Olen 13-vuotias poika ja ajattelin hankkia kotigekon. En löydä netistä paljoa tietoa joten jospa joku teistä tietäisi edes niiden ruokinnasta
Kotigekko.
3
594
Vastaukset
- Anonyymi
Kotigekko syö ruokaa kun nälkä.
- Anonyymi
Hyönteiset ovat kotigekon ravintoa. Gekko viihtyy terraariossa jonka kosteus/lämpö on pidettävä sopivana. (Jos ajastin, kannattaa itse myös tarkastaa välillä lämpötila varsinkin jos näyttää ettei liskolla ole kaikki hyvin. Tiedän tapauksen jossa ajastin meni rikki ja lisko sairastui pahasti sen seurauksena ja lopulta kuoli. Tosi kaukana olisi ollut paikka jossa liskoa olisi osattu yrittää hoitaa.) Kysy eläinkaupasta kuinka ruokinta onnistuu, kannattaako itse kasvattaa toukkia ja muita ötököitä ravinnoksi ja kelpaako ne kuivattunakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa583181- 1511718
- 1271408
- 931339
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1211326- 1111184
Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306975Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7969- 71940
- 45803