Kuinka ehdottaa..

Anonyymi-ap

.. puolisolle et hankittais jotain lisuketta petipuuhiin?! Musta ois huippukivaa, jos edes esileikkiin sais jotain vaihtelua, mut pelkään et mies suuttuu, tai luulee ettei riittäis mulle!

92

4442

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usko pois että innostuu! Ei aikuisten lelut ole pelkästään sinkuille

    • Anonyymi

      Aloita kyselemällä, että mistä miehesi fantasioi. Yritä lypsää esiin joku lanka, josta pääset eteenpäin niin, että voisit todeta, "hei tuohan voisi olla kivaa kokeilla!". Kokeile maustaa miehesi fantasiaa omilla mielikuvilla, kysele että miten tällainen vivahde. Ja muista painottaa, että fantasia on fantasiaa, ei totta. Hän saattaa yhtälailla luulla, että loukkaannut jos hän sanoisi, että esim. kiihottuisi niinkin tavanomaisesta, kuin stay-up -sukista ylläsi sänkyleikeissä.

      • Petipuuhat kyllä kiinostais kun oma ei anna kyrpää....


      • sari446 kirjoitti:

        Petipuuhat kyllä kiinostais kun oma ei anna kyrpää....

        Kyllä minulta saa


      • spedu kirjoitti:

        Kyllä minulta saa

        🥰😋😍❤💖💓
        Oih!...Ihanaa munaa pillun täydeltä kun oma ei anna.


      • sari446 kirjoitti:

        🥰😋😍❤💖💓
        Oih!...Ihanaa munaa pillun täydeltä kun oma ei anna.

        Just niin😊


      • spedu kirjoitti:

        Kyllä minulta saa

        Petipuuhia niinkö ja missä millä aikataululla sais jos uskaltais. Mutta vain ihan niin yhden yön reissu jonnekkin missä ei ole muita.


    • Anonyymi

      Minä tilasin leluja jo netistä kun olin 18 vuotias melkein kolme vuotta nuoremman tyttöystävän kanssa.

      Erilaisia vibroja, anaalidildo, käsiraudat, penisrenkaita, öljyjä, vaatteita jne.

    • Anonyymi

      Meille hommattiin joku aika sitten käsiraudat, vaimon kanssa katsottiin salkkareita jossa nainen jäi kiikkiin kun avain hävisi. Vaimo sanoi oispa kiva kokeilla, seuraavana päivänä lähdettiin yhdessä soppailee. T. Pari 40

    • Anonyymi

      Eti joku lehtijuttu tms miten lelut on suosittuja, ja siitä sit keskustelua et onko koskaan halunnut kokeilla yms

    • Anonyymi

      Varmaan puoliso on samaa miettinyt. Avaa nettisivut ja yhdessä valkkaatte jotain kivaa. Usko pois että seksielämänne saa ihan uutta virtaa. Meillä tahtoo viikonloppuisin mennä monta tuntia nautiskellessa.

    • Anonyymi

      Kysyle ensin yleisiä fiiliksiä leluihin liittyen 🤔

    • Anonyymi

      Kuule, miten ois, jos...

      Noin helppoo!

    • Anonyymi

      Ehdota rohkeasti!

    • Anonyymi

      Olet väärässä suhteessa jos et voi omista haluistasi puhua

      • Anonyymi

        Komppaan!!!


      • 💓💓💓🥰😋
        Minä pysty omasta suhteestani puhumaan. Oma ei anna. Mä haluun siltä. Kohta täytyy tehdä niin että pitää joku raitis pyytää käymään täällä ihan antamisen takia. Nuolen kyrvän hyvin imen sen suuhun. Saat panna pillua niin kauan kunnes siemennesteet lentää sisään. Vapaasti vain niin monta kertaa kuin kerkiät.


      • sari446 kirjoitti:

        💓💓💓🥰😋
        Minä pysty omasta suhteestani puhumaan. Oma ei anna. Mä haluun siltä. Kohta täytyy tehdä niin että pitää joku raitis pyytää käymään täällä ihan antamisen takia. Nuolen kyrvän hyvin imen sen suuhun. Saat panna pillua niin kauan kunnes siemennesteet lentää sisään. Vapaasti vain niin monta kertaa kuin kerkiät.

        Mistäpäin olet sari446? Viriili ja halukas mies kyselee


    • Anonyymi

      Pitäiskö ottaa vähän rohkaisua, sit kuiskit sängyssä asiasi miehen korvaan asiasi 😇

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa spede Buaahaa

        Buhaa buhaa sää bää mikä idiotti spedeilijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa spede Buaahaa

        Jaha taas vaippaikäinen aloitti.


    • Anonyymi

      Ukkos itkee ilosta kun näkee sut lelukaupoilla

      • Anonyymi

        Ostaa ukolle pumpattavan speden buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaa ukolle pumpattavan speden buaahaa

        En tiedä oisko susta mihinkään. Ja sää oot halpa kopio aidosta edemenneestä Spedestä.


      • Ostaisin hierovan hiljaisen kasi jänis hieroma sauvan. Se maksaa kyllä mutta sais ainakin tyydytettyä itsensä.


    • Anonyymi

      Meillä mies ehdotti ja teki ostokset. Kovin tyytyväisiä ollaankin oltu

      • Anonyymi

        Ja nyt leikitte pumpattavalla spedellä buaahaa


    • Anonyymi

      Osta lahjaksi, ei tarvii keskustella eikä ehdotella

    • Anonyymi

      Joskus kun on enempi aikaa,sovitaan jo etukäteen että otetaan lelut mukaan,kiihoittavaa,piristää,suosittelen

    • Anonyymi

      Luulis et ois vaan mielissään, jos otat puheeksi.. Ja sitten yhdessä katselette mikä toimis teillä kahdella 🥰

      • Anonyymi

        Josse toimii teillä onneksi olkoon.Jätetään se teille.


    • Anonyymi

      Sen kun ostat.. Käytät yksin jos ei halua tutustua

      • Anonyymi

        Vain idiootti tunkee persesuoleen mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain idiootti tunkee persesuoleen mitään

        Ja sää oot sit viisas ja tunget sinne kaiken mahdollisen.Buhaa buhahhaa,


      • Ostan sen missä on kaksi jänistä tai delfiini glitan härnääjäksi. Se pidempi sisään työnnettävä sauva.


    • Anonyymi

      Jos et ehdottele vaan teet tilauksen ja kun saat paketin avaatte yhdessä.Ukkos innostuu

      • Anonyymi

        Ei helvetissä etkö lukenut ohjeita.No eihän suomalainen mies ohjeita tarvii. Kumma ettei muijas kertonut,vai oliko se sun homo kaveris sit sen ymmärtää.


    • Anonyymi

      Hyvä ehdotus, usko vaan

    • Anonyymi

      Silleen et avaat suun ja puhut, so simple 👌🏻

    • Anonyymi

      Ei tommosesta voi suuttua 🤔

    • Anonyymi

      Joka mies ilahtuu, huippukivalla on kaikkea huippukivaa lelua

    • Eikokän jokainen mies halua naisensa olevan kiimainen. Kesä tulee väistämättä ja voin sieluni silmin nähdä esilekin, jossa naseni on pukeutnut kesämekkoon ilman mitään siellä alla. Molemmat vai odottavat aikaa ja paikkaa... Eivät n eole isoja juttuja.

    • Anonyymi

      Näytä sille ihan pokalla netistä joku pariskuntavempele, et oisko jees

    • Mikä ettei jos ei kumppani anna? Vois sitä jonnekin mennä yöksi petipuuhiin vaikka kahdeksi yöksi?

    • Anonyymi

      Hanki itsellesi seksikkäitä ja kiihottavia alusasuja ja avo sukkiksia ,jos miestäsi kiinnostaa ni ota puheeksi että häntä varten hankit ne. Sitten alat puhumaan muista seksivälineistä.

      • Anonyymi

        Ei tarvii pehmitellä.. Sen kun kysyt, älä pelkää etukäteen reaktioita.. Aloite tuo on siinä missä moni muukin!


    • Anonyymi

      Miten tylsää joillain voi olla?? Seksi on iloinen asia,nauttikaa

      • 🤔🙁
        Kun ei oma ukko anna. Mitä tehdä kun oma ukko ei anna?
        Voiko joku sanoo? Seksiä en ole harrastanut pitkään aikaan.
        On hyviä ideoita kellään seksin suhteen? Taikka käydä luonani pelkästään seksin ja rupattelun muodossa? Ei pahiteeksi ensi viikolla olen yksin kolme päivää.
        Tiistaista - Perjantaille voitte tulla käymään. Avaan oven kun tulette. Voi olla mukana gluteenitonta olutta mutta ei kurko. En anna puhelin numeroa vielä.
        Pilluni on teidän 23.-26.5.2023 tiistaiaamupäivästä perjantaiaamupäivään.


    • Anonyymi

      Voisko joku sensuelli hierontaöljy olla ok?

    • Anonyymi

      Sanot vaan, ei kai kukaan voi leluista hermostua. Eihän???

    • Anonyymi

      Reippaasti vaan ehdottamaan tai mitä jos yllätät?

    • Anonyymi

      No, miehiä on erilaisia...ex piti pettämisenä seksilelut. Ex onneksi

      • Anonyymi

        Apuaaa, pettämisenä!!! Eli masturbointi on pettämistä 😮😮😮 Voin vaan kuvitella tällaisen hlön maailmankatsomusta.. 😬


      • Anonyymi

        Aissaatana, oikeesti..


    • Anonyymi

      Pankaa naamarit tyyliin helly matilda ja siko naarinen.

    • Anonyymi

      Mie voisin tulla esileikkijäksi virittäisin sinut kuumaksi, sovittais vain rajat miten pitkälle voisin mennä, voisin tehdä myös loppuverryttelyt. terv. esileikkiHeikki

    • Anonyymi

      Ihme mies jos ei innostu!

    • Anonyymi

      Voi olla jääräpäinen mies. Kaikki ei vaan diggaa leluja

    • Anonyymi

      Kaikki miehet ei tykkää...kiinnostas tietää on seksi heidän kanssa vaihtelevaa, pysyykö into ja kiinnostus yllä? Lelut on hyvä lisuke

    • Anonyymi

      Markkinoi lelu työkaluna 🤣 No ei vaan ei sun auta kun kysellä fiiliksia ja kertoa et sua vähän kiinnostelis

    • Anonyymi

      Laita mustajätesäkki päähäs

    • Anonyymi

      Ei mitenkään. Tyydy huonoon seksiin. Otit vääränlaisen muijan. Tylsä ja huono seksi on sun kohtalo jonka itse valitsit. Surkimus.

      • Anonyymi

        Lueppa aloitus paremmin. Aloittajan (nainen) ongelma oli miehessä, joka ei ilmeisesti ymmärrä hauskan päälle.


    • Anonyymi

      No mä tiiän, et kynnys on alkuun iso.. Ja kun sen ylittää, ei enää ujostuta yms Ymmärrän, et jännittää ottaa puheeksi, jos vielä itseäkin jänskättää miten toinen reagoi..

      Ehdota, ja perustele et jos ei tunnu omalta jutulta, laitatte pois.. Eli sit joku edullinen ensiostos

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos etukäteen puhumatta ostat vibran tms niin herkkätuntoinen mies voi luulla ettei riitä, on huono. Siitähän ei todellakaan ole kysymys. Sanot vaan että halua yllättää, piristään yhteisiä hetkiä

    • Anonyymi

      Kuulostaa ongelmalta jos ette pysty seksistä puhumaan.

    • Anonyymi

      Haluutko kolmannen ihmisen mukaan vai esim leluja ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kolmen kimpassa lelut voi kans olla

    • Anonyymi

      Meillä ainakin piristi seksiä, suosittelen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äijistä ei koskaan tiedä! Seksi on kuitenkin elämässä tärkeä asia että voisin päättää huonon suhteen jos se ei suju. Piristystä kannattaa ehdottaa eihän sitä tiedä jos toinen ois miettinyt samaa

    • Anonyymi

      Voi olla myös että mies haluaa mutta rouva ei suostu mihinkään uuteen....estoja riittää

    • Anonyymi

      Minä tilasin joulukalenterin missä oli kaikenlaisia vehkeitä,tuolla on kaikki käyttämättä. Ei muija innostunut. Pitää lahjoittaa hyväntekeväisyyteen jos sieltä löytys käyttäjä

      • Anonyymi

        Oisin ollut intoo pilkkana moisesta ylläristä!


    • Anonyymi

      Ois kiva tietää kuinka kävi, onko seksilelut hankittu ja kovassa käytössä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostat jotai dildoo ja otat ehtoolla esille kun ootte petillä. Menestys taattu

    • Anonyymi

      Meillä alunperin tuli kaverien kans puheeksi tää aihe ja yhteisellä innolla katottiin valikoimaa ja tehtiin eka tilaus. Sen jälkeen on tullut monesti tilattua

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyl on pöljä mies jos ei suostuis. Seksilelut on seksielämän piristys

    • Anonyymi

      EI HELVETTI MITÄ PERVOUTTA

    • Anonyymi

      Miesystävä tuos hiljan kysyi että onko uusia seksileluja hankittu, tärkeitä ja vallankin kivoja meidän suhteessa

    • Anonyymi

      Ottaisin eron jos ukko ei tykkäis seksileluista, höystää kivasti

    • Anonyymi

      Lällykkä mies jos ei tykkää

    • Anonyymi

      Meillä innostaa kolmen kimppa ei niinkään lelut

      • kuinkas on onnistunut ?


    • Anonyymi

      Tais olla seksilelut menestys . Mikäs sen mukavampaa pakkasehtoon touhua kun kullan kanssa peiton alle

    • Anonyymi

      Huippukivan mukaan jopa Lapissa seksilelut käytössä!

    • Anonyymi

      Ystävänpäivä tulossa, kokeilette uutta ,osta yllätyksenä jotain kivaa. Oon varma että mies ilahtuu

    Ketjusta on poistettu 364 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe