Äsken, ehkä vartti sitten

Anonyymi-ap

tuli mieletön rakkausaalto, joka vei mukanaan hetkeksi. En ollut palstalla silloin. Rakkaus sinuun syttyy aina uudelleen ja uudelleen. Se ei tule pakottamalla, en voi sitä käskeä, se tulee kun tulee. Olisit elämäni mies, valehtelematta, jos haluaisit.

-sivusta

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

(on siitä jo puoli tuntia ainakin, kirjoitin niin hitaasti tuota)

• Anonyymi

Välillä on rakkauden tunteita, sitten kun miettii kaikkea todellista niin ne laimenee kuin vanhoissa aivoissa.

• Anonyymi

Mulla taas tuntuu etten voi itse niitä ajatuksilla laimentaa tai sytyttää. Ne elää ihan omaa elämäänsä ja mua viedään kuin jotain pässiä narussa. Tunteet vie.

• Anonyymi

Kumpa hän hellästi ja uskollisesti rakastaisi sinua. Olisitpa hänelle kaikkein rakkainta koko maailmassa. Mielestäni noin on oikein.

• Anonyymi

Mieheltä miehelle!

• Anonyymi

Noinhan se pitäisi ollakin, täydellisessä maailmassani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä miehelle!

Koiralta kissalle oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se pitäisi ollakin, täydellisessä maailmassani.

Epätäydellisessä maailmassa kiltin miehen ja hänen rakkaan vaimonsa välillä, kuuluu olla noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koiralta kissalle oli.

Naiselta miehelle aloitus tietysti. Ihanalle menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta miehelle aloitus tietysti. Ihanalle menee.

Pilailin vain tuon kiusaajatrollin kustannuksella, tiesin kyllä että ihanalta naiselta miehelle. Se mikä on lähtökohtaisesti seksuaalista, on rumaa. Siitä sen tietää ettei aloitus voi olla mieheltä miehelle, koska sellaiset suhteet toimivat seksuaalisuus edellä, ei rakkaus ja pysyvä yhteenkuuluminen edellä.

• Anonyymi

Niitä semmoisua tulee ja menee. Kun on väsynyt ei jaksa edes ajatella.

• Anonyymi

Voi olla kärttyinenkin jostain hänelle joskus. Syytä ei ole mutta kuvittelee kaikenlaista.

• Anonyymi

Sinun täytyy kovettaa itsesi pettymyksiltä, koska minä en enää kykene rakastumaan kehenkään. 😪

• Anonyymi

Ehkäpä en ole tuo tyttönen keneksi luulet.

• Anonyymi

En aio kovettaa itseäni, enkä jäädä kiinni rakkaudettomaan suhteeseen tai aloittaa sellaista. Ratkaisu on se, että minä menen eteenpäin ja löydän jonkun, joka ei ole kiinni menneessä ja joka kykenee antamaan itsestään kaiken. Sinä teet niinkuin parhaaksi katsot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aio kovettaa itseäni, enkä jäädä kiinni rakkaudettomaan suhteeseen tai aloittaa sellaista. Ratkaisu on se, että minä menen eteenpäin ja löydän jonkun, joka ei ole kiinni menneessä ja joka kykenee antamaan itsestään kaiken. Sinä teet niinkuin parhaaksi katsot.

Tämä ihminen ei ole aloituksen kirjoittanut ihminen vaan joku sivullinen tässä!

• Anonyymi

Kiitos vuodatuksesta palstaätmi, minä mietin ihan samaa että nyt tulee sanoman aalto, mutta se oli vain närästys

• Anonyymi

Olepa hyvä. En tiedä mitä tuo ätmi tarkoittaa mutta oletin sen liittyvän teihin miehiin, joten ei koske minua. Tykkäät kuitenkin kun vaivauduit kommentoimaan joten pusi pusi tuntemattomalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olepa hyvä. En tiedä mitä tuo ätmi tarkoittaa mutta oletin sen liittyvän teihin miehiin, joten ei koske minua. Tykkäät kuitenkin kun vaivauduit kommentoimaan joten pusi pusi tuntemattomalle.

Juu meitä on joka puolella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5327
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      68
      5090
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4144
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3238
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2821
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1832
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1683
    Aihe