Ave toverit!
Nato tarralla saa huomiota ja pystyy peittämään ruostekohdat kätevästi!
Muita tovereita on hauska narrata kun rautaesirippu alkaa naapuriskodissa liehua!
Nato tarra ja skoda
8
204
Vastaukset 8
- Anonyymi
Minulla on iso kasa Comecon-lipputarroja, joilla ruostekohtien peittämisen lisäksi liimaan korin osia takaisin yhteen ja yhden laitoin takapuskuriin. Auto on muuten Kodiaq RS viime vuoden mallia.
- Anonyymi
Voi Toyotisti parkaa. Kalvava kateus ja kauna on raskas taakka kannettavaksi. Varsikin kun joutuu itse ajamaan Toyotalla.
- Anonyymi
Tuo kiteyttää Toyotistin sielun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kiteyttää Toyotistin sielun.
Nyt meni toveri-skodistilla ihon alle!
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni toveri-skodistilla ihon alle!
Ai tuollainen lapsellinen provo? Älä nyt viitsi jatkaa itsesi nolostumista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aina, kun kerrotaan tosiasioita Skodasta, skeidaaja käy höpisemään jostain Toyotasta.
Onko sulla kaikki ok? - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luuletko vitunkehari että toi lukee vuosia vanhoja viestejään?
- Anonyymi00008
Homopetterit ja Kaloriinat suuttuivat itäkipoissaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va782011Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661239Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251052- 1411028
- 91729
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa118722- 45697
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59655
- 59608