RAKKAAT AJATELKAA MINUA VIIKON LOPUKSI TÄÄLÄ THAIMAASSA 24/7

Anonyymi-ap

Miksi vaimosi, on kuvineen ja,
kaikkineen kertonut, vaikka
mitä...

MUTTA EI YHTÄÄN MITÄÄN
TÖISTÄÄN LÄHIHOITAJANA
YKSITYISELLÄ PUOLELLA ???

Me kaikki, voin vakuuttaa,
tiedämme jo ja, että et taida,
ollen ihan terve, mieleltäsi.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tarkistelin että Vantaan messutaloissa ei asu väittämääsi perhettä.

    • Anonyymi

      Vaimollani oli oma yritys, tarjosi iho kostetusta ja hoivaa ja, maksoi itse itselleen yritäjäeläkettä, kaiketi eduskunta on arvioinut että eläketurva on riittämätön yrittäjille, ja tällä asiaa yritetään hieman parantaa, esitöistä selviää että kokoomus ja persut ovat vastustaneet lakimuutosta, keskusta on ollut neutraali, vasemmisto ja demarit taas ajoivat asiaa, kokoomuksen ja persujen mukaan yrittäjät osaavat huomioida tulevaisuutensa, ja vastustavat kulujen lisäämistä yrittäjille...

      • Anonyymi

        Iho kosketus on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Vakuutus asioiden ymmärtäminen, vaatii paljon enemmän, koulutusta kuin amiksen, minä en tuomitse prostituutiota, iho koketuksen ostamiseen suhtaudun negatiivisesti, kuten jokaisen aikuisen terveen miehen, pitää ymmärtää mikä... palvelu ollen kauppa tavaraa mikä taas sitä ei ole.

    • Anonyymi

      Oudot ja omituiset käyvät siellä. Sairasta sakkia.

      • Anonyymi

        Ai missä, Huassa vai Sian Maissa?


    • Anonyymi

      Pientä yhteenvetoa. Pasasen vaimo saapui Suomeen joskus 1999 noin viisivuotiaan pojan kanssa, joka ei ole Pasasen. Seuraavana vuonna naimisiin Pasasen kanssa. 2014 syksyllä lähti Thaimaahan ja valitti heti perille päästyään ettei ole yhtään rahaa, ei edes bussilippuun tai puhelimeen.

      Hän siis oli Suomessa 15 vuotta. Jyväskylän yliopistolla on ollut muiden thaimaalaisten kanssa jotakin opiskelemassa aikuisopiskelemassa.
      Miten työura on kestänyt vain kaksi vuotta tuosta 15 vuodesta ja mihin katosi ne kahden vuoden työansiot ja siitä kertynyt kuukausittainen 725 euron nettoeläke, kun rouvalla ei ollut rahaa laisinkaan saapuessaan Thaimaahan ilman miestään?

      Miten on mahdollista että rouva saa Thaimaahan nyt jo vähintään kahdeksan vuotta suomalaista työkyvyttömyyseläkettä ilman yhtäkään välitarkistusta Suomessa ja ikääkään ei ole vieläkään kuin alle 50v ja yhteisiä lapsia ei ole eikä alaikäisiä lapsia laisinkaan?

      Ei eläkeyhtiöt ole mitään elatusaputoimistoja ja sieltä ei saa mitään jos siihen ei ole aihetta. En usko sentinkään eläkkeeseen Suomesta Pasasen rouvalle.

      • Anonyymi

        Somesta päätellen rouva lensi pomppulennolla palattuaan Thaimaahan. Halvimmalla mahdollisella.


      • Anonyymi

        Voi rakas lapsi eihän se ole sinun uskosta kiinni sentin vertaa, eläkkeissä ei ole mitään välitarkastuksia ollut koskaan, kun kerran se sinulle myönnetään se on ja pysyy, niin kauan kuin täytät laissa vaaditun eläkeiän, sitten eläke muuttaa vain nimeään tk-eläkkeestä vanhuuseläkkeeksi, summaan tulee indeksi korotukset, sekä kaksi tasokorotusta noin viiden vuoden välein, noin 100 euroa kerralla. Kun olet kiinnostunut miten ja miksi löytyvät suomalaisesta lakikirjasta, eilen tuli hänelle taas 27.000 bahtia, omalle tililleen. jolla varmasti pystyy ostamaan tarvitsemansa safkat, varsinkin kun ei maksa asumisestaan mitään, jää rahaa jopa erinomaisesti, eilen käytiin taas kalasopalla vaimoni kanssa, 80 bahtia, tosin minä en kalasoppaa syö, minä söin nuudelikeiton, 75 bahtia iltapäivällä, market villagen kuponkiruokalaissa, tai no ei se ole kuponkiruokala vaan korttiruokala, ostetaan kortti millä maksettaan, ja kun poistutaan alueelta jäljelle jäänyt saldo lunastetaan kassalta.

        totta eivät eläkevakuutusyhtiöt ole mitään elatusaputoimistoja, se on totta, niiden toiminta on tarkalleen määritelty lakikirjassa, miten ja milloin toimivat.

        Vaimoni tuli suomeen 1999, meidät vihitiin ensin thaimaassa sitten vuonna 2000 uudelleen maistraatissa, poikansa tuli perässä vuonna 2002, hänen biologinen isänsä kuoli vuonna 2009 käärmeenpuremaan thaimaassa,

        Vuonna 2013 lensimme yhdessä thaimaahan, tosin vaimoni oli muutaman kerran käynyt ihan itsekseen thaimaassa, tuon 15 vuoden suomessa asumisaikana, mutta yleensä lensimme yhdessä, minun loma-aikana... kun tästäkin olet kiinnostunut....

        Kun lääkäri alkoi puhumaan minulle eläköitymisestä tuossa vuonna 2000 - 2002 välisenä aikana, minulle jäi muutama vuosi aikaa perehtyä asiaan, mitä se käytännössä tarkoittaa... luin lakitekstin suurennuslasilla, parasta infoa asiasta löytyy kirjasta nimeltä vakuutuslääketiede, joka on erinomainen opus...

        Muuten se eläköitymis homma menee seuraavasti, ensin olet kelan sairauspäivärahalla, min. yhden vuoden, sitten kuntoutustuella toisen väitä vuosia voi olla viisi, tämän maksaa eläkevakuutusyhtiö, tuossa välissä joudut toimittamaan lääkärin todistuksen eläkeyhtiölle kuuden kuukauden tai vuoden välein, tämän todistuksen saa helposti thaimaassa, sitten täytyy toimittaa viiden vuode jälkeen vakuutusyhtiölle ns. yhteenvetotodistus mitä asiassa on tapahtunut, tämä pitää hankkia suomesta, se on ns. laaja b-todistus...tuolla todistuksella vakuutusyhtiö tekee päätöksen eläkkeestä... joka hyväksyy tai hylkää sen...

        tosiaan vaimoni sai eilen taas tililleen 27.000 bahtia, joka vastaa täällä suuren yrityksen keskijohdon palkkaa, tämän vaimoni saa suomesta loppuelämänsä, ja kun minusta aika jättää hän saa vielä leskeneläkkeen suomesta... jolloin hänen tulonsa moninkertaistuvat.

        Hänen ja minun asiani on kunnossa, miten sinun asiasi... kun olet noin kateellinen ja katkera.

        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas lapsi eihän se ole sinun uskosta kiinni sentin vertaa, eläkkeissä ei ole mitään välitarkastuksia ollut koskaan, kun kerran se sinulle myönnetään se on ja pysyy, niin kauan kuin täytät laissa vaaditun eläkeiän, sitten eläke muuttaa vain nimeään tk-eläkkeestä vanhuuseläkkeeksi, summaan tulee indeksi korotukset, sekä kaksi tasokorotusta noin viiden vuoden välein, noin 100 euroa kerralla. Kun olet kiinnostunut miten ja miksi löytyvät suomalaisesta lakikirjasta, eilen tuli hänelle taas 27.000 bahtia, omalle tililleen. jolla varmasti pystyy ostamaan tarvitsemansa safkat, varsinkin kun ei maksa asumisestaan mitään, jää rahaa jopa erinomaisesti, eilen käytiin taas kalasopalla vaimoni kanssa, 80 bahtia, tosin minä en kalasoppaa syö, minä söin nuudelikeiton, 75 bahtia iltapäivällä, market villagen kuponkiruokalaissa, tai no ei se ole kuponkiruokala vaan korttiruokala, ostetaan kortti millä maksettaan, ja kun poistutaan alueelta jäljelle jäänyt saldo lunastetaan kassalta.

        totta eivät eläkevakuutusyhtiöt ole mitään elatusaputoimistoja, se on totta, niiden toiminta on tarkalleen määritelty lakikirjassa, miten ja milloin toimivat.

        Vaimoni tuli suomeen 1999, meidät vihitiin ensin thaimaassa sitten vuonna 2000 uudelleen maistraatissa, poikansa tuli perässä vuonna 2002, hänen biologinen isänsä kuoli vuonna 2009 käärmeenpuremaan thaimaassa,

        Vuonna 2013 lensimme yhdessä thaimaahan, tosin vaimoni oli muutaman kerran käynyt ihan itsekseen thaimaassa, tuon 15 vuoden suomessa asumisaikana, mutta yleensä lensimme yhdessä, minun loma-aikana... kun tästäkin olet kiinnostunut....

        Kun lääkäri alkoi puhumaan minulle eläköitymisestä tuossa vuonna 2000 - 2002 välisenä aikana, minulle jäi muutama vuosi aikaa perehtyä asiaan, mitä se käytännössä tarkoittaa... luin lakitekstin suurennuslasilla, parasta infoa asiasta löytyy kirjasta nimeltä vakuutuslääketiede, joka on erinomainen opus...

        Muuten se eläköitymis homma menee seuraavasti, ensin olet kelan sairauspäivärahalla, min. yhden vuoden, sitten kuntoutustuella toisen väitä vuosia voi olla viisi, tämän maksaa eläkevakuutusyhtiö, tuossa välissä joudut toimittamaan lääkärin todistuksen eläkeyhtiölle kuuden kuukauden tai vuoden välein, tämän todistuksen saa helposti thaimaassa, sitten täytyy toimittaa viiden vuode jälkeen vakuutusyhtiölle ns. yhteenvetotodistus mitä asiassa on tapahtunut, tämä pitää hankkia suomesta, se on ns. laaja b-todistus...tuolla todistuksella vakuutusyhtiö tekee päätöksen eläkkeestä... joka hyväksyy tai hylkää sen...

        tosiaan vaimoni sai eilen taas tililleen 27.000 bahtia, joka vastaa täällä suuren yrityksen keskijohdon palkkaa, tämän vaimoni saa suomesta loppuelämänsä, ja kun minusta aika jättää hän saa vielä leskeneläkkeen suomesta... jolloin hänen tulonsa moninkertaistuvat.

        Hänen ja minun asiani on kunnossa, miten sinun asiasi... kun olet noin kateellinen ja katkera.

        By NumBall HHN 62v.

        Otan kantaa tuohon teidän perheen työkyvyttömyyteen.

        Kuulostaa varsinaiselta luusereiden pummitouhulta, että hommataan itselle ja thaimaalaiselle vaimolle molemmille työkyvyttömyyseläkkeet Suomesta ja "karataan" Thaimaahan elämään suomalaisten kustannuksella.

        Sinullahan ei ole mitään siteitä Suomeen. Ei osoitetta, omaisuutta, pankkitiliä, vakuutuksia, puhelinnumeroa, yritystä, mökkiä tai mitään. Minulla on nuo kaikki.

        Sinä olit alle 50v ja vaimosi alle 40v kun teiltä molemmilta siis meni työkyky. Uskon sen kohdallasi, sillä kuvissasi näkyy aladoobi jonka selkäruotoa ei tue minkään valtakunnan lihakset.

        Kun vetelä vartalo ei tue rankaa eikä muita tuki- ja liikuntaelimiä, sitä seuraa automaattisesti tulehdukset ja jatkuva matala- asteinen tulehdus. Tilannetta pahentaa liika sokeri ja roskaruoka.

        Uskon että sinun kohdalla Thaimaahan muutto on hyväksi, koska täällä et elä pelkällä pizzalla ja ranskalaisilla, kuten Suomessa olet elänyt. Vielä kun ymmärtäisit liikunnan merkityksen kuntoutumiseen, niin sinusta saattaisi tulla valtaväestöön kuuluva yksilö.

        Te molemmat olette siis käyneet Suomessa kuntoutusprosessit ja arvioinnit läpi, joissa yleensä kestää vuosia. Tahtotila olla sairas ja työkyvytön, on ollut kova.

        En näe kyllä tuossa elämässä mitään ihailtavaa tai kadehdittavaa, kuten tunnut itse kuvittelevan. Ainoastan suututtaa se että eläkkeenne on pois niiltä suomalaisilta, jotka sen ovat ansainneet.

        Oli yhteensä eläkkeenne mitä hyvänsä, niin ne ovat elämäntyylistänne päätellen erittäin pieniä, koska teillä ei ole asuntoa eikä omaisuutta ja syötte halvimmissa paikoissa mitä ikinä löytyy.

        Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva vaimo joka ei osaa edes tehdä alkeellisintakaan ruokaa, mikä virka sellaisella vaimolla on, kun ei se putkenpätkäkään sinua kiinnosta?

        Voin vaan kuvitella millaisia keskusteluja teillä käydään, kun lukihäiriöinen kielitaidoton tollo kommunikoi juuri puusta laskeutuneen kouluttamattoman vanhan sotaratsun kanssa, jolla on peliongelma ja rahat loppu jatkuvasti.

        Kumpikaan teistä ei harrasta mitään eikä tee mitään. En näe tuossa oleskelussa mitään järkeä. Oleskelulupa sallii muutakin kuin oleskelun. Ehkä et ole tajunnut sitä vielä.

        Meillä tehdään koko porukalla kotiruokaa. Jopa poikakin jo osallistuu ja tekee lattialla istuen kulhossa muusia jne. Kotiruoka ei tule halvemmaksi kuin ravintoruoka, mutta siitä saa varmasti tuoretta ja osaamisen iloa myös. Sitä arvostaa aivan eri tavalla kuin pakasteita ja mikroruokia ja tiedät jokaisen ainesosasen, joita siinä on.

        Meillä täällä "riisipellon laidalla" on ilmansaastelukema tällä hetkellä 17 (vaikka täysaurinko ja 36 lämmintä) ja Hua Hinissa noin 150. Siinä on melkoinen ero.

        Mielikuvitusolennollasi Senssulla lämpömittari vierailee päälle 40 asteessa mutta hänellä ei ole aiheeseen kommenttia kuten ei ole metsäpaloihinkaan eikä kulotuksiin kommenttia. Ei ole koskaan ollut. Häneltä mennyt pari maanjäristystäkin ohi.

        Hän on täysin yhtä todellinen hahmo kuin on vaimosi 27 tuhannen bahtin työkyvyttömyyseläke Suomesta. Kumpaakaan ei ole olemassa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan kantaa tuohon teidän perheen työkyvyttömyyteen.

        Kuulostaa varsinaiselta luusereiden pummitouhulta, että hommataan itselle ja thaimaalaiselle vaimolle molemmille työkyvyttömyyseläkkeet Suomesta ja "karataan" Thaimaahan elämään suomalaisten kustannuksella.

        Sinullahan ei ole mitään siteitä Suomeen. Ei osoitetta, omaisuutta, pankkitiliä, vakuutuksia, puhelinnumeroa, yritystä, mökkiä tai mitään. Minulla on nuo kaikki.

        Sinä olit alle 50v ja vaimosi alle 40v kun teiltä molemmilta siis meni työkyky. Uskon sen kohdallasi, sillä kuvissasi näkyy aladoobi jonka selkäruotoa ei tue minkään valtakunnan lihakset.

        Kun vetelä vartalo ei tue rankaa eikä muita tuki- ja liikuntaelimiä, sitä seuraa automaattisesti tulehdukset ja jatkuva matala- asteinen tulehdus. Tilannetta pahentaa liika sokeri ja roskaruoka.

        Uskon että sinun kohdalla Thaimaahan muutto on hyväksi, koska täällä et elä pelkällä pizzalla ja ranskalaisilla, kuten Suomessa olet elänyt. Vielä kun ymmärtäisit liikunnan merkityksen kuntoutumiseen, niin sinusta saattaisi tulla valtaväestöön kuuluva yksilö.

        Te molemmat olette siis käyneet Suomessa kuntoutusprosessit ja arvioinnit läpi, joissa yleensä kestää vuosia. Tahtotila olla sairas ja työkyvytön, on ollut kova.

        En näe kyllä tuossa elämässä mitään ihailtavaa tai kadehdittavaa, kuten tunnut itse kuvittelevan. Ainoastan suututtaa se että eläkkeenne on pois niiltä suomalaisilta, jotka sen ovat ansainneet.

        Oli yhteensä eläkkeenne mitä hyvänsä, niin ne ovat elämäntyylistänne päätellen erittäin pieniä, koska teillä ei ole asuntoa eikä omaisuutta ja syötte halvimmissa paikoissa mitä ikinä löytyy.

        Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva vaimo joka ei osaa edes tehdä alkeellisintakaan ruokaa, mikä virka sellaisella vaimolla on, kun ei se putkenpätkäkään sinua kiinnosta?

        Voin vaan kuvitella millaisia keskusteluja teillä käydään, kun lukihäiriöinen kielitaidoton tollo kommunikoi juuri puusta laskeutuneen kouluttamattoman vanhan sotaratsun kanssa, jolla on peliongelma ja rahat loppu jatkuvasti.

        Kumpikaan teistä ei harrasta mitään eikä tee mitään. En näe tuossa oleskelussa mitään järkeä. Oleskelulupa sallii muutakin kuin oleskelun. Ehkä et ole tajunnut sitä vielä.

        Meillä tehdään koko porukalla kotiruokaa. Jopa poikakin jo osallistuu ja tekee lattialla istuen kulhossa muusia jne. Kotiruoka ei tule halvemmaksi kuin ravintoruoka, mutta siitä saa varmasti tuoretta ja osaamisen iloa myös. Sitä arvostaa aivan eri tavalla kuin pakasteita ja mikroruokia ja tiedät jokaisen ainesosasen, joita siinä on.

        Meillä täällä "riisipellon laidalla" on ilmansaastelukema tällä hetkellä 17 (vaikka täysaurinko ja 36 lämmintä) ja Hua Hinissa noin 150. Siinä on melkoinen ero.

        Mielikuvitusolennollasi Senssulla lämpömittari vierailee päälle 40 asteessa mutta hänellä ei ole aiheeseen kommenttia kuten ei ole metsäpaloihinkaan eikä kulotuksiin kommenttia. Ei ole koskaan ollut. Häneltä mennyt pari maanjäristystäkin ohi.

        Hän on täysin yhtä todellinen hahmo kuin on vaimosi 27 tuhannen bahtin työkyvyttömyyseläke Suomesta. Kumpaakaan ei ole olemassa.

        2010

        Ninkuin sanoin vastaan omista kirjoituksistani en sinun enkä Senssun, voikun pystyisit samaan, eläkkeelle ei niin vaan päästä se on erittäin vaikeaa, se vaatii sairauden jotka on mahdoton "järjestellä", minä enkä vaimoni ole mitään kuntoutuksia käynyt, vaikka nimi on kuntoutustuki ei siinä mitään kuntoutusta järjestetä, jotain vertaistukea ja fysioterapiaa vaimoni sai mutta minä en mitään, koska selkärankareumalla ei oikein voi mitään, se tulee kun on tullakseen... varsinkin jos se on geenipohjaista.

        Nyt sinä et huomaa yhtä asiaa, miten minun tai vaimoni eläke on pois suomalaisilta, jotka ovat sen ansainneet, se ansaitaan tekemällä työtä, kuten minä ja vaimoni olemme tehneet, me emme saa mitään tulonsiirtosidonnaista, vaimoni sai tänne ensimmäisen vuoden takuueläkettä, koska työeläkkeensä jää alle takuueläkkeen tulorajan... minä en ole saanut sitä koskaan.

        Mistä reppana kuvittelet että on olemassa jokin tahtotila, tekee töitä ei tee töitä, ei ihminen niin toimi, kyllä haluaa jos se vain on mahdollista.... suomessa on tk-eläkeläisiä satojatuhansia, jotka ovat työkyvyttömiä syystä tai toisesta... venkuloita ei montaa joukossa ole, se eläköitymisprosessi on niin hankala, että se varmasti karsii tekosairaat pois.

        By NumBall HHN 62v.
        ps. ruuanlaittoa en viitsi alkaa opettelemaan, me kaksi kulutetaan sen verran vähän että niin pientä määrää viitsi erikseen laittaa, sinulla on isompi perhe joten on selvää että teillä se pitää laittaa... se on lapsille tärkeää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otan kantaa tuohon teidän perheen työkyvyttömyyteen.

        Kuulostaa varsinaiselta luusereiden pummitouhulta, että hommataan itselle ja thaimaalaiselle vaimolle molemmille työkyvyttömyyseläkkeet Suomesta ja "karataan" Thaimaahan elämään suomalaisten kustannuksella.

        Sinullahan ei ole mitään siteitä Suomeen. Ei osoitetta, omaisuutta, pankkitiliä, vakuutuksia, puhelinnumeroa, yritystä, mökkiä tai mitään. Minulla on nuo kaikki.

        Sinä olit alle 50v ja vaimosi alle 40v kun teiltä molemmilta siis meni työkyky. Uskon sen kohdallasi, sillä kuvissasi näkyy aladoobi jonka selkäruotoa ei tue minkään valtakunnan lihakset.

        Kun vetelä vartalo ei tue rankaa eikä muita tuki- ja liikuntaelimiä, sitä seuraa automaattisesti tulehdukset ja jatkuva matala- asteinen tulehdus. Tilannetta pahentaa liika sokeri ja roskaruoka.

        Uskon että sinun kohdalla Thaimaahan muutto on hyväksi, koska täällä et elä pelkällä pizzalla ja ranskalaisilla, kuten Suomessa olet elänyt. Vielä kun ymmärtäisit liikunnan merkityksen kuntoutumiseen, niin sinusta saattaisi tulla valtaväestöön kuuluva yksilö.

        Te molemmat olette siis käyneet Suomessa kuntoutusprosessit ja arvioinnit läpi, joissa yleensä kestää vuosia. Tahtotila olla sairas ja työkyvytön, on ollut kova.

        En näe kyllä tuossa elämässä mitään ihailtavaa tai kadehdittavaa, kuten tunnut itse kuvittelevan. Ainoastan suututtaa se että eläkkeenne on pois niiltä suomalaisilta, jotka sen ovat ansainneet.

        Oli yhteensä eläkkeenne mitä hyvänsä, niin ne ovat elämäntyylistänne päätellen erittäin pieniä, koska teillä ei ole asuntoa eikä omaisuutta ja syötte halvimmissa paikoissa mitä ikinä löytyy.

        Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva vaimo joka ei osaa edes tehdä alkeellisintakaan ruokaa, mikä virka sellaisella vaimolla on, kun ei se putkenpätkäkään sinua kiinnosta?

        Voin vaan kuvitella millaisia keskusteluja teillä käydään, kun lukihäiriöinen kielitaidoton tollo kommunikoi juuri puusta laskeutuneen kouluttamattoman vanhan sotaratsun kanssa, jolla on peliongelma ja rahat loppu jatkuvasti.

        Kumpikaan teistä ei harrasta mitään eikä tee mitään. En näe tuossa oleskelussa mitään järkeä. Oleskelulupa sallii muutakin kuin oleskelun. Ehkä et ole tajunnut sitä vielä.

        Meillä tehdään koko porukalla kotiruokaa. Jopa poikakin jo osallistuu ja tekee lattialla istuen kulhossa muusia jne. Kotiruoka ei tule halvemmaksi kuin ravintoruoka, mutta siitä saa varmasti tuoretta ja osaamisen iloa myös. Sitä arvostaa aivan eri tavalla kuin pakasteita ja mikroruokia ja tiedät jokaisen ainesosasen, joita siinä on.

        Meillä täällä "riisipellon laidalla" on ilmansaastelukema tällä hetkellä 17 (vaikka täysaurinko ja 36 lämmintä) ja Hua Hinissa noin 150. Siinä on melkoinen ero.

        Mielikuvitusolennollasi Senssulla lämpömittari vierailee päälle 40 asteessa mutta hänellä ei ole aiheeseen kommenttia kuten ei ole metsäpaloihinkaan eikä kulotuksiin kommenttia. Ei ole koskaan ollut. Häneltä mennyt pari maanjäristystäkin ohi.

        Hän on täysin yhtä todellinen hahmo kuin on vaimosi 27 tuhannen bahtin työkyvyttömyyseläke Suomesta. Kumpaakaan ei ole olemassa.

        2010

        Hei rakas Tyttö Neitinen 2010.

        Minun siis tulisi sinun mieliksesi osallistua metsäpalovänköihin ja eläkeasioihin ja muihin sinun mielenkiintoihisi.

        Sorry Dille, ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      "selkärankareumalla ei oikein voi mitään, se tulee kun on tullakseen..."

      Selkärankareumaan liittyy vahva perinnöllinen alttius. Lähes kaikilla sairastuneilla on kudostekijä HLA-B27. Tämä tekijä on n. 14 %:lla suomalaisista ja heistä vain osa (3–5 %) sairastuu selkärankareumaan.

      777 000 on geeni ja heistä vain 23 000 sairastuu. Kun tiedossa on perinnöllisyys, miksi lihotit itsesi porsaaksi, joka varmistaa sen että sinulle tulee kyseinen vaiva? Olit pizzaporsas jo siinä kuvassa missä makoilit toimistotuolilla pizzamainoksen vieressä.
      Laihduta hyvä mies ja liiku. Lopeta lakritsin syönti.

      • Anonyymi

        Ihanko makoilin tuolilla jossa oli pizza mainos vieressä, se pizza mainos oli kyllä helsingin puhelinluettelo en muista koskaan tilanneeni pizzaa helsingissä kun olin töissä, enkä painoin tuolloin noin 100 kilon vaiheilla, lihomisella ei ole asiaan mitään tekemistä, sairastuin ensin lihoin vasta sen jälkeen... kun hoidot aloitettiin, erityisesti kortison, nosti painoa. Isäni ja hänen kolme veljeä sairasti taudin saman muotoisena kuin minäkin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe