Kaipauksissani saat säkenöivät mittasuhteet. Olet kaikin tavoin täydellinen, jopa epätäydellisyytesi on syötävän ihanaa. Viivyn kaipauksessani, elän siitä. Hataroivin sormin yritän tavoitella sinua läpi unen. Kun sitten kohtaamme, edessäsi seisookin eksynyt mies, täynnä arpia, elämän rikkonaisuutta. Juoksetko silloin karkuun ja pakenet uuteen kaipaukseesi? Eikö kuitenkin kaipauksiasi parempi vaihtoehto olisi aito ihminen kaikenlaisine epätäydellisyyksineen. Tuoksut, ihon kosketus. Aivan niin kuin minullakin. Olisiko se liian vaikeaa sietää?
vaihtoehdoista parempi
22
639
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se nainen on mielestäsi täydellinen, kestätkö todellisuuden? Keskeneräisen ihmisen, joka kantaa omia haavojaan ja arpiaan? Ei ole meissä täydellistä yhtäkään. Täytyy olla armollinen itselleen ja muille.
- Anonyymi
Minusta ap tarkoitti sitä, että on kaikessa epätäydellisyydessäänkin täydellinen. Tai niin minä tulkitsin, että hyväksyy toisen vikoineen kaikkineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ap tarkoitti sitä, että on kaikessa epätäydellisyydessäänkin täydellinen. Tai niin minä tulkitsin, että hyväksyy toisen vikoineen kaikkineen.
Sehän on loistava lähtökohta. Niinhän sen pitää mennäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gyl o jaloo
- Anonyymi
Mä en ainakaan juoksisi pakoon herkkyyttä ja inhimillisyyttä. Jos joku pitäisi minua täydellisenä, se kyllä pelottaisi ihan pirusti. Tietäisin, ettei se ihminen näe minua.
- Anonyymi
Tiedätkö mitä täydellisyys edes tarkoittaa?
- Anonyymi
Hän on varattu joten ei auta kun vaan pitää omana tietona.
- Anonyymi
Ap on varattu?
- Anonyymi
Muuten hyvä mutta ei ole vaihtoehtoja. Kuljet rinnalla tai et jää nähtäväksi. Tässä kaikki.
- Anonyymi
Mikä minussa on epätäydellistä?
- Anonyymi
Tykkäät kirjoitella tänne korulauseita ja siihen se jääkin. Ollaan samanlaisia.
- Anonyymi
Tuskinpa olette
- Anonyymi
Kamalan kauniisti kirjoitettu aloitus.
- Anonyymi
Jos nainen tuntuu sopivalta, sormet ristiin että hyväksyy sinut. Näinhän se aina on
- Anonyymi
Ketä nainen kaipaa
- Anonyymi
Intuiitio. Mitä se sanoo?
- Anonyymi
Ehkä tarkoitettiin et kumpi parempi fantasia vai the real life? Fantasioissa on ihana lillua mut veikkaan et aito elämä epätäydellisyyksineen on silti parempi
- Anonyymi
Eli elät vain jotain päänsisäistä elämääsi kun se oikea elämä lipuu ohi. Toinen on jo mennyt kun havahdut haaveistasi ja silloin on aivan turha jäädä ruikuttamaan kun mitään konkreettista et tehnyt ajoissa.
- Anonyymi
Haluan miehen vikoineen kaikkineen mutta se että pitää minusta vain luomanaan haavekuvana ei johda mihinkään. Herätys.
- Anonyymi
Naisen tulee kyllä ennen suhdetta olla suhun tykästynyt ensin, ei se miuten onnistu. Kun sanoit tuolla kaipaavansa muita vai?
- Anonyymi
Kyynisyys vai mikälie mutta kauniita koristesanoja jotka ei koskaan toteudu tai johda mihinkään. Hyvin kirjoitettu kuitenkin.
- Anonyymi
En juokse karkuun. Minä rakastan jokaikistä arpea ja elettyä elämää sinussa. Olethan sinä osa minua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560996659ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22268Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2971719Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s3201221- 611183
- 156957
Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki
Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot18928Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j9750Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista
että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk38716