Ei sitä saatanna tarvi poroilta mennä kysymään, kyllä sen ihmisetkin tietää, ei tässä möyryämisessä pysty nukkumaan kun korvat kihisee ja VIIITUTTAA!!!!! kun asiat ja haitat kyllä on tiedossa mutta niistä ei saa missään puhua!!!!
Huuummmmmm hhuuuuummmmm
4
53
Vastaukset
- Anonyymi
Tuulimyllytkö ne taas häiritsee?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17765974y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onko huoralla noin rankkaa? Yli kolmekymmentä vuotta olet ollut ukkoni huora. Iisalmessa näitä huori riittää. Eikö niin Marjukka. Hih hih, se kyllä ihmetyttää miksi tyydyit ukkoni, vaikka niin huono rakastelija ja asioista puhuja on, että täytyy kirjoittaa ihan lehtien palstoille ja nettiin. Ota ihmeessä Riku poika itsellesi ja olkaa onnellisia. Se joutaa, sil ei minulle ole ollut mitään virkaa, enkä huutele peräänne, niin kuin sinä huutelet täällä jatkuvaan.
- Anonyymi
Saatko sinä mies jotain näistä raapustuksista joita ketkään asianomaiset jota ei tosin ei edes ole ei pysty tunnistamaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165327
- 685090
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683