Äänestetään Heikkinen eduskuntaan!

Anonyymi-ap

Vaikka en kannata kristillisiä niin aion silti äänestää omankylän poikaa, koska alueelta ei muita järkeviä ehdokkaita ole.
No, Ylivieskasta Mikko Korkiakoski ehkä. Keskusta taitaa jäädä nyt rannalle, näytöt on annettu ja maaseutu kiittää :(
Näytetään nyt kerrankin että osataan puhaltaa yhteen hiileen, tiedä vaikka saadaan Oulaistelainen ministeri.
Me tarvitaan alueelle tierahaa, rautatierahaa ja halutaan pitää Oulaskangas hengissä, siinä syitä tarpeeksi.

29

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äänestäisin persuja jos ne ei haluais erota eeuusta.

      • Anonyymi

        Ei persuilla mikään kiire ole erota eu,sta.Mutta jos tämä liittovaltiohulluus menee liian pitkälle.niin pakkohan se on jotain tehdä että säilyttäisimme itsenäisyytemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei persuilla mikään kiire ole erota eu,sta.Mutta jos tämä liittovaltiohulluus menee liian pitkälle.niin pakkohan se on jotain tehdä että säilyttäisimme itsenäisyytemme.

        Itsenäisyys meni samana päivänä kun eu.hun liityttiin.


    • Anonyymi

      Tuskin Matista heti ministeriä tulee, mutta hänessä on kansanedustaja-ainesta. Aion äänestää häntä juuri siksi, että on Oulaisista. Toki siksikin, että on perillä asioista ja ahkera. Oulaistelaisten kannattaisi nyt yli puoluerajojen tukea häntä.

    • Anonyymi

      Jätän äänestämättä Mattia. Ei se Matti pysty mitään Oulaskangasta pystyssä pitämään. Yksi osasto oli muuan viikonloppu kiinni, kun ei kuulemma lääkäriä sinne saatu ja pääsiäinen ja muutama viikko kesälläkin osasto kiinni. mitä Matti voi tälle?

      • Anonyymi

        Matti voi olla myös lääkäri.


    • Anonyymi

      Äänestän jos ei kannata takuueläkkeen nostoa.

    • Anonyymi

      Eikö eläke perustu työtuloon olisiko kannattanut kulkea töissä. Ei tämä yhteiskunta pysty kaikkia kotiin elättämään.

      • Anonyymi

        Niin juuri sitähän minä sanoinkin ettei korotuksia takuueläkkeisiin. Jos on ollut 40v töissä matalapalkka alalla saat eläkettä 1200€ ja elämänsä tekemättä mitään palkkatyötä toinen saa takuueläkettä jo nyt 900€ niin ei sitä tarvi korottaa enään niin kuin jotkut ehdokkaat toitottaa.


    • Anonyymi

      Matti pitäisi saada valtuuston tai hallituksen puheenjohtajaksi. Ei ole toista yhtä rehtiä miestä kuin matti ja hän kuitenkin kyseenalaistaa virkamiehiä päätöksistään. Ei onnistu hommat tuollain kuin nykyään, että taputellaan suoraan olalle vaikka hommat menee päin peetä

      • Anonyymi

        Äänten perusteella olisi pitänyt saada paikka jo kunnallisvaaleissa.
        Mitä sai?
        Ei mitään.

        Kepu ja Sdp pelas pelinsä ja ääniharavat ei saaneet mitään.
        Näin se muutos otetaan vastaan Oulaisissa.

        Mutta ei huono vaihtoehto eduskuntaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänten perusteella olisi pitänyt saada paikka jo kunnallisvaaleissa.
        Mitä sai?
        Ei mitään.

        Kepu ja Sdp pelas pelinsä ja ääniharavat ei saaneet mitään.
        Näin se muutos otetaan vastaan Oulaisissa.

        Mutta ei huono vaihtoehto eduskuntaankaan.

        Äänet yhteensä puolueelle ratkaisee demokratiassa. Ei se että yksi henkilö saa paljon ääniä ratkaise mitään. Toki kuntavaalissa puolueet voisi ollakin pois.


      • Anonyymi

        Tosi on Mattista Hallituksen puhj: ei ole niin kiero ,mitä nykyinen ravattikaula on
        ja tehnyt vuosia vispiläkauppoja,,sulle,,mulle todella kieroa touhua..
        Nyt taitaa olla tiensäpäässä nykyinen puheenjohtaja,muta hamuaa itseleen uusia kohteita..
        No,kyllä sille röyhkeydellekin tulee:STOP


    • Anonyymi

      Minun ääni menee Matille

    • Anonyymi

      Ääni Matille ilman puoluerajoja pitää nyt alueen ihmisten puhaltaa yhteen.

      • Anonyymi

        Ennenvanhaan kun pojalle laitettiin nimeä niin jos ei muuta nimeä keksitty niin silloin annettiin nimeksi Matti ja niitä oli ennenvanhaan paljon pojan nimenä.!


      • Anonyymi

        Huvittavaa ja onnetonta tämä paikallinen kommentointi. Ensi haukutaan kahta puolta aitaa ja poljetaan eri puolueiden "edustajat" maanrakoon ja sitten ollaan mielistelemässä, että annetaan äänet sille ja sille.

        Opetelkaa käyttäytymään ja kommentoikaa asiaa asiallisesti niin asia voisi joskus onnistua. Se on meidän kaikkien etu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa ja onnetonta tämä paikallinen kommentointi. Ensi haukutaan kahta puolta aitaa ja poljetaan eri puolueiden "edustajat" maanrakoon ja sitten ollaan mielistelemässä, että annetaan äänet sille ja sille.

        Opetelkaa käyttäytymään ja kommentoikaa asiaa asiallisesti niin asia voisi joskus onnistua. Se on meidän kaikkien etu.

        Eli aloitustasi on kommentoitu kielteisesti ja nyt kiukuttaa, vai mitä sinä yrität kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aloitustasi on kommentoitu kielteisesti ja nyt kiukuttaa, vai mitä sinä yrität kertoa?

        Ei ollut minun kommentti.
        Terveisin aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minun kommentti.
        Terveisin aloittaja

        En minä sitä tarkoittanutkaan. Terveisin lopettaja


    • Anonyymi

      En äänestä. Osoitti luonteensa kuituyhtiön asioissa

    • Anonyymi

      Näin on tosi.
      Matille menee meidänperheen äänet,se on jempti.

      • Anonyymi

        Kyl Matti aina Persuut voittaa mennen tullen ja palatessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl Matti aina Persuut voittaa mennen tullen ja palatessa.

        Fiksu mies,vois olla persukin.Mutta liian fiksu kepulaiseksi.


    • Anonyymi

      Ihan tosi, ei oulusta valitut välitä höytävän pöläystä Oulaisten asioista vaikka rata tästä läpi menee niin vain ääni jää..
      Kun siellä arkadiassa oli edes joskus täällä käynyt naapur paikkakuntalainen niin saatiin petäjäskoskelle kevyenliikenteen väylä ja nesteen risteykseen liikennevalot, niitäkään ei ois tullut jos oululaisilta ois kysytty

      • Anonyymi

        Eipä tuonut yhtään työpaikkaa Oulaisiin Rantakangas.
        Joku oululainen taisi aukoinaan tuoda myös leipää ja hankkia koulutusta Oulaisiin.


    • Anonyymi

      Kalevan kirjoituksessa oli järkeä jossa uudessa hallituksessa olisi myös kd ja silloin alkaisi silmittömän rahankäytön jakelu ulkomaille oikonemaan ja kiinnitettäisiin huomio kotimaan asioiden hoitoon ja tarpeisiin.
      Heikkinen Matti eduskuntaan numero on 95

    • Anonyymi

      Näin on ,Matille äänet.

    • Anonyymi

      Hmmm, mielellään sitä äänestäisi paikallista, jos meriitit olisi muutakin, kuin vain epäkohtien esillenostoja. Se, että, nostaa epäkohtia esille ja toimii itse vastoin omia puheitaan ei innosta äänestämään. Ja lisäksi vielä niin, että harvoin esitetään mitään ratkaisua epäkohdan korjaamiseksi vaan kyseenalaistetaan asiota, joista henkilö itse on ollut päättämässä ja kerätään pisteitä esiintymisellä, antaa kyllä väkisinkin sellaisen kuvan, että...

      Kertokaapa "tietäjät" mitä henkilö on saanut konkreettisesti aikaiseksi? Mielelläni muutan näkemykseni ja Mattia äänestän, mikäli joku osaa kertoa sen, että mitä hän on saanut todellisuudessa aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe