yhteyttä ei ole riittävän kiinnostunut naisesta. Tai jos on kiinnostunut mutta ei pidä yhteyttä, kertoo kyllä syyn vetäytymiselle, koska kunnioittaa naista sen verran ettei halua hänen elävän epätietoisuudessa ja tuntevan pahaa mieltä hänen takiaan. Joten unohtakaa miehet jotka ghoustaavat, ovat välinpitämättömiä, viivyttelevät vastauksissa kauan tai eivät pysty kertomaan toiveita suoraan naiselle.
He is not that into you.
Mies joka ei ota
149
4267
Vastaukset
- Anonyymi
Niin totta tuo.
- Anonyymi
Aktiivisuus ja yhteydenotot pitää tapahtua vuorotellen. Koskee myös naisia, jos pallo on jäänyt sinulle, niin se on sinun vuoro, tai toinen tulkitsee, ettet ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Täyttä p ujot miehet eivät ota yhteyttä
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17764853z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Yksikään mies ei ota yhteyksiä eikä tee aloitteita.
- Anonyymi
Kyllä ottaa ja tekee aloitteita. Ja itse asiassa tehdyt tutkimukset ovat osoittaneet, että kestävissä suhteissa mies on ollut se joka on tehnyt aloitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ottaa ja tekee aloitteita. Ja itse asiassa tehdyt tutkimukset ovat osoittaneet, että kestävissä suhteissa mies on ollut se joka on tehnyt aloitteen.
Ihan puppua! Missäs tuommoinen tutkimus on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan puppua! Missäs tuommoinen tutkimus on?
"Yksikään mies ei ota yhteyksiä eikä tee aloitteita."
Mihinkään itselläsi tuo väite perustuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yksikään mies ei ota yhteyksiä eikä tee aloitteita."
Mihinkään itselläsi tuo väite perustuu?Lopeta tuo p*skan jauhanta, itse tein naiselle 3 aloitetta ja hän ei itse vastaa mitään takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo p*skan jauhanta, itse tein naiselle 3 aloitetta ja hän ei itse vastaa mitään takaisin.
Ja minkä yleistyksen tuosta empiirisestä omakohtaisesta tutkimuksestasi teit?
Ei vastannut mitään takaisin. Ei ihme. Et sitten ensimmäisestä uskonut?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo p*skan jauhanta, itse tein naiselle 3 aloitetta ja hän ei itse vastaa mitään takaisin.
Ensin väität että yksikään mies ei ota yhteyksiä eikä tee aloitteita. Sitten kerrot et teit ite kolme aloitetta.
Seuraavaksi varmasti haukut minut 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin väität että yksikään mies ei ota yhteyksiä eikä tee aloitteita. Sitten kerrot et teit ite kolme aloitetta.
Seuraavaksi varmasti haukut minut 🤣Minä en tuota väitettä tehnyt, että miehet ei tee aloitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkä yleistyksen tuosta empiirisestä omakohtaisesta tutkimuksestasi teit?
Ei vastannut mitään takaisin. Ei ihme. Et sitten ensimmäisestä uskonut?!Mikä mies muka luovuttaa eka yrittämän jälkeen, kuulostaisi aika kärsimättömältä. 😪🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mies muka luovuttaa eka yrittämän jälkeen, kuulostaisi aika kärsimättömältä. 😪🤔
Minä kyllä luovutan ensimmäisen jälkeen jos ei ensimmäisellä lämpene niin miksi toisellakaan muutosta tapahtuisi vai käykö naiset "hitaalla"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mies muka luovuttaa eka yrittämän jälkeen, kuulostaisi aika kärsimättömältä. 😪🤔
Kaikki suhteet omalla kohdalla on lähtenyt naisen aloitteesta. Paljon parempi tulos niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä luovutan ensimmäisen jälkeen jos ei ensimmäisellä lämpene niin miksi toisellakaan muutosta tapahtuisi vai käykö naiset "hitaalla"?
Mistäpä niistä tietää
- Anonyymi
Paitsi jos mies on ottanut niin sitten saattaa ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ålä levitä disinformaatiota
- Anonyymi
Joo niin varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei halua pelata tyhmiä naisleikkejä
- Anonyymi
Usein on kokemukseni perusteella niin, että nainen on ollut aloitteellinen. Naisella on kehittynyt analyyttinen kyky valita mies oman makunsa mukaan.
Naisilla on keinovalikoima tehdä itsensä " tykö" ja mies luulee, että hän teki päätöksen. - Anonyymi
Totta turiset. Kiinnostunut haluaa kuulua elämääsi pikimmiten. Ottaa yhteyttä heti kun siihen on jokin kanava. Ei ikinä pidä epätietoisuudessa. Epätietoisuudessa pitäminen on julmista julmin teko. Kertoo joko täydellisestä välinpitämättömyydestä tai suoranaisesta vihasta.
- Anonyymi
Tämä on totta
- Anonyymi
Kauheaa.
Mitä jos tietämättään aiheuttaa jollekin kärsimystä..
Jos luulee ihastuksen olevan yksipuolista mutta toinen kärsisikin myös.
- Anonyymi
Entäpö sellainen että nykyään tosi usein mies on aktiivinen siihen asti kun pitäisi nähdä. Sitten kun kautta rantain kyselee tapaamisesta, tulee oharit.
- Anonyymi
Ei ole kiinnostunut jollei lähde tapaamaan.
- Anonyymi
Pitää sua ajanviettona paremman puutteessa. Voi olla varattu tai joku muu tähtäimessä. Muuten lähtisi kärppänä tapaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sua ajanviettona paremman puutteessa. Voi olla varattu tai joku muu tähtäimessä. Muuten lähtisi kärppänä tapaamiseen.
Tämä selvä. Eli kannattaako heti alussa tsekata miehen kiinnostus tapaamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ehdottomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä! Miestä on hyvä vähän testata millä mielellä liikkeellä. Vaikka kuinka mies sanoisi vaikka mitä, mutta teot ei puhu, red flag 🚩
Uskonpa, että jos mies on todella kiinnostunut ei nainen kerkeä edes ehdottaa tapaamista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä! Miestä on hyvä vähän testata millä mielellä liikkeellä. Vaikka kuinka mies sanoisi vaikka mitä, mutta teot ei puhu, red flag 🚩
Uskonpa, että jos mies on todella kiinnostunut ei nainen kerkeä edes ehdottaa tapaamistaJos todella kiinnostunut mies käyttäytyy noin on sillä kiinnostus vain vällyjen väliin saanti..
- Anonyymi
Ei siihen suurta matemaattista lahjakkuutta tarvitse ymmärtääkseen että jos miestä ei kiinnosta sinun elämäsi tai asiasi eikä yhteydenpito niin silloin se ei ole kiinnostunut sinusta. Itsekkin olen nähnyt miten kiinnostunut tuollainen mies on ollut muista ja heidän jutuistaan mutta poistuu paikalta jos minä tulenkin paikalle ja alan otan osaa keskusteluun ja kerron itsestäni. Ei se mitään muiden romantisoimaa ujoa välttelyä ole vaan sitä ei vaan yksinkertaisiesti kiinnosta minä millään tavalla.
- Anonyymi
Tää on niin totta kuin olla voi.
- Anonyymi
Tuollaiseksi se menee kun ei välitetä Jumalan antamasta ainoasta ja oikeasta parisuhteen muodosta. Hirveää sekoilua, katkeruutta ja pelleilyä. Ihmiset on tosi itsekeskeisiä. Sinäkin haluaisit kieltää naisilta aloitteellisuuden vain siksi että olet katkera miehille. Itse annat miesten pelleillä kanssasi kun et vaadi ensin kunnon sitoutumista ja sitten aloita pysyvää suhdetta.
- Anonyymi
Kauanko ajattelit jaksaa samaa pakotusta? Ei ole aiheesta tutkimuksia tehty. Asiat eivät ole mitenkään yksioikoisia ja naiset tekevät paljon enemmän aloitteita, joskin eri tavalla kuin miehet.
Miksi et tyydy siihen saamaasi aloitteeseen, vaan jaksat jankata ympäri nettiä? Se, että komppaat itseäsi ketjuissa, ei tee asiastasi yhtään uskottavampaa. Näin maaninen käytös karkoittaa varmasti kaikki potentiaaliset lähestyjät lopullisesti.- Anonyymi
Joo. Alttariltakin juoksisin karkuun jos yhtäkkiä siellä kuulisin, että morsian on tällaista sontaa netissä jankannut.
- Anonyymi
Tämä sama aloitus tuntuu tosiaan toistuvan tasaisin väliajoin eikä tästä saa oikein otetta, että onko kyseessä jokin note to self vai ilmoitusluontoinen yleinen nootti muka hyvin ymmärrettävään muotoon pakattuja sinänsä itsestäänselviä asioita kaikille suhteessa johonkin abstraktiin tilanteeseen. Jotain tässä voimaannutaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sama aloitus tuntuu tosiaan toistuvan tasaisin väliajoin eikä tästä saa oikein otetta, että onko kyseessä jokin note to self vai ilmoitusluontoinen yleinen nootti muka hyvin ymmärrettävään muotoon pakattuja sinänsä itsestäänselviä asioita kaikille suhteessa johonkin abstraktiin tilanteeseen. Jotain tässä voimaannutaan
Ja kyllä tuon huomaa, että sama aloittaja toistaa omaa sanomaansa jotenkin hätähuudon omaisesti sekä luultavasti vastailee miehenä esiintyen randomilla provogallupeihin esim mies, haluatko vielä olla yhteydessä vastaus : en olet ruma
- Anonyymi
Rakkautta ei voi pakottaa - n sivusta
- Anonyymi
Kiva kuulla. Hän on soittanut jo pari kertaa 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🖤🖤🖤🖤🖤🤎💛💛💛 tuliko tarpeeksi sydämiä, ei varmaan
- Anonyymi
Älä aliarvioi toisen älyä. Äläkä herkkyyttä. Näillä taajuuksilla tiedän, missä mennään. Enkä puhu palstasta. Jos haluat hieroa suolaa haavoihin, se on sinun valintasi. Minä en sitä pelkää, enkä itke. Ole onnellinen ja elä elämääsi. Minä teen samoin.
- Anonyymi
Älä kuvittele että tämä on somesi. Eihän tuota sinulle ollut osoitettu henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kuvittele että tämä on somesi. Eihän tuota sinulle ollut osoitettu henkilökohtaisesti.
Teen niinkuin muutkin eli vastaan kuin olisi minulle. Ei sen kummempaa. Ei aihetta muihin toimenpiteisiin.
- Anonyymi
Miehet ei todellakaan pidä yhteyttä ainakaan parisuhteessa, jos on etäsuhde.
- Anonyymi
Ilmeisesti miestä ei kiinnosta pätkääkään jos ei ole yhteydessä.
- Anonyymi
Emme tarvitse neuvojasi,kiitos
- Anonyymi
blaa blaa blaa, yhteydet toimii aina kahteen suuntaan ... jos ei niin turha odotella mitään sen ihmeempiä.
- Anonyymi
Tämän ymmärsin jo kauan sitten. Ihastuin todella lujaa silloiseen työkaveriini. Kiroan itseäni, että piti päästää tilanne niin pitkälle. Olisin tahtonut säilyttää yhteyden välillämme, siksi yritinkin pari kertaa ottaa yhteyttä. Mies ei ole koskaan ollut minulle ilkeä tai mitään sellaista, mutta tietysti minä osasin tulkita hänen vastauksistaan ettei hän minua myöskään mitenkään kaipaa elämäänsä. Hän ei myöskään ota koskaan minuun yhteyttä.
Annoin siis tämän jälkeen olla. Täällä käyn joskus purkamassa ikävääni häntä häiritsemättä, ja muutenkin päästän surun valloilleen hetkittäin yksin ollessani. Tämä menetys on tehnyt todella kipeää ja tekee edelleen. Täytyy vain yrittää unohtaa, koska tiedän aloituksen sanojen pitävän paikkansa. - Anonyymi
Lehdissä on kerrottu sellaisia rakkaustarinoita, että mies on ottanut yhteyttä esim. viidenkymmenen vuoden jälkeen ja suhde on jatkunut niin kuin mitään "katkosta" ei olisi välissä ollutkaan. Nämä eivät ole siis mitään lehtien julkaisemia novelleja, vaan asianomaisten henkilöiden haastatteluja.
- Anonyymi
Noita sattuu todella joillekin. Tuttavapiiri kaksikin vastaavaa pariskuntaa. Toisilla noin 60 vuotta välissä, kunnes toinen otti uudelleen yhteyttä tähän nuoruuden rakkauteensa. Toinen pari oli noin 25 vuotta erillään ja sitten törmäsivät FB:ssa.
- Anonyymi
Niin? Onko sulla haaveissa odottaa 50- vuotta?
Mies on itsekäs ja epävarma, jos ei pääse itse valitsemaan. Kuitenkin yleensä tajuaa sen parhaan minkä saa + järkevimmän vaihtoehdon valita.
Miehilläkin voi olla jurnotusta=katkeruutta. Naiset usein tuolloin kuvittelevat että mies heidät noteeraa kaveritasolta suhteeseen jos ovat tukena. Mies viehättyy vain ulkonäöstä, ja vain siitä, valiten sen ensin. Ellei tarkoitus ole loisia suhteessa, joka on helppo tai perustaa perhe jonkun sopivan kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Onko sulla haaveissa odottaa 50- vuotta?
Mies on itsekäs ja epävarma, jos ei pääse itse valitsemaan. Kuitenkin yleensä tajuaa sen parhaan minkä saa järkevimmän vaihtoehdon valita.
Miehilläkin voi olla jurnotusta=katkeruutta. Naiset usein tuolloin kuvittelevat että mies heidät noteeraa kaveritasolta suhteeseen jos ovat tukena. Mies viehättyy vain ulkonäöstä, ja vain siitä, valiten sen ensin. Ellei tarkoitus ole loisia suhteessa, joka on helppo tai perustaa perhe jonkun sopivan kanssa.Ja lisättäköön että en ole ap.
- Anonyymi
Hei, kylä pillut saa jiähä mätänemmää minun osalta tässä läänissä, että syitä voi'aa vain kirjata, hyvin toivoton tilanne, mikä pyssyy loppuhu asti, hyvästi.
T.ikuisesti
https://m.youtube.com/watch?v=Pfti0duFJf0 - Anonyymi
Sanon nyt sille miehelle että sovitaan näin ja pysy poissa.
- Anonyymi
Tämä on täysin totta. En ymmärrä mikä ihmeen tarve ihmisillä todistella itselleen muuta. Jos toinen ei arvosta tuon enempää niin miksi haluat edes elämääsi ihmisen jota ei aidosti kiinnosta. Tuntuuhan se pahalta mutta turha sitä kaunistella
- Anonyymi
Yksi mielipide voit kenties omalta kohdaltasi kertoa sulle käyneen noin kenties monestikin oletko osannu yhdistää kyseisen kaltaista tapahtumaa omaan käytökseesi opittuihin käyttäytymis malleihin
- Anonyymi
Varsinkin epävarma mies, puutteita omassa minässä, ja se periaate
- Anonyymi
Sitä ei vain kiinnosta tarpeeksi niin ei pidä yhteyttä. Ei siinä sen kummempaa.
- Anonyymi
TIEDETÄÄN !!!
Tässä ei nyt ole kysymys siitä.
Häivyn kyllä jossain vaiheessa, ei huolta- Anonyymi
Vaan mistä sitten?
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa. Minä en ainakaan kehtaa kun en ole varma siitä että on toivottavaa ottaa sitä yhteyttä.
Törmäilyä oli aikanaan ja yllätys yllätys miten meni oma käytös tällä miehellä? No ei hyvin. - Anonyymi
Kunpa olisikin noin yksinkertaistya. Voi olla jäänyt siihe ymmärrykseen, että toinen on varattu tai ettei ole kiinnostunut ja siksi ei turhaan viitsi häiritä. Tottakai ihminen sopeutuu, mutta se ei tarkoita, että tunteet katoaa mihinkään.
- Anonyymi
Kai mies nyt osaa kysyä suoraan onko toinen varattu vai sinkku ja onko kiinnostunut vai ei.
Luulotella ei kannata eikä tehdä päätöksiä toisen puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai mies nyt osaa kysyä suoraan onko toinen varattu vai sinkku ja onko kiinnostunut vai ei.
Luulotella ei kannata eikä tehdä päätöksiä toisen puolesta.Tuo on totta, mutta jos on tulkinnut selvinä signaaleina toisesta niin. Myös ujous tai tilanteen epäsopivuus voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Mua kiinnostaa naisena tietää että miksi mies ei ota naiseen yhteyttä tai anna vastakaikua vaikka olisi tähän naiseen umpirakastunut? Varattu ei käy vastaukseksi.
- Anonyymi
No, se onkin eri juttu jos ei anna vastakaikua selviin signaaleihin. Silloin varmasti ei vaan jostain syystä kiinnosta. Toki viesteihin tai suoriin yhteydenottoihin olisi aina fiksua vastata, ettei toinen jää epätietoisuuteen. Jos merkit ovat olleet laimeat tai ristiriitaiset, voi toinen tulkita ne, ettei ole kiinnostunut tai on varattu tms.
- Anonyymi
Jos kuitenkin järki voittaa.
- Anonyymi
Minun miesasiat eivät sinulle kuulu, eikä kenenkään muunkaan. Ette voi olettaa kuka on keneennin ihastunut ja järjettömästi "hakata" ja vainota sen perusteella. "hakkauksia järjestäneet" kokevat itse saman, yhtä kauan ei onnistu. Mutta jokainen joka ryynnii väkisin tietoisuuteen ja muuta, eikä päästä elämään henkilöä omaan elämään saa kokea saman. Minun olemus on hyvin rauhallinen, kaunis, aikaansaava ja tietoisuuteni on laaja. Varmasti siitä olette hyötyneet, järjetöntä ja sadistista toimintaa teiltä. Ja moni haluaa tämän "hskkaajan" vankilan, sasistisesta toiminnasta. Tiedoksi teille, se joka hakkasi To-pe, tulee hakkaamaan oikeasti. Ei ollut nais L pääasiassa. Voi siltä vihaa tulla, mutta ei se sadistista hakkauksia tee, ainakaan yksin. Minun tapauksessa, voidaan työporukka määrätä tutkittavaksi myös. Vapaaehtoisesti tai sitten rynnitään, saatte päättää. Nimet on laitettu ylös ja tietoisuudet on selvillä. Maskuliinusuus näkyy vahvasti, mutta voi myös olla näitä sekiutuksia, jossa siis naiseen yhdistyy miestä ja pääsee paremmin rynnimään. Tai sitten mies. Hän ei näistä hyödy, rahassa ja maineessa, tiedän että toivoo lasta kanssani, joten ei hän hakkaa jotta haave romuttuu. Todellisuus on muuta, mutta tietyissä jutuissa sisäiset haaveet on tullut esiin. Mies ei ole samalta alalta, ja tekee aloitteet, joten en vainoa.
- Anonyymi
Minulla ei myös syytä mustasukkasuuteen. Lisätään tämä.
- Anonyymi
Naiset: mies ottaa kyllä yhteyttä, jos on kiinnostunut. Jos ei ota, ei todellakaan ole kiinnostunut, eikä toivo sinun yhteydenottojasi. Piste. T. mies
- Anonyymi
Vai tällainen yritys tällä kertaa... Yhtä huono, kuin kaikki aiemmatkin. Ihan todella, kannattaisi käydä keskustelemassa jonkun ammattilaisen kanssa. Joskus vielä hyväntahtoisesti hymähtelin näille, mutta nyt jo huolestuttaa, että onkohan sinulla kaikki hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tällainen yritys tällä kertaa... Yhtä huono, kuin kaikki aiemmatkin. Ihan todella, kannattaisi käydä keskustelemassa jonkun ammattilaisen kanssa. Joskus vielä hyväntahtoisesti hymähtelin näille, mutta nyt jo huolestuttaa, että onkohan sinulla kaikki hyvin.
Tässä ilmeisesti kirjoittelee nainen, joka ei ota ei-vastausta vastauksena. Ole ystävällinen, ja lopeta yhteydenpitoyritykset, jatka omaa elämääsi. Tänä päivänä voi saada tuomion häirinnästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tyyppi esittää näitä ajatuksiaan sekä naisena että myös miehen roolissa, joku kirjoitti itselleen vastailusta tai saman asian jankuttamisesta minkä läpi näkee kyllä, minäkin mietin, että tällainen ihminen ei voi voida kovin hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ilmeisesti kirjoittelee nainen, joka ei ota ei-vastausta vastauksena. Ole ystävällinen, ja lopeta yhteydenpitoyritykset, jatka omaa elämääsi. Tänä päivänä voi saada tuomion häirinnästä.
Mistä sinä sait päähäsi, että tämä edellinen kommentoija on nainen ja että hän olisi tehnyt jotain yhteydenpitoyrityksiä? Kyllä tuo sinun narratiivi sellaiselta pakkomielteiseltä ja paranoidiselta vaikuttaa. Sivusta tämä, toivottavasti esim se menee jakeluun
- Anonyymi
Tämä on kristallin kirkasta. Näin se on mennyt tähän asti ja näin se tulee menemään. Piste.
T: Nainen - Anonyymi
Kyllä..Pistetään tieto kalloon asti..
- Anonyymi
Vien sinut pyöräilemään. Punaiset pellenenät ja kasvomaalaukset lasten nimipäiväjuhlilla. Ikuisella toisolla soiva Pelle Hermannin -tunnusmusiikki polun päässä oksalta roikkuvata kasettinauhurista. Kesä.
- Anonyymi
Uskokaa nyt hyvät ihmiset; jos toinen osapuoli ei ole yhteydessä, hän ei halua olla yhteydessä. Mikä siinä on niin vaikeaa.
- Anonyymi
Osalle tuntuu olevan vaikeaa.
- Anonyymi
Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa välittömästi yhteyttä ja ajaa suomen päästä päähän jos on mahdollisuus saada yksikin rapsutus korvan takaa lisäksi hän tapittaa palvovasti ja hyväksyy palvomansa ihanuuden ihmisvihan eikun siis yksilöön kohdistuvan naisvihan
- Anonyymi
Olen seurannut vierestä tilanteen kun mies on ajanut kovilla talvipakkasilla iltamyöhään traktorilla edestakaisen matkan (n. 160km) vain viettääkseen tunnin aikaa ihastuksensa kanssa (ilman mitään petipuuhia) ja vaikka seuraavana aamuna on ollut aikainen lähtö töihin. Tuolloin kännykät ei olleet vielä aivan itsestäänselvyys että niitä kaikilla on.
Jos mies oikeasti haluaa ja välittää naisesta niin menee vaikka harmaan kiven läpi. Puutteellinen yhteydenpito kertoo aivan kaiken näinä aikoina, viestin lähettämiseen menee hetki ja se on vaivatonta.- Anonyymi
Tämä on niin totta kuin olla voi. Älkää pettäkö itseänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on niin totta kuin olla voi. Älkää pettäkö itseänne.
Tämä on aivan täysin totta.
- Anonyymi
Totuus on tässä.
- Anonyymi
Joo, varmaan ajeli edestakas traktorilla 45 km/h yötä myöden ja aamulla töihin. Korjas vielä naisen porstuan siinä joutessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, varmaan ajeli edestakas traktorilla 45 km/h yötä myöden ja aamulla töihin. Korjas vielä naisen porstuan siinä joutessaan.
Ei hassummin siltä mieheltä. Toivottavasti nainen osasi arvostaa ja osasihan se varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoi vaikka olikin todella raskas reissu. Tuo nainen oli hänelle tärkeä ja näyttikin lisäksi meille muille naisille sen mihin aidosti ihastunut mies kykenee. He päätyivät myös yhteen myöhemmin. Tästä syystä itse hylkään välittömästi jokaisen joka ei edes helppoon yhteydenpitoon kykene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoi vaikka olikin todella raskas reissu. Tuo nainen oli hänelle tärkeä ja näyttikin lisäksi meille muille naisille sen mihin aidosti ihastunut mies kykenee. He päätyivät myös yhteen myöhemmin. Tästä syystä itse hylkään välittömästi jokaisen joka ei edes helppoon yhteydenpitoon kykene.
Tämä. Se on juuri näin. Ei ole mitään tekosyitä, eikä vähempään pidä tyytyä. Jos mies ei tiedä ja myös näytä, kenet se haluaa, se ei halua minua. Tiedän pariskunnan, jossa mies seurasi rakastamaansa naista kaukomaanmatkalle, jonne tämä oli lähtenyt miettimään vaihtoehtojaan. Se varmisti naiselle sen, että mies tietää, mitä tahtoo ja myös tekee kaikkensa naisen vuoksi. Onnellinen pariskunta nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Se on juuri näin. Ei ole mitään tekosyitä, eikä vähempään pidä tyytyä. Jos mies ei tiedä ja myös näytä, kenet se haluaa, se ei halua minua. Tiedän pariskunnan, jossa mies seurasi rakastamaansa naista kaukomaanmatkalle, jonne tämä oli lähtenyt miettimään vaihtoehtojaan. Se varmisti naiselle sen, että mies tietää, mitä tahtoo ja myös tekee kaikkensa naisen vuoksi. Onnellinen pariskunta nykyään.
Ei nämä keksityt tarinat vakuuta yhtään enempää. Kukaan ei halua tehdä aloitetta naiselle, joka sen perusteella kiinnostuu. Ethän sinä sitä miestä halua, vaan aloitteen. Oikeilla miehillä on itsekunnioitusta ja menekkiä niin paljon, että luovat suhteensa yhdessä naisensa kanssa. Sinä olet koko ajan jankkaamassa, kuinka miehen tulee tehdä kaikkensa, mutta itse tyydyt istuskelemaan käsien päällä. Juttusi alkavat olla pian viraali vitsi. Toivottavasti et paljastu, koska vaikuttaisi ihmisten suhtautumiseen sinuun arkielämässä. Mania hölmöissä jutuissa ei ole oikein in tänä päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä keksityt tarinat vakuuta yhtään enempää. Kukaan ei halua tehdä aloitetta naiselle, joka sen perusteella kiinnostuu. Ethän sinä sitä miestä halua, vaan aloitteen. Oikeilla miehillä on itsekunnioitusta ja menekkiä niin paljon, että luovat suhteensa yhdessä naisensa kanssa. Sinä olet koko ajan jankkaamassa, kuinka miehen tulee tehdä kaikkensa, mutta itse tyydyt istuskelemaan käsien päällä. Juttusi alkavat olla pian viraali vitsi. Toivottavasti et paljastu, koska vaikuttaisi ihmisten suhtautumiseen sinuun arkielämässä. Mania hölmöissä jutuissa ei ole oikein in tänä päivänä.
Ei ole keksitty tarina. Eikä tuo pidä paikkaansa. Sen jälkeen kun olen tehnyt siirtoni ja siihen ei vastata, homma loppuu siihen. Selkeys on kaiken ja ao. Olen tehnyt oman osani. Kukaan ala kivirekeä perässä kiskomaan. Se on vuorovaikutusta vai olenko väärässä?
- Anonyymi
Kuka tarttee tätä sun INFOO vai menikö itsellesi
- Anonyymi
Niin, kyllä mä valitsin sen miehen, joka oikeasti näytti olevansa kiinnostunut minusta. Eroa oli kuin yöllä ja päivällä.
- Anonyymi
Mutta kummastako SINÄ ITSE olit OIKEASTI kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kummastako SINÄ ITSE olit OIKEASTI kiinnostunut?
Ensimmäisestä ensin tietysti. Ehkä se oli se moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä. Toinen mies oli sitkeä ja uskoi että olisimme hyvä match. Sattui olemaan oikeassa, fiksu mies 😊. Ja nyt en enää ymmärtä mitä näin tuossa ensimmäisessä ylipäätään. Ulkokuori?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäisestä ensin tietysti. Ehkä se oli se moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä. Toinen mies oli sitkeä ja uskoi että olisimme hyvä match. Sattui olemaan oikeassa, fiksu mies 😊. Ja nyt en enää ymmärtä mitä näin tuossa ensimmäisessä ylipäätään. Ulkokuori?
Valehtelet, mutta et saavuta tällä mitään. Voisitko ystävällisesti kertoa motiivisi? Vaikuttaa todella sairaalta jo toimintasi.
- Anonyymi
Totta. Oikeasti kiinnostunut mies ei leiki naisen kustannuksella. Kiinnostunut mies ottaa yhteyttä ja tekee selväksi,että haluaa olla naisen kanssa. Siinä ei jää mitään arvailujen varaan.
- Anonyymi
Ihan totta, ei ole jäänyt.
- Anonyymi
Liian innokkaatkin ja hätäiset miehet pitää unohtaa. Se on viisasta aina.
- Anonyymi
Tuohon liika hätäisyyteen on olemassa nykypäivänä apukeinoja ja jopa lääkitystä eli kannattaa hakea apua eikä kärsiä vaivasta.
- Anonyymi
On myös meitä hyvin ujoja miehiä, jotka pelkäämme ehkä tulevan nolatuksi pakeista
- Anonyymi
No se nolatuksi tulemisen riski pitää vaan ottaa. Kummasta sä oot enemmän kiinnostunut, naisesta vai "maineestasi"? Jonkinlaisen vaikutuksen naisees tekee et uskaltaa ottaa riskejä, antaa hän sulle rukkaset tai ei. Pitää kasvattaa selkärankaa.!!
- Anonyymi
Totta, heitä löytyy :)
- Anonyymi
Ehkä. Ja sitten on jokunen ajatteleva, huomiokykyinen ja hienotunteinen yksilö. Joka siis osaa vetää ihan oikeita johtopäätöksiä.
- Anonyymi
Juokseehan ne tosiaan kuin koirat perään..... not
- Anonyymi
Sorry vaan mutta tuossa tuollaisessa tapauksessa mies on vaan ujo
- Anonyymi
Itse kysyn naiselta onko kiinnostunut ja jos ei niin jatkan eteenpäin,en todellakaan pelaa mitään pelejä.Se on kerta kysymys ja sillä siisti
- Anonyymi
Pidä tuo sillä teitä on harvassa 😍 👍👍👍
- Anonyymi
Eipä ole ikinä kukaan nainen ollut minusta kiinnostunut ja olen ujo enkä ikinä lähestynyt naista,kohta ikää 40v.en ole rumin tai tyhmin enkä käy oiken missään.Menee kai se elämä näinkin :(
- Anonyymi
Itseasiassa joutaisi jo mennä pois,vanhin jo kuoli joten eipä ole elämässä mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa joutaisi jo mennä pois,vanhin jo kuoli joten eipä ole elämässä mitään
Vanhinveli siis kuoli
- Anonyymi
Uimassa käyt uaein?
- Anonyymi
Eräänlaista kiinnostuksen osoitusta sekin että täällä kirjoittaa niin tunnisteellisesti ettei erehdykselle ole sijaa...kun ei ole mahdollisuutta hengailla ihastuksen lähellä...
- Anonyymi
Sama toisinpäin. Normaali nainen ei myöskään vastaa hiljaisuudella kysymykseen.
- Anonyymi
Jos nainen ei ole myös aktiivinen vähennän yhteydenpitoa enkä kyllä kerro mitään selityksiä. Ei tarvitse kun naisen käytös näyttää onko hän kiinnostunut vai ei. Jos leikkii vaikeasti tavoiteltavaa niin saa leikkiä mind fuck gamejaan jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi
Pitää kuitenkin joskus ottaa itse yhteyttä ja näyttää oma kiinnostus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kuitenkin joskus ottaa itse yhteyttä ja näyttää oma kiinnostus
Paitsi silloin kun on otettu jo yhteyttä ja tiedetään asia ja sen jälkeen nainen ei reagoi tai reagoi aluksi mutta lopettaa. Sen jälkeen lopetan itsekkin eikä selityksiä tarvita. Toista ei vaan kiinnosta. Jos on tarkoitus leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa kuten sanoin leikkiköön sitä jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi silloin kun on otettu jo yhteyttä ja tiedetään asia ja sen jälkeen nainen ei reagoi tai reagoi aluksi mutta lopettaa. Sen jälkeen lopetan itsekkin eikä selityksiä tarvita. Toista ei vaan kiinnosta. Jos on tarkoitus leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa kuten sanoin leikkiköön sitä jonkun toisen kanssa.
Minulla on myös hyvät tulot mutta deletoin heti naiset jotka sanovat että miehen täytyy tienata vaikka 100k vuodessa. Heti tästä tiedän että en tällaisia naisia halua. Hyväksyn vain aidot naiset mitään taloudellista tukijaa en heille ala leikkimään oli kuinka hyvän näköisiä tahansa. Jos haluan maksullisen naisen seksiä varten otan huoran. En halua elää huoran kanssa avioliitossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunikaatio toimii molempiin suuntiin, jos ei kiinnosta pitää mitään yhteyttä niin ei se sitten ole sinua varten. Jos toinen vetää herneen nenuun kun on kiirettä elämässä/töissä ja en ehdi vastata niin ei sekään mies ole minua varten. Samalla tavalla ne miehetkin leikkii ja sinä tavallasi teet myös niin vaikket ehkä ymmärrä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunikaatio toimii molempiin suuntiin, jos ei kiinnosta pitää mitään yhteyttä niin ei se sitten ole sinua varten. Jos toinen vetää herneen nenuun kun on kiirettä elämässä/töissä ja en ehdi vastata niin ei sekään mies ole minua varten. Samalla tavalla ne miehetkin leikkii ja sinä tavallasi teet myös niin vaikket ehkä ymmärrä sitä.
Okei mietitään realistisesti. Kuinka kiire pitää olla ettei ehdi esim PÄIVÄN aikana vastata edes LYHYESTI viestiin? Vastaamisessa menee ehkä noin 1-2 minuuttia. Sellaista kiirettä ei ole olemassa on vain haluttomuus vastata tai joku pelin pito menossa. Älkää vedotko siihen että on liian kiire koska se ei pidä paikkaansa se on valehtelua. Oikea vastaus on ettei kiinnosta vastata joka=mies ottaa ritolat ja hiljenee. Kukaan ei halua sellaista kumppania jota pitää taluttaa ja kaikki vastaukset lypsää ja pyytää. Kyllä naisen täytyy olla aktiivinen. Oikeasti innokas nainen vastaa melkein saman tien koska hän TEKEE AIKAA JA TILAA KOSKA HÄNTÄ KIINNOSTAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei mietitään realistisesti. Kuinka kiire pitää olla ettei ehdi esim PÄIVÄN aikana vastata edes LYHYESTI viestiin? Vastaamisessa menee ehkä noin 1-2 minuuttia. Sellaista kiirettä ei ole olemassa on vain haluttomuus vastata tai joku pelin pito menossa. Älkää vedotko siihen että on liian kiire koska se ei pidä paikkaansa se on valehtelua. Oikea vastaus on ettei kiinnosta vastata joka=mies ottaa ritolat ja hiljenee. Kukaan ei halua sellaista kumppania jota pitää taluttaa ja kaikki vastaukset lypsää ja pyytää. Kyllä naisen täytyy olla aktiivinen. Oikeasti innokas nainen vastaa melkein saman tien koska hän TEKEE AIKAA JA TILAA KOSKA HÄNTÄ KIINNOSTAA
Vastaan aina mutta tietyt ihmiset suuttuu kun vastaamiseen saattaa mennä parikin tuntia tai en voi antaa riittävästi huomiota ja kirjoittaa monen lauseen mittaisia viestejä. Saatan myös siinä samalla käydä esim. Wassa paikalla mutta en viitsi lukea viestiä kun ei ole kunnolla aikaa vastata. Sitten useimmait vilauttelee jo sääli- tai huorakorttia ja.. siinä sitä sitten ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan aina mutta tietyt ihmiset suuttuu kun vastaamiseen saattaa mennä parikin tuntia tai en voi antaa riittävästi huomiota ja kirjoittaa monen lauseen mittaisia viestejä. Saatan myös siinä samalla käydä esim. Wassa paikalla mutta en viitsi lukea viestiä kun ei ole kunnolla aikaa vastata. Sitten useimmait vilauttelee jo sääli- tai huorakorttia ja.. siinä sitä sitten ollaan.
No tuo reagointi on eri juttu mutta sinullakin on aikaa vastata päivän aikana kuten teetkin mutta mitä tekee ne ihmiset joilla ei ole päiväkausiin aikaa vastata. Koomassako ovat vai missä? Kyllä kohteliaaseen käytökseen kuuluu sanoa jotain vaikka olisi kuinka epämiellyttävä tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo reagointi on eri juttu mutta sinullakin on aikaa vastata päivän aikana kuten teetkin mutta mitä tekee ne ihmiset joilla ei ole päiväkausiin aikaa vastata. Koomassako ovat vai missä? Kyllä kohteliaaseen käytökseen kuuluu sanoa jotain vaikka olisi kuinka epämiellyttävä tyyppi.
Jos miettii että lähetettään waup viesti klo 8 aamulla. Olet töissä. Siellä on kahvitaukoja jolla todennäköisesti selaat kännykkää mutta et vastaa. Sitten on ruokatauko et vastaa siltikään. Pääset töistä ehkä menet kauppaan parturiin tms ja palaat todennäköisesti kotiin etkä vastaa. Käyt pesulla ja syöt iltapalaa oleskelet useita tunteja etkä siltikään vastaa. Mitä tästä pitäisi ajatella? Antaako kiinnostuneen vaikutelman? Kuitenkin nämä samat ihmiset ovat sitten ihmeissään että mitä nyt tapahtui Jarmo lopetti viestittelyn kokonaan ja syyttävät ties mistä. Mitä sinä itse teit asian eteen? Millä tavalla näytit kiinnostuksen? Tämä aihe on silti sellainen ettei siihen syyttelyt auta koska kiinnostunut nainen vastaa kyllä varmasti ja pahoittelee jos ei pysty sitä tekemään.
- Anonyymi
Jos ei 'pidä' yhteyttä on yleensä syynä se, että nainen itse on aukonut päätään miehelle tarpeeksi, jotta ukko on ottanut ritolat pysyvästi.
Sitten tullaan tänne nyyhkyttämään, ettei se sitten ollutkaan kiinnostunut 'oikeasti', kun ensin on itse sössitty koko homma.
Avaisana tässä on tuo 'pidä yhteyttä'. Eli mies kyllä otti yhteyttä ja teki asiansa selväksi, mutta ei sitten jostain syystä 'pidä' enää yhteyttä. Syy miksi löytyy peilistä!- Anonyymi
Et taida kestää kritiikkiä itse yhtään. Ehkä pään aukomiseen oli syy, nimittäin mies. Aina voi parantaa kommunikointitaitoja, joten vastaus löytyy naisen lisäksi myös miehen peilistä.
- Anonyymi
Ei kukaan auo päätään ilman syytä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida kestää kritiikkiä itse yhtään. Ehkä pään aukomiseen oli syy, nimittäin mies. Aina voi parantaa kommunikointitaitoja, joten vastaus löytyy naisen lisäksi myös miehen peilistä.
Aina on joku syy; jos ei ole, niin sellaisen ämmät keksii. Tässä on SUURIN syy siihen, miksi mies lähtee lätkimään: Naisten kehittämä tyhjästä nyhjästy draama. Sitä KAIKKI miehet vihaa, ja se ei silti näytä menevän naispääkoppaan jakeluun.
Jo alkoi taas älinä, kun tämäkin totuus tuotiin esiin. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa selvästikin. Edelleenkin on tosiasia se, että se oli mies joka mystisesti katosi kuvioista, eikä yleensä näissä tapauksissa ole todellakaan tulossa takaisin. Turha odotella mitään selityksiäkään. Mies on onnellinen päästyään eroon kiusanhengettärestään ja siksi ei pidä yhteyttä.
Luuleeko joku muka, ettei kiinnostunut mies ottaisi yhteyttä jos olisi itse syypää johonkin? Jos ei kemiat sovi, niin ei sovi. Turha siitä on jauhaa täällä ja yrittää asiaa selitellä. Naiset voisi vähän edes yrittää miettiä, mitä sieltä suusta päästää. Sitä kun näyttää siltä, että he luulevat elävänsä jossain komediasarjassa, jossa on niin hiton hauskaa, kun oikein nerokkaasti auotaan päätä. Todellisuus on kuitenkin se, että se suhde loppuu aika varmasti ihan kerrasta sellaisista solvailuista. Kannattaisi herätä ajoissa realiteetteihin.
Tämä on nähty ja kuultu ainakin sataan kertaan eri miehiltä ja omassa elämässä. Se ei tule mihinkään muuttumaan ja kannattaa todellakin miettiä ennen kuin menee kailottamaan sitä viimeisintä Anna-lehden keskiaukeaman feminismiroskaa miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on joku syy; jos ei ole, niin sellaisen ämmät keksii. Tässä on SUURIN syy siihen, miksi mies lähtee lätkimään: Naisten kehittämä tyhjästä nyhjästy draama. Sitä KAIKKI miehet vihaa, ja se ei silti näytä menevän naispääkoppaan jakeluun.
Jo alkoi taas älinä, kun tämäkin totuus tuotiin esiin. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa selvästikin. Edelleenkin on tosiasia se, että se oli mies joka mystisesti katosi kuvioista, eikä yleensä näissä tapauksissa ole todellakaan tulossa takaisin. Turha odotella mitään selityksiäkään. Mies on onnellinen päästyään eroon kiusanhengettärestään ja siksi ei pidä yhteyttä.
Luuleeko joku muka, ettei kiinnostunut mies ottaisi yhteyttä jos olisi itse syypää johonkin? Jos ei kemiat sovi, niin ei sovi. Turha siitä on jauhaa täällä ja yrittää asiaa selitellä. Naiset voisi vähän edes yrittää miettiä, mitä sieltä suusta päästää. Sitä kun näyttää siltä, että he luulevat elävänsä jossain komediasarjassa, jossa on niin hiton hauskaa, kun oikein nerokkaasti auotaan päätä. Todellisuus on kuitenkin se, että se suhde loppuu aika varmasti ihan kerrasta sellaisista solvailuista. Kannattaisi herätä ajoissa realiteetteihin.
Tämä on nähty ja kuultu ainakin sataan kertaan eri miehiltä ja omassa elämässä. Se ei tule mihinkään muuttumaan ja kannattaa todellakin miettiä ennen kuin menee kailottamaan sitä viimeisintä Anna-lehden keskiaukeaman feminismiroskaa miehelle.Jos ei muuten tunne miestä niin hyvä tapa testata ennen papin aamenta miten konflikteihin reagoi. Juokseeko mamman syliin vai suostuuko kommunikoimaan niin kuin aikuiset. Toimii myös toiseen suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on nähty ja kuultu ainakin sataan kertaan eri miehiltä ja omassa elämässä. Se ei tule mihinkään muuttumaan ja kannattaa todellakin miettiä ennen kuin menee kailottamaan sitä viimeisintä Anna-lehden keskiaukeaman feminismiroskaa miehelle.Jos mies lähtee lätkimään niin se on siinä tapauksessa tuolla luonteella vain hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei muuten tunne miestä niin hyvä tapa testata ennen papin aamenta miten konflikteihin reagoi. Juokseeko mamman syliin vai suostuuko kommunikoimaan niin kuin aikuiset. Toimii myös toiseen suuntaan.
Tämä. Jos ei suostu kommunikoimaan riitatilanteessa, vaan pakenee syyttelyyn ja piikittelyyn, se on yksinkertaisesti paras lopettaa. Heti kättelyssä. Joka suhteessa tulee riitoja ja tärkein taito muiden ohella on osata riidellä ja sopia. Se on pelottavaa, kun äärimmäisen loukattuna ja satuttuna jää yksin. Toinen häipyy eikä puhu sanaakaan. Muutaman päivän päästä palaa kuin mitään ei olisi tapahtunut ja olettaa, että kaikki on kunnossa. Se on pelottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Jos ei suostu kommunikoimaan riitatilanteessa, vaan pakenee syyttelyyn ja piikittelyyn, se on yksinkertaisesti paras lopettaa. Heti kättelyssä. Joka suhteessa tulee riitoja ja tärkein taito muiden ohella on osata riidellä ja sopia. Se on pelottavaa, kun äärimmäisen loukattuna ja satuttuna jää yksin. Toinen häipyy eikä puhu sanaakaan. Muutaman päivän päästä palaa kuin mitään ei olisi tapahtunut ja olettaa, että kaikki on kunnossa. Se on pelottavaa.
Niin samaa mieltä tuosta. Mikään suhde ei välty riidoilta, mut just se miten ne sovitaan merkitsee. Kaikki mitkä lakaistaan maton alle sopimatta kertyy möykyiksi joihin sitten kompastellaan uudelleen ja uudelleen.
- Anonyymi
Kannattaa myös naiset miettiä sitä mitä te olette valmis panostamaan parisuhteeseen. Pelkkä hyvännäköinen vartalo ja palkintona halukkuus joskus panna eivät vielä riitä.
- Anonyymi
Mitä sinä luulet itse tuovasi pöytään?
- Anonyymi
Eikä miesten tapa käydä vieraissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä luulet itse tuovasi pöytään?
Mitä se sinulle kuuluu en ole sinun kanssasi yrittämässä suhteeseen mutta todennäköisesti paljon enemmän kuin sinä. Se että naisella on hyvä perse ei riitä kovinkaan pitkälle varsinkin jos luonne on paskaa on laiska epäluotettava aloitekyvytön suhteessa ja omassa elämässään tyhmä kuin saapas ja materialisti sekä haluaa olla esillä. Kaikista paskoimmat kortit mitä voi saada jotka on monelle valitettavasti jaettu.
- Anonyymi
Hah. Minä laitan itseni likoon. Se on sielu, ruumis, sydän ja kaikki, mikä on minulle tärkeää. Minusta saa sellaisen taisteluparin, joka ei väisty rinnalta tiukan paikan tullen. Se ei ole mitään et mä koitan, mä koitan, vaan se on et mä hoidan. Kumppani voi olla varma, että puolustan kaikella voimallani häntä ja hänen etujaan, kun tilanne vaatii. Ja sitä voimaa löytyy. Olen lojaali, en petä rakasta ihmistä henkisesti enkä muuten. Teen töitä suhteen eteen, mutta vaadin myös paljon. Sen kumppanin pitää antaa rakkautensa, tukensa
uskollisuutensa ja lojaalisuutensa. Etsi sinä vain niitä hyvännäköisiä ja halukkaita. Minä en tyydy yhtään vähempään kuin mitä olen valmis antamaan.
- Anonyymi
Ap on täysin oikeessa niitten miesten suhteen jotka ei vastaa viesteihin.
Mut alotteen jättäminen aina miehelle on mitä omituisinta tasa-arvoa.- Anonyymi
Miehen kuuluu tehdä alote koska jos nainen sen tekee on liian innokas.Loppuu yleensä siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen kuuluu tehdä alote koska jos nainen sen tekee on liian innokas.Loppuu yleensä siihen.
Minä en ole elämässäni tehnytkään muuta kuin aloitteita miehille ilmaisemalla suorin sanoin kiinnostukseni. Koskaan ei ole yksikään mies tehnyt aloitetta minun suuntaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole elämässäni tehnytkään muuta kuin aloitteita miehille ilmaisemalla suorin sanoin kiinnostukseni. Koskaan ei ole yksikään mies tehnyt aloitetta minun suuntaani.
Miehet ei ilmeisesti osaa muuta kuin baareista hakea helppoja.
- Anonyymi
Kylläpä tuota viestiä näyttää pukkaavan. Eri asia sitten missä mielessä on kiinnostunut. Mutta hyvää keskustelua syntyy ihan irl.
- Anonyymi
Miehenä lisäisin tähän ehkä sen vielä että tekstaus, soittaminen ja julkisissa paikoissa oleminen eivät ole ehkä paras katalyytti kiinnostuksen syntymiselle.
Naiset usein odottavat että niiden ulkonäön ja sen että on "hyvä ihminen" pitäisi riittää, mutta jos yhteys toiseen riippuu täysin nykyisistä tunteista, niin se on ymmärrävästi vaikea kehittää niitä tulevaisuudessa. Elämien yhdistäminen on sitä vaikeampaa mitä vähemmän luonnollisesti näkee toista- Anonyymi
Siis mitä hittoa just luin? Nimenomaan mikä tahansa noista yhteydenpitomenetelmistä pitäisi lisätä sitä mielenkiintoa, kukaan ei tule kotoa hakemaan eikä se puheyhteys sillä synny että kasvotusten toinen välttelee. Minä en myöskään suostu menemään minnekkään tapaamiseen ei-julkiselle paikalle yhdenkään miehen raiskattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä hittoa just luin? Nimenomaan mikä tahansa noista yhteydenpitomenetelmistä pitäisi lisätä sitä mielenkiintoa, kukaan ei tule kotoa hakemaan eikä se puheyhteys sillä synny että kasvotusten toinen välttelee. Minä en myöskään suostu menemään minnekkään tapaamiseen ei-julkiselle paikalle yhdenkään miehen raiskattavaksi.
Taitaa olla niitä miehiä, jotka metsästää työpaikallaan tai harrastuksissa. Riista mielellään sellaista, joka on hyvin riippuvaa eli riippuvaisessa asemassa. Niin saa varauksetonta ihailua eikä tarvi vaivautua treffailemaan tai olemaan tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat yhteydessä ja tekemisissä puhtaasta kiinnostuksesta ja joilta saa rehellisen palautteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niitä miehiä, jotka metsästää työpaikallaan tai harrastuksissa. Riista mielellään sellaista, joka on hyvin riippuvaa eli riippuvaisessa asemassa. Niin saa varauksetonta ihailua eikä tarvi vaivautua treffailemaan tai olemaan tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat yhteydessä ja tekemisissä puhtaasta kiinnostuksesta ja joilta saa rehellisen palautteen.
Heikkoja miehiä tuollaiset, pohjasakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoja miehiä tuollaiset, pohjasakkaa.
Eivät etsi tasa-arvoista suhdetta. Naisen pitää olla palvelija ja käskettävä. Niin kauan kuin alistuu, kaikki on hyvin. Ei sovi mulle. Jos kaksi aikuista, tasavertaista kohtaa, katsoo toisiaan arvostavasti silmiin ja sanoo: Täsä mää nyt sitten olen tällaisena kuin olen ja kukas sää ny sit oot. Siinä on aineksia vaikka mihin. Vonkaajat sivuutan huolella. Niistä ei ole kuin yhteen asiaan ja se on vähän se.
- Anonyymi
Nainen kiinnosti minua liikaa, niin siksi en kyennyt ottamaan häneen yhteyttä 😓. Eli se kiinnostuksen toinen ääripää voi olla myöskin esteenä yhteydenpidon syntymiselle.
- Anonyymi
Onhan se tuokin tekosyy.
- Anonyymi
Mä olen kyllä niin vanha kettu jo, että jos mies ei ole kiinnostunut, niin saa mun puolesta mennä menojaan. Tässä oli juurikin sellainen pelimies ja annoin mennä.
Kas kummaa, hän otti yhteyttä muutaman kuuakuden jälkeen ja halusi tietää kuulumisia. Luuli mun vielä olevan kiinnostunut, mut en ole. The magic is gone and now it is over. There is no point to start again.
Terkkuja vaan penkittäjä murustelijalle. ❤️- Anonyymi
Missä luuraa ne kunnon miähet jokka osaa olla naisen kanssa kaveria ja jos siitä syntyy muuta niin se on ajankysymys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535500Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo933389Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453289Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L752458SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral542341Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751877Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991685Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal211048Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71046Kuinka kauan
Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan Tietääkö että kaipaat häntä63933