Trans mies vai oikea mies?

Anonyymi-ap

Luin transpalstan juttuja missä pohdittiin seksiä transmiehen ja oikean miehen välillä, että miten eroaa kun toisella on penis ja toisella ei. Mitä olette mieltä, tarviiko siihen penistä välttämättä, että kokemus olisi se, että kuitenkin on miehen kanssa? Onko siinä jotain ainutlaatuista kun penis työntyy vaginaan?

15

1343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He­­­i! Ku­­­tsum­­­me sinu­­t kä­­­ym­­ään uudess­­­a cha­tissa! Meitä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://seisinka.net/H/E5r1L9

• Anonyymi

Tähän olisi mielenkiintoista saada vastauksia muiltakin :)

Mun mielestäni transmies on ihan yhtälailla mies kuin muutkin miehet. Kuitenkin seksissä itse kaipaan vaginapenetraatiota peniksellä, joten en siksi voisi olla seksisuhteessa transmiehen kanssa (rakastuminen on eri asia, puhun nyt vain pelkästä seksistä).

N32

• Anonyymi

Kymmenen vuotta tein muutokset, hormooni hoidot ja rintani täydennyksen. Mitoiltani ja ajatuksiltani olen nainen, penikseni halusin säilyttää. Sinkkuna tykkään elää täysillä seksiä harrastan naisten että miehien kanssa. T. Päpi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmenen vuotta tein muutokset, hormooni hoidot ja rintani täydennyksen. Mitoiltani ja ajatuksiltani olen nainen, penikseni halusin säilyttää. Sinkkuna tykkään elää täysillä seksiä harrastan naisten että miehien kanssa. T. Päpi

Mieluusti ottaisn sut sänkyyni. T. Eläke mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava kuulla että sulla on noin hyvä tilanne :)

Tosin sitä en varsinaisesti kysynyt vaan enemmänkin toisinpäin, että kelpaako naisille transmies (eli mies jolla ei ole penistä)? Vai onko naiselle ehdoton se ns. luonnollinen penetraatio?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mieluummin olen semmoisen miehen kanssa, jolla on ihan oikea kulli :P

• Anonyymi

Spede riehaantui ööökk

• Anonyymi

Naiseksi muutettu mies on vielä geneettisesti mies, vaikka hänelle olisi tehty kaikki mahdolliset leikkaukset ja hoidot sukupuolielimiä myöden.
      Ja pätee toisinkin päin, eli mieheksi muutettu nainen vastaavien operaatioiden jälkeenkin on silti vielä geneettisesti nainen.
      En muista nyt ihan kaikkia juttuja, mutta esim transnaisen(eli miehestä naiseksi muutettu) luu on vielä silti kovempaa kuin naisen luu.
      Miehillä vissiin on jostain syystä kovempi luuaines kuin naisilla.
      Eräässä ohjelmassa vaan eräs plastiikkakirurgi sanoi tällaiselle henkilölle tehttävät, luita muokkaavat leikkaukset ovat haastavampia juurikin tuon luun kovuuden vuoksi.

• Anonyymi

Sirkuspelle avautui buaahaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vain synnynnäisesti aito mies on aito ja hänellä on penis muut on kopioita joiden joka solussa lukee nainen vaikka he tekisivät mitä itselleen. Nainen ei voi koskaan olla mies tai mies nainen. Naisen näköinen mies voi olla tai miehen näköinen voi nainen olla. Tieteellinen fakta. Se mitä luulet ja missä luulossa elät on eri juttu kuin todellisuus.

• Anonyymi

Olkoon sitten vaikka niin, mutta jos se "luulo" riittää ja silloin elää hyvää elämää niin eikö se ole oikein hyvä asia?

Toki transmiehen genitaalikirurgia on vaikeaa ja siksi monet eivät siihen lähdekään. Toisin kuin transnaisille se on taas melko "helppoa" luoda sellainen alapää, jota ei erota cis-naisesta.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe