Näinhän se on...
Eläkkeellä olo on elämäntapa monille...
7
106
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaa maa valita...
- Anonyymi
Vähäinen kokemus koulutus johtaa eläkekkeelle.
- Anonyymi
Vielä useammin eläkkeelle johtaa eläkeiän saavuttaminen. Ja tämä tapahtuu kaikille koulutuksesta riippumatta jos vaan elinpäiviä riittää....
- Anonyymi
Kaikki pääsevät joskus eläkkeelle kokemuksesta ja koulutuksesta huolimatta, on vai muutama porukka ,jotka pääsevät eläkkeelle, kun lapsilisät poistuu, 😂 tai nekin ehkä työttömiksi ja sitten vasta eläkkeelle.
- Anonyymi
Joo ja taitaa olla naapuriketjussa yksi, kun on oikein nauttinut tk-eläkkeestä jo 35 vuotta! Silloinhan ainakin selkäkipu oli taikasana. Mutta mitä mä noita olen tuntenut, niin suurimmalla ei ole voinut olla sellaista selkäongelmaa.
lajijasuris - Anonyymi
Tottahan se. Meitä eläkeiän ylittäneitä taitaa olla jotain miljoonan luokkaa.
Eläkkeellä olo on meidän elämäntapamme. Kuinkas muutenkaan?- Anonyymi
Jospa aloittaja tarkoitti kun ihan muuta eläke porukkaa...?
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882