.
Olet muuttunut
39
1367
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö tarkoita, että muuttunut parempaan suuntaan? Pitäisikö olla kovempi?
- Anonyymi
Se oli vain toteamus. Kuten sanoin, olen aina pitänyt sinusta. Ei tarvetta muuttua 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vain toteamus. Kuten sanoin, olen aina pitänyt sinusta. Ei tarvetta muuttua 😊
❤️❤️
- Anonyymi
Pääni on pehmentynyt iän myötä.
- Anonyymi
Jyrkkyysvaihe menossa vaan. Ei tässä muuta. Hei.
- Anonyymi
Siivojakin pitää siitä juuri kiinni.
- Anonyymi
Oliko vihje, että olisin lihonnu ja nössökin vielä? 😅
- Anonyymi
Rivien väleistä ei ole luettavissa mitään. En ole sellainen.
- Anonyymi
Minä olen lempeä vain sellaiselle ihmiselle jota rakastan. Rakastunut en ole vielä, mutta hyvin ihastunut jonkin verran nuorempaan mieheen. En tiedä tarkkaa ikäeroa, koska en tiedä edes hänen nimeään.
- Anonyymi
Isyys tekee ihmeitä
- Anonyymi
Kuka antaa sinulle luvan tarkastella jotain ihmistä ja kertoa päätelmiäsi hänestä julkisesti? Onko hän epäihminen ja sinä ihminen? Suhtaudutko muihin ihmisiin kuin eläintarhassa häkissä oleviin eläimiin joita käyt töllistelemässä ja tökkimässä kepillä? Youtube videoistako saat inspiraatiota näihin aloituksiisi?
- Anonyymi
Nyt lopetat youtuben vähättelyn. Sieltä oppii uusia ammattejakin. sivullinen.
- Anonyymi
En enää taistele tunnettaa vastaan ja pitää kylmää muuria ylhäällä
- Anonyymi
En jännitä enää miestä kuten ennen.
- Anonyymi
Mitenkäs se nyt sillein on päässyt käymään, miten se jännitys sinussa näkyi aiemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs se nyt sillein on päässyt käymään, miten se jännitys sinussa näkyi aiemmin?
En ollut rento.
- Anonyymi
Olen huomannut rauhotat mua
- Anonyymi
Sellasen kanssa kannattaa olla. Auttaa paljon ja joka asiaan.
- Anonyymi
Tärkeä tieto, olenko muuttunut huonompaan suuntaan? Ei jaksa enää feikata ja pitää kovaa kuorta yllä. Onks tää turn off?
- Anonyymi
Miksi valehtelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet
En. Helpompi olla sillä tunnealueella missä tuntee itsensä aidommaksi ja tuntee tekevänsä oikein. Minulla ei ole hävittävää. Enkä jaksa enää teennäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Helpompi olla sillä tunnealueella missä tuntee itsensä aidommaksi ja tuntee tekevänsä oikein. Minulla ei ole hävittävää. Enkä jaksa enää teennäisyyttä.
Sönkötät jotain täällä. Alapa elää kuten kirjoitat äläkä piileksi täällä turhan tärkeänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sönkötät jotain täällä. Alapa elää kuten kirjoitat äläkä piileksi täällä turhan tärkeänä.
Mitä sinä muuten täällä teet piileksimässä ja esittämässä asioita tärkeänä? Sivusta
- Anonyymi
Herra muutti minut. Sain kaiken.
- Anonyymi
Ei lähde penisilliinillä...
- Anonyymi
Tiedän.
- Anonyymi
Sinus muuten on vakava kurvi. Kahvilat on toki ihan jotain muuta https://m.youtube.com/watch?v=PGNiXGX2nLU
- Anonyymi
Ehkä olen lujempi nyt, kovuus peitti haurautta.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan sitä intensiivistä jännitettä mikä välillämme oli kun haastoimme toisiamme, sitä voimaa ja vastusta. Aikansa kutakin. Sen paluu vaatisi jonkin uuden, yllykkeen, oikean tunnelman luomiseksi. Ne tapahtumat olivat kuitenkin aika poikkeuksellisia ihan elämänkin mitassa, joten ei ihme että tuo erityinen välilemme pääsi syntymään. Tuo itseni puoli on nyt kieltämättä taka-alalla, mikä ei ole pelkästään huono asia, sillä en halua olla aina samaa.
- Anonyymi
enpä tiedä,
elämä, ollut vaikea ja ei, elämässä paljon järkeä ole ollut,
enpä tiedä, onko missään ollut, loppujen lopuksi,
jos, saisin, päättää niin syöpä minut veisi, ja, syöpä minut kuluttaisi,
loppuun,
olen ollut huonossa kunnossa, koko elämäni ajan,
ja, en tiedä, olen vain ollut huonossa kunnossa koko elämäni ajan,
jos, saisin lopullisen toiveeni,
niin, syöpä minut veisi pois, - Anonyymi
En ole muuttunut
- Anonyymi
Pateettista.
- Anonyymi
Noin usein tapahtuu kun tutustuu toiseen paremmin, ja on turvallinen ja hyväksytty olo - uskaltaa olla pehmeäkin
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Kovaan ihastuminen kertoo jotain psyykeestä?
Mitähän se tarkoittaa?
Kova kovaa vasten? - Anonyymi
Chow chow jne... höpsönpöpsöt
- Anonyymi
Varmaan kaikki piikit otettu
- Anonyymi
Muistatko kuinka sanoit pitäväsi minun varpaanväli tuoksuista,että tuoksuvat niinkuin homejuusto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693