Mut oon saanu sen kiinni prepaidilla yllätty
Yrittää muka huutaa ettei oo kiinostunu mut esitää vaan vaikeesi tavoteltaa mä aion lähettä kukka laitoksia kotii ja töihin ens vikolla
Yks nainen esti minut jokasomes
24
151
Vastaukset
- Anonyymi
Lähestymiskieltoa odotellessa
- Anonyymi
Kukkalaitoksia kotiin ja työpaikalle?
Aika surkea provo.
- Anonyymi
Taisit itse kirjoittaa
Anonyymi kirjoitti:
Taisit itse kirjoittaa
Vielä huonompi yritys kun olet aloittaja itse. Olet ihan liian tunnistettava täällä.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Vielä huonompi yritys kun olet aloittaja itse. Olet ihan liian tunnistettava täällä.
Voi vittu kuule rinssi, tiedätkö, et ikinä saa ketään akkaa, tapa ittes, ekoteko maailmalle.
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu kuule rinssi, tiedätkö, et ikinä saa ketään akkaa, tapa ittes, ekoteko maailmalle.
Jaa. Sinuako minun pitäisi tässä uskoa? Mistä tiedät vaikka niitä olisi jo jonoksi asti odottamassa vuoroaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit itse kirjoittaa
Nii se kirjoittikin
- Anonyymi
Jep. Muuten hyvä vitsi, mutta kun tollasia tyyppejä on ihan oikeasti olemassa. Kun sanoo, ettei halua olla tekemisisssä, niin jatkavat ja kun blokkaat, niin kohta tulee viestiä joltain uudelta tililtä. Stalkeereilla on loputon mielikuvitus sen suhteen miten voivat kiertää kaikki yritykset estää heitä ottamasta yhteyttä.
- Anonyymi
Juu ja monesti aidot stalkkerit on aika älykkäitä. Osa voi olla jopa psykopaatteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja monesti aidot stalkkerit on aika älykkäitä. Osa voi olla jopa psykopaatteja.
Minun mielestä pakkomielteisyydessä ei ole mitään älykästä ja narahtaminen täten aina vain ajan kysymys. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä pakkomielteisyydessä ei ole mitään älykästä ja narahtaminen täten aina vain ajan kysymys. Sivusta
Aidot stalkkerit ei käytä julkisia linjoja. Ensinnäkään koskaan et pääse niiden henkilöllisyydestä selville, eikä pääse viranomainenkaan, he kun eivät jätä jälkiään. Eivät toimi kotikoneiltaan ja eivät liiku julkimo verkoissa. Ne osaa olla tarpeeksi varovaisia siinä ja minimoivat kaikki riskit.
Tohelot on erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aidot stalkkerit ei käytä julkisia linjoja. Ensinnäkään koskaan et pääse niiden henkilöllisyydestä selville, eikä pääse viranomainenkaan, he kun eivät jätä jälkiään. Eivät toimi kotikoneiltaan ja eivät liiku julkimo verkoissa. Ne osaa olla tarpeeksi varovaisia siinä ja minimoivat kaikki riskit.
Tohelot on erikseen.Suurin osa on onneksi toheloita eivätkä pysty fiksumpiaan huijaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohelot on erikseen.Kyllä sellaisetkin ihan aitoja stalkkereita ovat, joiden henkilöllisyydestäkin olet selvillä. Se henkilöllisyydestä selvillä oleminen kun ei varsinaisesti auta mitään, kun tyyppi on niin tarkaa tekemisistään, että mitään et pysty todistamaan. Tiedät keneltä jotkut viestit tulevat, mutta tulevat sellaisesta lähteestä, että sitä on mahdoton yhdistää tyyppiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa on onneksi toheloita eivätkä pysty fiksumpiaan huijaamaan
Esim itse olen esiintynyt naisena ja miehenä ja vaikka ja mitä. Se on itse asiassa huvittavaa ja piristävää puuhaa vedättää ihmisiä tai vaikka ihan sekoittaa kunnolla ihmisten välejä yms.
Ja koskaan ei kohde ole voinut muuta kuin arvailla, kukahan sen tai tuon teki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim itse olen esiintynyt naisena ja miehenä ja vaikka ja mitä. Se on itse asiassa huvittavaa ja piristävää puuhaa vedättää ihmisiä tai vaikka ihan sekoittaa kunnolla ihmisten välejä yms.
Ja koskaan ei kohde ole voinut muuta kuin arvailla, kukahan sen tai tuon teki.Olet siis sarjastalkkeri se on hyvä myöntää näinkin yleisesti. Taidat olla se teinityttöjen ahdistelija myös
- Anonyymi
Rinssi on pedofiili, joka saa omilla kulmillaan pelätä millon tulee pataan ja mitenkä monelta
No ikävä kyllä en ole, enkä pelkää. Sillä pataan vetäjä saa vielä pahemmin köniinsä minulta.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
No ikävä kyllä en ole, enkä pelkää. Sillä pataan vetäjä saa vielä pahemmin köniinsä minulta.
Et usko tuohon itsekään
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Salilla käynti ei kuule ihan riitä, kun vastaan tuleekin pikkasen parempi, tekniikkakin pitää olla hallussa.
Anonyymi kirjoitti:
Salilla käynti ei kuule ihan riitä, kun vastaan tuleekin pikkasen parempi, tekniikkakin pitää olla hallussa.
Joh, ja aivan kuin en olisi lähitaistelua harjoitellut jo ammattinikin puolesta.. Nuoresta asti harrastanut erilaisia kamppailulajeja.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Joh, ja aivan kuin en olisi lähitaistelua harjoitellut jo ammattinikin puolesta.. Nuoresta asti harrastanut erilaisia kamppailulajeja.
Äitisi kanssa harrastanut insedtiä hikeen asti. Siinähän sitä kamppailtavaa onkin.
Sinut oisi yhtä helppo rökittää kuin kärpänen lätkällä ja ihan kenen vaan.
Tuommosilla peräkammarin tattiinhakkaajillahan ne suuret luulot ja kehut on. Lesta inestikodeissa kun on lähtökohdat mitä on. - Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ja ammattisi on työtön spuge.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ja taas vartija asialla, ja tää netta oli kaupankassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185428
- 715168
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572010- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713