on Loimikoti. Tarkoituksena on saada vanhemmilleni leppoisammat eläkepäivät. Ovat vielä omatoimisia senioreita ja keskusteltu jos siirtyisivät ok talosta johonkin senioritaloon tms vastaavaan.
Minkälainen paikka
Anonyymi-ap
6
307
Vastaukset
- Anonyymi
Menepä paikanpäällä katsomaan.
- Anonyymi
Eikä täällä niin vaan siirrytä ok talosta palvelukotiin kun täällä ei ole vapaita paikkoja
- Anonyymi
Loimikotiin on moni kuollut!
- Anonyymi
Niin on moneen muuhunkin paikkaan Tuulensuunpalveluunkin on moni kuollut ja löydetty päivien päästä. Ihmisen aika on rajallinen. En ole kuullut loimi kodista mitään pahaa
- Anonyymi
Omatoimisille kompleksissa on ihan tavallisia vuokra-asuntojakin. Se Loimikoti itsessään on minun ymmärtääkseni pelkästään laitospotilaille.
Eräs asui vuosia yksiössä ja ruoka ainakin oli hyvää sekä kohtuulliset palvelut&ohjelmaa.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953