Ave toverit!
Nato tarralla saa huomiota ja pystyy peittämään ruostekohdat kätevästi!
Muita tovereita on hauska narrata kun rautaesirippu alkaa naapuriskodissa liehua!
Nato tarra ja skoda
8
202
Vastaukset 8
- Anonyymi
Minulla on iso kasa Comecon-lipputarroja, joilla ruostekohtien peittämisen lisäksi liimaan korin osia takaisin yhteen ja yhden laitoin takapuskuriin. Auto on muuten Kodiaq RS viime vuoden mallia.
- Anonyymi
Voi Toyotisti parkaa. Kalvava kateus ja kauna on raskas taakka kannettavaksi. Varsikin kun joutuu itse ajamaan Toyotalla.
- Anonyymi
Tuo kiteyttää Toyotistin sielun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kiteyttää Toyotistin sielun.
Nyt meni toveri-skodistilla ihon alle!
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni toveri-skodistilla ihon alle!
Ai tuollainen lapsellinen provo? Älä nyt viitsi jatkaa itsesi nolostumista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aina, kun kerrotaan tosiasioita Skodasta, skeidaaja käy höpisemään jostain Toyotasta.
Onko sulla kaikki ok? - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luuletko vitunkehari että toi lukee vuosia vanhoja viestejään?
- Anonyymi00008
Homopetterit ja Kaloriinat suuttuivat itäkipoissaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001040Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76825
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505