Lintumies ja Sauna-Tero olivat eilen edustamassa Kokkolalaisia kylähulluja TV1 Perjantai-ohjelmassa.
https://yle.fi/a/74-20019624
Lintumies ja Sauna-Tero tv:ssä eilen
10
959
Vastaukset
- Anonyymi
Näinkö oikein, istuiko studiossa myös tämä Ylen kokkolalainen toimittaja jota myös jonkinsortin kylähulluksi voisi titureelata. Oli pahasti samannäköinen karvanaama.
- Anonyymi
Täytyypä katsoa Areenasta.
Lintumies tekee hyvää ja arvokasta työtä, jota moni ei arvosta.
Jos jokainen olisi kuin lintumies, niin ei olisi roskia ja jokainen veisi roskat roskiin, eikä heittäisi niitä luontoon, niin ei tulisi roskia luontoon.- Anonyymi
Bongasin iltasella ja heitettiin vähän läpänderiä. Erinomaisen hyvä persoona kerrassaan.
- Anonyymi
Sepä se. Etenkin nuoriso heittelee roskat pitkin katuja, jalkakäytäviä, pyöräteitä ja parkkipaikkoja (oleskelualueita). Sinne päätyvät jopa maksulliset pullot ja tölkit. Mistä johtuu.
Ettekö jo ymmärrä. Siksi, kun perässä kulkee "ukkeli" joka kerää jätteet tutista purukumiin, ja pari mummelia polkupyörällä keräämässä eurot "kassiinsa"...
Suomeen on määrättävä laki, joka on voimassa monissa maissa: "Roskien heittäminen kaduille ja luontoon on rangaistava teko (sakkoa)." Yhdyskuntapalvelua - siivota jälkensä...
Minulla on tähän(kin) "lääke". Sainhan aikaiseksi mm tupakointikiellon yleisissä paikoissa ja tiloissa mm ravintoloissa, Kokkolan parkkihalleissa, kauppojen ja sairaalan oviaukoissa yms.
"Syylliset on asetettava vastuuseen. Aina on silminnäkijöitä, valvontakameroita jne. Ei menisi kauan, kun ideani alkaisi "kantaa hedelmää", ja nyt ei naurata!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. Etenkin nuoriso heittelee roskat pitkin katuja, jalkakäytäviä, pyöräteitä ja parkkipaikkoja (oleskelualueita). Sinne päätyvät jopa maksulliset pullot ja tölkit. Mistä johtuu.
Ettekö jo ymmärrä. Siksi, kun perässä kulkee "ukkeli" joka kerää jätteet tutista purukumiin, ja pari mummelia polkupyörällä keräämässä eurot "kassiinsa"...
Suomeen on määrättävä laki, joka on voimassa monissa maissa: "Roskien heittäminen kaduille ja luontoon on rangaistava teko (sakkoa)." Yhdyskuntapalvelua - siivota jälkensä...
Minulla on tähän(kin) "lääke". Sainhan aikaiseksi mm tupakointikiellon yleisissä paikoissa ja tiloissa mm ravintoloissa, Kokkolan parkkihalleissa, kauppojen ja sairaalan oviaukoissa yms.
"Syylliset on asetettava vastuuseen. Aina on silminnäkijöitä, valvontakameroita jne. Ei menisi kauan, kun ideani alkaisi "kantaa hedelmää", ja nyt ei naurata!!!...Juurikin näin.
Keväällä ryhdyn myös saunomaan päivittäin ja kerään roskia Neristanissa sekä Koivuhaassa. Pääsenkö näin myös julkisuuteen ja televisioon, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kannattaa saunoa roskasäkin kanssa, niin pääsee televisioon.
Tee toutube kanava ja lataa sinne videoita itsestäsi, niin niitä voi joku katsoa toisella puolella maapalloa ja olet senjälkeen julkkis.
- Anonyymi
Saunatero vaikuttaisi autismin kirjoon kuuluvalta (olen myös lukenut hänestä). Lintumies on sympaattinen ja fiksun oloinen, toivottavasti joku seuraa esimerkkiä.
- Anonyymi
Sinäpä se vasta huippu neuropsykiatri oot🤣
- Anonyymi
Kokkolan maskotit .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654