Olisi hauska kuulla tarinoita tälläisenä uus Nokialaisena "mulkkulinnan meiningistä 1950-2000" ja aikanaan talossa asuneista jo sittemmin poistuneista "legendoista".
Ps. Sana on puolestani vapaa
-Kaitsu Nykåll
Mulkkulinnan legendat kautta aikojen?
8
512
Vastaukset
- Anonyymi
Herkku?
- Anonyymi
Pullo-jani.
- Anonyymi
pekko
- Anonyymi
Pekko the real OG!
Ilmeisesti jo kuollut?
- Anonyymi
Entinen kunnsllispolitikko Herkku Hernesniemi ainakin itselleni ainut, jonka tiedän siellä asuneen. Senkin vain Nokian Uutisten jutun takia.
Talothan saivat nimensä sen takia, että siellä aikoinaan asui paljon lapsiperheitä ja talossa oli paljon lapsia. - Anonyymi
Siellähän asu aikanaan se juoppo lempinimi tais olla trasseli tjms. kiljua tykkäsivät m-linnan juopot valmistaa 60-70 lukujen taitteessa ja paljonkin, taisi siellä porukalla ponuakin olla, sillon ei subutexia töötätty hihaan eikä muitakaan paskoja käytetty siihen aikaan naisetkin oli tosimiehiä.
- Anonyymi
Semmonen tapaus vaan joskus -70-luvulla. Olin hissihuollossa hommissa ja piti mennä keikalle kun hissi oli "epäkunnossa". Kun päästiin sisälle rappuun, niin siinä pyöri nuoria melkoinen liuta. Vika löytyi äkkiä, joku oli kiilanut tikulla hissin lukon, niin ettei ovi sulkeutunut. Hissin pohjalla hissikuilussa oli aika lailla kaikenlaista roinaa ja roskaa. Että semmonen tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020