Lintumies ja Sauna-Tero tv:ssä eilen

Anonyymi-ap

10

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näinkö oikein, istuiko studiossa myös tämä Ylen kokkolalainen toimittaja jota myös jonkinsortin kylähulluksi voisi titureelata. Oli pahasti samannäköinen karvanaama.

    • Anonyymi

      Täytyypä katsoa Areenasta.
      Lintumies tekee hyvää ja arvokasta työtä, jota moni ei arvosta.
      Jos jokainen olisi kuin lintumies, niin ei olisi roskia ja jokainen veisi roskat roskiin, eikä heittäisi niitä luontoon, niin ei tulisi roskia luontoon.

      • Anonyymi

        Bongasin iltasella ja heitettiin vähän läpänderiä. Erinomaisen hyvä persoona kerrassaan.


      • Anonyymi

        Sepä se. Etenkin nuoriso heittelee roskat pitkin katuja, jalkakäytäviä, pyöräteitä ja parkkipaikkoja (oleskelualueita). Sinne päätyvät jopa maksulliset pullot ja tölkit. Mistä johtuu.
        Ettekö jo ymmärrä. Siksi, kun perässä kulkee "ukkeli" joka kerää jätteet tutista purukumiin, ja pari mummelia polkupyörällä keräämässä eurot "kassiinsa"...
        Suomeen on määrättävä laki, joka on voimassa monissa maissa: "Roskien heittäminen kaduille ja luontoon on rangaistava teko (sakkoa)." Yhdyskuntapalvelua - siivota jälkensä...
        Minulla on tähän(kin) "lääke". Sainhan aikaiseksi mm tupakointikiellon yleisissä paikoissa ja tiloissa mm ravintoloissa, Kokkolan parkkihalleissa, kauppojen ja sairaalan oviaukoissa yms.
        "Syylliset on asetettava vastuuseen. Aina on silminnäkijöitä, valvontakameroita jne. Ei menisi kauan, kun ideani alkaisi "kantaa hedelmää", ja nyt ei naurata!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Etenkin nuoriso heittelee roskat pitkin katuja, jalkakäytäviä, pyöräteitä ja parkkipaikkoja (oleskelualueita). Sinne päätyvät jopa maksulliset pullot ja tölkit. Mistä johtuu.
        Ettekö jo ymmärrä. Siksi, kun perässä kulkee "ukkeli" joka kerää jätteet tutista purukumiin, ja pari mummelia polkupyörällä keräämässä eurot "kassiinsa"...
        Suomeen on määrättävä laki, joka on voimassa monissa maissa: "Roskien heittäminen kaduille ja luontoon on rangaistava teko (sakkoa)." Yhdyskuntapalvelua - siivota jälkensä...
        Minulla on tähän(kin) "lääke". Sainhan aikaiseksi mm tupakointikiellon yleisissä paikoissa ja tiloissa mm ravintoloissa, Kokkolan parkkihalleissa, kauppojen ja sairaalan oviaukoissa yms.
        "Syylliset on asetettava vastuuseen. Aina on silminnäkijöitä, valvontakameroita jne. Ei menisi kauan, kun ideani alkaisi "kantaa hedelmää", ja nyt ei naurata!!!...

        Juurikin näin.


    • Keväällä ryhdyn myös saunomaan päivittäin ja kerään roskia Neristanissa sekä Koivuhaassa. Pääsenkö näin myös julkisuuteen ja televisioon, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Kannattaa saunoa roskasäkin kanssa, niin pääsee televisioon.
        Tee toutube kanava ja lataa sinne videoita itsestäsi, niin niitä voi joku katsoa toisella puolella maapalloa ja olet senjälkeen julkkis.


    • Anonyymi

      Saunatero vaikuttaisi autismin kirjoon kuuluvalta (olen myös lukenut hänestä). Lintumies on sympaattinen ja fiksun oloinen, toivottavasti joku seuraa esimerkkiä.

      • Anonyymi

        Sinäpä se vasta huippu neuropsykiatri oot🤣


    • Anonyymi

      Kokkolan maskotit .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe